အပိုင်း(၁)

11 1 0
                                    

မီးရောင်စုံတွေနဲ့ Djတွေမြူးကြွနေတဲ့ Nightclub တခုတွင် Vipဝိုင်းတခုမှ...
"ဟေ့ယူ ခုDjတီးနေတာက ဘယ်သူလဲ maskတပ်ထားပုံအရတော့ အတော်ရုပ်ဆိုးမဲ့ပုံဘဲ အဟားးး"
"ငါဒီclubအမြဲလာနေကြ သူDjတီးတိုင်း maskအမြဲတပ်တယ် maskမချွတ်တော့ သူ့မျက်နှာကိုလူပိုပီးစိတ်၀င်စားကြတာပေါ့ဟယ်"

"ဟယ်နင်တို့သူ့ကိုမသိဘူးလား သူကခုတလောနာမည်ကြီးနေတဲ့ Dj Sunလေ နင်ပြောသလိုရုပ်ဆိုးလို့maskအမြဲတပ်တာတော့မဖြစ်နိုင်ပါဘူး သူ့ရဲ့ချောမောမှုကြီးက maskထဲကနေအပြင်ကိုထွက်နေတဲ့ကိစ္စကို"
"အဟီးးဟုတ်တယ်နော် အရပ်ကော bodyကော အမိုက်စား အဆင်လေးဖြစ်မယ်"

"ဟျောင့်လွင်ဇော် နက်ဖြန်ညအတွက် လက်မှတ်လေးစီစဉ်ပေးစမ်းပါ"

"ဘာတုန်း မင်းရဲ့ဘယ်စော်ကိုပေးအုံးမလို့တုန်း"

"စော်မဟုတ်ပါဘူးကွာ မဒီကနက်ဖြန်ည training မရှိလို့တဲ့ ဒီကိုလာချင်တယ်ပြောလို့ သူ့သူငယ်ချင်းတွေပါခေါ်ခဲ့မယ်ပြောတာဘဲ"

"အေးပါ ငါစီစဉ်ထားပေးလိုက်မယ်"

မြန်မာနိုင်ငံ ကြက်တောင်အဖွဲ့ချုပ်
ကလပ်အသင်းပေါင်းစုံ၊အသင်းလိုက်ဖိတ်ခေါ်
ကြက်တောင်ပြိုင်ပွဲ

" မဒီနဲ့ လမင်းက နှစ်ယောက်တွဲကစားပီးရင် singleပွဲအတွက်က ပထမဆုံးပြိုင်ရမှာက မိုးတိမ် ပီးရင် စွမ်းထက်နိုင် နောက်ဆုံးပြိုင်ရမှာက ထူးခြား ကယ် ကွင်းထဲမ၀င်ခင် ပြင်ဆင်ကြတော့ သွေးပူလေ့ကျင့်ခန်းတွေ စထားကြတော့"

"ဟုတ်ကဲ့ ဆရာ"

ပထမပွဲစဉ်....

" မိုးတိမ် Fighting "

မိုးတိမ်သည် တဖက်ကရိုက်ချက်တွေကို အမှီပြန်ရိုက်နေသော်လည်း နောက်ဆုံးတွင် ၈မှတ်/၁၅မှတ်ဖြင့် တဖက်ကစားသမားက အနိုင်ရသွားခဲ့သည်။

"စွမ်းထက်နိုင်က နေကောင်းသေးတာလည်းမဟုတ်ဘူး သေချာကစားနိုင်ပါ့မလား "မဒီကစိတ်ပူကာပြောလာတော့ လမင်းနှင့်နွေးနွေးမှ "စိတ်မပူပါနဲ့ ငါတို့စောင့်ကြည့်ကြ‌တာပေါ့"ဟုပြန်ပြောလာသည်။

"ဟျောင့်တွေ ဘာတွေစိတ်ဓာတ်ကျနေတာလဲကွာ ဒီမှာမင်းတို့ကိုကြီးတယောက်လုံးကျန်ပါသေးတယ်ကွ ငါကဘယ်သူမို့လဲ တမိုးအောက်က မြတ်ထူးခြားပါ ကိုခြားကိုယုံထားလိုက်စမ်းပါမင်းတို့"

မောင့်လမင်းငယ်Where stories live. Discover now