𝟐𝟎𝟎𝟕 𝐛𝐢𝐥𝐥. (𝐲𝐚𝐥𝐥 𝐢 𝐬𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐬𝐬 𝐚𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐢𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢𝐟 𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐝)
--------------------------------------------------------------"𝐁𝐢𝐥𝐥, 𝐢𝐦 𝐬𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬!'' 𝐈 𝐬𝐚𝐲, 𝐚𝐧𝐠𝐫𝐢𝐥𝐲.
"𝐀𝐧𝐝 𝐢𝐦 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐞𝐯𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐝𝐨! 𝐈𝐭𝐬 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲 𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐩𝐢𝐬𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰 𝐚 𝐟𝐢𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐭𝐨𝐝𝐝𝐥𝐞𝐫!'' 𝐇𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤. "𝐈𝐦 𝐝𝐨𝐧𝐞! 𝐈𝐦 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐝𝐨. 𝐎𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧!''
"𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭?'' 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬. "𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮!'' 𝐢 𝐬𝐚𝐲, 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥𝐢𝐦𝐠 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐈 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐦 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞. 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐲.𝐁𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬. 𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐒𝐡𝐞𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞. 𝐆𝐨𝐝. 𝐈𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬.
~~~~~~~~~~~~~~𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬𝐤𝐢𝐩~~~~~~~~~~~~~~~
𝐘/𝐧𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝐈 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩, 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐰𝐞𝐭. 𝐈 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫, 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐁𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐯. 𝐈 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐦𝐞. 𝐈 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤. 𝐈 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐢𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐜𝐚𝐬𝐞, 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.
𝐈 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝. 𝐈 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.