1.

48 8 35
                                    

Han Jisung hayatı boyunca dışlanmıştı.

Minho ise ortaokul yıllarında zorba olsada annesinin ölümünden sonra güçsüz düşmüş zorbalık görmeye başlamıştı.

Her ne kadar başta yolları ayrı olsa da 12. sınıfta birbirleriyle yolları kesişmişti.

Bu iki kırık kalp birbirini düzeltebilir miydi?


Minho yine zorbalarıyla aynı sınıfta olabileceklerini düşündüğü için okula gitmek istememişti ama zorladı kendisini annesini düşündü,annesini düşünmek onu her zaman daha güçlü hissettirirdi.Okula gitmeye karar vermiş hazırlanmaya başlamıştı.Her ne kadar hızlı olmaya çalışsada okula geç kaldı.

İlk dersin bitmesine 20 dakika vardı.Minho kapıyı tıklattı öğretmen içeri girmesini söyledi.Minho yavaşça kapıyı açtı geç kaldığı için özür diledi.Bakındı sınıfa zorbalarıyla aynı sınıfta değildi rahatladı.Öğretmen oturmasını söyledi tekrar sınıfa göz gezdirdikten sonra en arkada uyuyan çocuğun yanına oturdu.uyuyan çocuk başını kaldırdı göz göze geldiler, diğerine göre küçük olan beden başını sıraya koyup uyumaya devam etti.

***

Neredeyse son ders olmuştu teneffüste sırasında defterine bir şeyler kararlayan Minho yanındaki çocuğun ilk dersten beri hiç kıpırdamadığını fark etti.Böyle konularda çok endişeli olan Minho yanındaki bedeni hafifçe dürttü.Herhangi bir belirti alamayınca çocuğun yanağına elini koydu, yanıyordu resmen. Minho hemen çocuğu sırtına alıp revire gitti. Geçmiş senelerde neredeyse hep revirde geçmişti günleri bu sene öyle olmamasını umdu.

Minhonun gözünden

Revirde hemşirenin yaptıklarını bitirmesini bekledim işi bittiğinde bana baktı:

-Arkadaşın pek iyi beslenmiyor sanırım, ona daha iyi bakmalısın yediklerine dikkat etmeli. Şimdilik bir serum takacağım kendine gelir zaten.Sende sınıfına gidebilirsin istersen.

-Eğer sorun olmaz ise uyanana kadar beklemek istiyorum.

-Sorun yok ilk gün olduğu için dersler işlenmez zaten.

Hemşire serumu almaya gittiği sırada hasta yatağının yanındaki sandalyeye oturdum. Yanımda yatan hasta çocuğu incelemeye başladım. Temiz bir cildi, parıldayan saçları, hoş bir yüzü vardı.

Hemşire gelip serum için kolunu açtı.Kolunu açtığında dikkatimi çeken tek şey yara izleriydi. Daha sonra gözlerim avuç içlerine kaydı oralarda tırnak izleriyle doluydu. Sahi neyi vardı bu çocuğun? Sırtıma aldığımda ne kadar hafif olduğunu şimdi fark ettim yaşımıza göre çok hafifti, kollarında yara izleri var, avuçlarının içi tırnak iziyle dolu kim bilir neler yaşadı.Bende zorlandım hayatımda, babasız büyüdüm annem benim için her şeydi ama onu da 7. Sınıfta kaybettim. O günden sonra hayatımın her yönden kötüleştiğini söyleyebilirim. Annemi kaybettikten sonra kısa bir süre yetimhanede kaldım sonrasında teyzem beni almaya karar verdi. Teyzemde kaldığım dönem benim için cehennem gibiydi o sürecin izleri hala vücudumda, bu izler hep çok çalışmam gerektiğini hatırlatırlar. O dönem ortaokulun sonunda burslu özel bir lisenin yurdunda kalmaya başladığımda bitti. Yine de zorluklardan kurtulamadım orada da zorbalık gördüm bir zamanlar insanlara yaşattığım şeyler yüzünden yaşadım belki de bunları ama şu an ev bakımından daha rahatım sanırım küçük ve eskide olsa kendime ait bir evim var. En azından bir yerde güvende hissedebiliyorum.

Yanımdaki çocuğun doğrulmaya çalışmasıyla daldığım düşüncelerden uzaklaştım. Anlaşılan o ki başı dönmüştü doğrulmaktan vazgeçip geri yattı.Bana döndü:

-Yük olduğum için özür dilerim.

-Önemli bir şey değil ama kendine dikkat etmelisin, ben fark etmesem belki de daha kötü şeyler olabilirdi.

-Teşekkürler keşke zahmet etmeseydin.

-Ah, hayır zahmet değil sadece kendine dikkat etmelisin başka bir yerlerde bayılsaydın sonu kötü olabilirdi.

-Oh, düşündüğün için teşekkürler.

-Ben sınıfa dönüyorum serumun bittiğinde sende gelirsin. Eğer zorlanıcak isen bekleyebilirim.

-Kendim dönebilirim. Beni getirdiğin için tekrar teşekkürler.

Minho konuşmaları bittiğinde gülümseyip kapıya doğru ilerledi.Kapı kolunu yavaşça tutup açtı. Koridora baktığında bomboştu anlaşılan o ki herkes dersteydi. Kolundaki saate baktı, son dersin bitmesine 11 dakika kalmıştı. Revire geri döndü:

-Serumun bitmesine ne kadar var? İstiyorsan evine kadar bırakabilirim, hala güçsüz gözüküyorsun.

-Az kalmış gözüküyor. Hemşire gelip çıkarır birazdan. Ayrıca kendimi daha iyi hissediyorum kendim gidebilirim.

-En azından okulun bahçe kapısına kadar seninle geliyim.

-Peki o zaman.

Konuşmaları bittiğinde hemşire çoktan gelmişti. Serum az kaldığı için damlamayı bırakmıştı. Hemşire kolundaki serumun iğnesini çıkartıp pamuk bastırdı. Çocuğa bastırmaya devam etmesini söyledi. Bir yandan bastırırken yavaşça ayağa kalkan çocuk sendeledi, yatağın yanındaki sandalyeye tutundu. Minho çocuğun yanına yürüdü ve koluna girdi. Yavaş yavaş sınıfa yürüdüler. Sınıfın kapısına geldiklerinde zil çaldı. Minho çocuğa kapının önünde beklemesini söyleyip içeri girdi. Çantaları alıp kapının önünde bekleyen çocuğun yanına döndü. Merdivenlerden bahçeye indiler okuldan çıktıklarında Minho "neyle eve gidiyorsun?" Diye sordu. Çocuk düşündü annesi almaya gelir miydi? Hayır böyle saçma bir şey için onu yormamalıydı "taksiyle gideceğim" diye cevapladı. "İstersen seni bırakabilirim" ceketinin cebinden anahtarı çıkardı ve motoru işaret etti. Çocuk "teşekkürler taksi çağırsam daha iyi. Bugün sana yeterince yük oldum zaten" dedi. Minho başıyla onayladı. Çocuğun tek başına ayakta durabileceğine emin olduktan sonra motoruna doğru ilerledi. Eve dönmek için motoruna binip çalıştırdı. Motorunu sürerken neler yaptığını düşündü. Bugün okulda zorbalarını hiç görmemişti bu sevinmesi gereken bir şeydi ama aklı olur olmaz adını bile bilmediği çocuğa gidiyordu. Sonraki gün okulda bir daha görecekti adını sormaya karar verdi. Düşüncelerin arasındayken eve çoktan vardığını fark etti. Evi okula çok uzak değildi bilerek yakın bir yerlerden ev bulmuştu. Evine girdi ve kafeye gitmek için üstünü değiştirdi. Kafeye gitmek üzere yeniden motoruna bindi .Kafeyi genelde saat onda kapatırlardı ama bugün biraz daha geç kapatmışlardı. Normalde işten döndükten sonra ders çalışırdı ama bugün öyle olmadı kendini çok yorgun hissettiği için duşa girip uyudu.

BÖLÜM SONU




OHA OHA 800 KELİME YAZMIŞIM🤭
OKULDA CAN SIKINTISINDAN YAZIYORUM
EĞER KÖTÜ OLURSA KB☹️👎
HERHANGİ BİR SORUN VARSA
INSTAGRAMDAN YAZABİLİRSİNİZ😸
INSTAGRAM:WAAAYFR

Dauphine/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin