Türkiye o kadar eğlenceli değildi.Ben burda sıkıntıdan patlamak üzereyken babamın ağzı kulaklarına varıyordu.Bir taksi durdurup bindik.Taksici çok para gözdü.Kore'de öyle miydi??Asla değildi ve asla olmayacak.Off baba ya babama şu anda çok sinirliyim.Önce yolla sonra gel gidiyoz de!!Ohh ne ala muala.Benim en çok istediğim şu anda babamı kore'ye gitmem için ikna etmek. Biraz sonra taksici durdu.Baktım 3 katlı bir villanın önüne gelmiştik.Babam bana:
-İniyoruz.
-Burası nere baba?
-Kızım burası bizim yeni mutluluk yuvamız.
Babam arabadan indi ve ben inmeden gelip benim kapımı açtı. Babama gerçek gibi görünen fakat gerçek olmayan bir şekilde gülücük attım. Babam valizleri indirdi.Ve zili çaldı.Kapıyı güzel bir hizmetçi açtı.Bana "Buyrun hanımım."dedi.Ben içeri girdim ve babam nazik bir şekilde valizlere yardımcıya verdi.O arada çok güzel bir kadın içeri girdi.Bana kızım diyerek sarıldı.Babam bana annemin bir estetik yaptırıp böyle farklı bir kadına dönüştüğünü söyledi..Fakat annem Kore'ye gitmeden önceki gibi bana sarılmıyordu.Eskiden daha sıcak sarılırdı.Neyse yinede sarıldı.Ben bize kapıyı açan yardımcıya odamı sordum. Kadın bana odamı gösterdi.Bir yatak vardı çok süslüydü.Ben yatağa uzandım.Ama bu yatakta o kadar sevgi katılarak yapılmamıştı. Sanki yapılmış olsun yeter gibi bir şekilde yapılmıştı.Baktım olmuyor.Annemin o kadın olduğuna emin değildim.Annem bana hep sıcak sarılırdı fakat bu kişi o kadar da sıcak sarılmıyordu.Ben telefonumu alarak gönlümün sultanı yazan kişiyi ardım yani annemi eyer telefonu kore'ye gitmeden önceki annem açarsa bu kadın annem değil yok eğer bu kadın açarsa babam doğru demiştir.Ara tuşuna basarak telefonu kulağıma tuttum.Açan annemdi.Yani bu kadın benim annem ama alt kattaki bana sarılan kadın annem değildi.
-Annecim sen neredesin.
-..... adresine gel anlatayım.
- Geliyorum.
Babamın yüzüne bile bakmadan evden çıktım.O kadın bana sarıldı ve nereye gittiğimi sordu.O kadını itledim ve dışarı çıktım.Annemin bana söylediği adrese gittim ve kapıyı o kadından daha güzel bir kadın açtı.Yani gönlümün sultanı açtı.Anneme sarıldım.İşte sarılma budur.Annem beni içeri aldı ve bir koltuk gösterdi.
-Anne anlat hadi.
-Başlıyorum .Ohffh.Kızım seni baban Kore'ye gönderdikten sonra biz eve döndük.Eve gelip yatağa yattım.Baban gelip beno yere attı,sonrada kendisi yattı.Biraz sonra kapı çaldı.Baban endişeli bir şekilde kapıya koştu.Bende peşinden koştum ve gizlice baktım.İçeri bir kadın girdi anlayıcağın baban o kadınla beni aldatıyordu
-Ahh ne anneee
Ağlıyarak anneme sarıldım ve sinirli bir şekilde o evden çıktım.Eve gittim kapıyı sert bir şekilde kapıyı çaldım.O kadın kapıyı açtı.Kadına ağlıyarak sarıldım elimde makas olduğunu bilmiyordu.Kadın benim saçlarımı okşarken ben onun saçlarını kıtır kıtır kestim.Birden ne oluyor diye baktı salak şey.Kadın saçı kalçasına kadarken ben onu omzuna kadar yaptım kadın beni itledi ve arksına baktı.Saçlarını görünce şok oldu.
-Aahhhhh nasıl bunu yaparsın!!!!
-Aaaa saçların kesilmiş aaaa ne yazık.cık cık cık.
Dedim ve makası çat açıp çat kapadım.
O arada babam geldi.Babam :
-Ne oluyor burada??
-Bilmem sultanım annemi aldattığın bu kadın saçları dökülmüş.
Babam beni kolumdan sürükliyerek beni odama götürdü.Bana:
-Ne yaptığını sanıyorsun sen
-Hiç birşey ben kuaförlüğe merak sardım da.Ya gerçekten benim babam sen olamazsın .
Öneden valizimi yerleştirmediğim için valizimi alıp havaalanına gittim biletimi aldım ve koreye geri dönüyorum.