گەر ژیان خۆش بوایا ئـــەوە
گــەر پــتی یـ مان لادا نابێت بە ژان
ڤۆت کۆمێنت
.
.
..
.
.د.هانا:ۆهـ کچەکەم هاتیتەوە؟
هانا:نا دایکە گیان لەرێگام واخەریکم دێمەوە
د.هانا:ئایش کچە بێزارکەرەکەم بەخێر بێیتەوە تۆ گالتە بەدایکە پیرەکەت دەکەیت هم؟
هانا:بێگوومان نەخێرر تۆ خۆشەویسترینی منیی ئومااا"خۆم هەڵدایە باوەشی دایکم دایکیشم پێدەکەنی"
د.هانا:ئایش کچە هارووهاجەکەمم دەی دەی وەرە نان ئامادەیە با نان بخۆین دیارە بسریو نیە؟"برۆیەکی بەرزەوەکرد"
هانا:ئایش دایکەەە تۆ نازانیت کەوا من ئاشقی خواردممم دەییی ئومااا لەتس گۆووو"دەستی دایکمم گرت و چووینە سەر مێزی نانخواردنەکە ودەستم کرد بەنان خواردن دایکیشم سێر دەکردم و پێدەکەنی"
هانا:ئوما دەزانیت ئەمرۆ رۆژی لەدایک بوونی کچەکەتە و دەبێت بە ١٨سال؟ همم؟ یاا ئوماا تۆ زۆر خراپیت ئایا لەیادد کردووە؟"دایکم سێری دەکردم بەپێکەنیەوە بەڵام دواتر خەندەکەی نەما چیروودەدات؟"
د.هانا:ئێهـ بێگوومان لەبیرم ناچێت کچە جوانەکەم دەی با خواردنەکەمان بخۆین دەبێت دەربارەی بابەتێکی گرنگ قسەبکەین باشە؟
هانا:ئمم باشە
دوای نانخواردن
د.هانا:هانا ئێستا کاتی ئەوەیە باسی بابەتەکە بکەم
هانا:باشە ئوما گوێم گرتووە
د.هانا:قسەکانم پێ مەبرە و گوێ بگرە باشە سەرەتا باوکت نەمردووە و لەژیان دایە هەروەها تۆ برایەکت هەیە کە لەتۆ گەورەترە ئەویش بە هەمان شێوە کوڕی راستی منە بەڵام ئەو چوو بۆلای باوکی هەروەها ئەو ئێستا ٢٦ساڵانە کچەکەم باوکت ئەوکاتەی جیابۆوە لێم تۆ ٣مانگ بوویت لەزگم دا کە زانی تۆ کچیت ئەو وازی لێمان هێنا و گوتی کەوا من ئەو کچەم ناوێ بەڵام ئێستا براکەت و باوکت دەیانەوێ تۆ ببینن نازانم هۆکاری چییە بەڵام کچەکەم باوکت کەسێکی ئاسایی نیە ئێمە چیرۆکی خۆشەویستی خۆمان هەبووئێمە یەکترمان زۆر خۆشدەویست ئاشقی یەک بووین
من لەتەمەنی ١٨سالی دا باوکتم ناسی من شازادەی جێنشینینی گورگەکان بووم من مرۆڤ نیم کچەکەم باوکت خوێن مژە براکەشت بەهەمان شێوە ئەوکاتەی من باوکتم ناسی ئەو یارمەتی دەرم بوو لەژیانم رزگاری کردم لەخێزانەکەم کە زۆر خراپ بوون دەربارەی من چوونکە من کچ بووم دواتر دەستمان کرد بە چوونە دەرەوە بەیەکەوە. دواتر هێواش هێواش ئاشقی یەکتر دەبووین دواتر هاوسەرگیریمان کرد بەڵام هەمووشتێک بەوشێوازە نەبوو باوکت ئاشقی من نەبوو چیتر دوای ئەوەی زانی کە تۆ کچیت ناهـ راستر بڵێم ئەو خیانەتی لەمن کرد باوکت پاشای خوێنمژەکانە ئێستا براکەشت شازادە باوکت لەبنەمالەی پاڕکە کە بە بنەماڵەی سێیەم دێت لە گەورەترینەکانی خوێنمژەکان یەکەم بنەماڵە جیۆنە و دووەم کیم و سێیەم پاڕکە ئەوان خاوەنی هێزێکی بێ سنوورن کچەکەم باوکت سبەی لەگەل براکەت دێن بۆ سەردانی ئێمە و هۆکاری هاتنەکەیان دەڵێن تکایە کچەکەم تۆش وەکوو براکەت من تەنها مەکە تکایە تۆ ئیتر گەورەبوویت بووی بە ١٨ساڵان کچێکی پێگەشتووی دەبێت بیر لە شتەکان بکەیتەوە و مافی خۆت بوو ئەو شتانە بزانیت هیوادارم تەنهام نەکەیت هەروەها کچەکەم تۆ خاوەن هێزێکی زۆریت هێزی خوێن مژ و گورگ تێکەل کراون بەیەک بەڵام براکەت نا تەنها خوێنمژە تۆ بەشانسیت کچەکەم ئاگاداری خۆتبە"ئەو قسانەی کرد و دەستی کردە گریان"
YOU ARE READING
Two face🖤.
Vampireهانا:بەڵام من دڵنیام ئەو جۆنگ کووکە مرۆڤێکی ئاسای نیە! ئانا:دەی هانا تەنها هەستێکە هیچی ترنا جۆن کووک:گەمژە جیمین:چی لە ئەو داهەیە ئەو هەستانە چییە؟ تای:ئەو کچە هەستی پێمان کردووە جۆنگ کووک هانا:چ.چیتان لێم دەوێت؟ جۆن کوک:تۆهـ ..... ...... بی مای ما...