KORE'YE GİDİŞ

98 9 1
                                    

Merhabalar ben Yaren.Şu an ben Türkiye'deyim.Aslında Türkiye ile vedalaşıyorum da denebilir.Babamın peşinde pislik dolandırıcılar olduğu için hep kaçarız.Bu seferde babam hala bir konuşma yapmadı .Birkaç dk.sonra babam beni çağırması için annemi görevlendirmiş.Babam yanına geldiğimde bana herzaman yaptığı sıkıcı konuşmalarından birini yapmasını bekliyordum.
-Kızım herzaman birlikte kaçardık ama bu sefer sen tek başına gideceksin.
-Ne sadece ben mi?
-Maalesef kızım .
-Ama ben sizi ...Ah
-Kızım ağlama ben bunu sen ağlayıp üzülesin diye söylemedim.
-Peki nereye ?
-Hep hayal ettiğin ülkeye,Kore' ye.
-Tamam.Ama hep konuşucaz.Şimdi ben gidip hazırlanıyım.
Ağlıyordum.Valizimi hazırlayıp,giyindim.Üstüme siyah şort beyaz konvers ve beyaz t-shırt giydim,hazırdım.Saçımı tepeden ama yandan topladım.Havaalanına gitmek için bir taksiye bindik.Havalimanına gelince biletimi alıp görevliye verdim.Babamı öpüp anneme sarıldım.Mp3 'mü çıkarıp uçaktaki yerime oturdum.

9-9 buçuk saatlik bir yoldan sonra iniş yaptık.Hemen valizimi alıp ilerledim.
Nüfus müdürlüğüne gidip adımı GO HYE Mi yaptım. Oradan ayrılıp kore 'nin en iyi okuluna kaydedildim .Müdür:
-Bugün okul var o yüzden sınıfına git, hocaların sana kaynak kitapları verir .Ders programını da iste, böylece okula alışırsın.
-Teşekkür ederim.Sınıfıma böyle sivil mi gideyim?
-Bugünlük böyle olabilir fakat yarın normal giyin tamam mı?
Teşekkür ederim hocam diyerek sınıfıma gittim.Sınıfta herkes oturmuş,hocanın gelmesini bekliyorlardı.Birden içeri genç bir hoca girdi.Hoca benimle konuştu.
-Merhaba sen yeni olmalısın.
-Evet hocam.
Buradan değil gibisin.
-Şey evet. Ben Türküm.Bugün geldim.
Bunu demem üzerine sınıfta vav sesleri geldi.
Sınıf:
-VAAAAVV
Ben:
:-)
Bununu duyan hoca bana bir boş sıra gösterdi.Aslında erkek ile oturmayı sevmem ama "yarın erken geleceğim" diye karar aldım.Utana sıkıla yanına oturdum.Herkes bana bakıyordu.Bana bakanlara gülümsedim.Ve yanımda tek olan valizimden ve paralarımdan başka birşeyim olmadığı için sadece otudum.Tenefüs oldu.Yanımda oturan oğlan bana:
-merhaba ben kim jong in.Bana kısaca kai de.Senin adın ne?
-Bana mı sordun.Ben Yar ahhh doğru Türkiyede değiliz. Go He Mi kısaca He Mi. Tanıştığıma memnun oldum,dedim ve hoca içeri girdi.Birden bire Çıkabilirsiniz dedi.Herkes çıktı birtek kai yukarı kata çıktı.Bir dakikacık bakıyım dedim.Onu takip ettim.Birden tempolu bir şarkı çaldı.Kai birden dans etti.Bu benim bestelediğim şarkı idi.Youtube'de paylaşmıştım.Rekor kırmıştı.Ah ne güzel şöylemişim,duygulandım.Ama kai neden bunu dinliyordu?Haaa doğru.Korece söylemiştim.Ben kendi kendime konuşurken 10 erkek bana bakarak güldüler.

MUTLULUK(KORE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin