𝐒𝐦𝐮𝐭!! 𝐒𝐨𝐟𝐭𝐝𝐨𝐦!𝐁𝐥𝐥 𝐒𝐮𝐛𝐟𝐞𝐦!𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐫𝐚𝐥 𝐟𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠. + 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐜𝐚𝐫𝐞 <𝟑. 𝐄𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐩𝐨𝐨𝐤𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬!
--------------------------------------------------------"𝐌𝐚𝐤𝐞𝐮𝐩 𝐬𝐞𝐱?'' 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐬. 𝐇𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞.
"𝐬𝐮𝐫𝐞, 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞.'' 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝.
𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬. 𝐇𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐦𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭. 𝐇𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐜𝐤. 𝐇𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐞𝐲𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐥𝐢𝐯𝐚 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐜𝐤. 𝐇𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭. "𝐂𝐚𝐧 𝐈?'' 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐬. "𝐲𝐞𝐬, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞.'' 𝐈 𝐬𝐚𝐲, 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐲. 𝐇𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐬 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐩 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐚. 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐦𝐞, 𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐧𝐭. 𝐈 𝐧𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐬 𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐜𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐚, 𝐬𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐬.
𝐇𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐧𝐢𝐩𝐩𝐥𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐢𝐭. 𝐈 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐮𝐠, 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫.
𝐇𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐠𝐨 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐧𝐢𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡, 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬. 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐝. 𝐇𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐟𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐟𝐭 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐬𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐚𝐧𝐤𝐥𝐞𝐬, 𝐭𝐨𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.𝐇𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐢𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐜𝐤𝐬 𝐢𝐭. 𝐈 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐨𝐚𝐧. "𝐁-𝐁𝐢𝐥𝐥.." 𝐈 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭. 𝐇𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐬 𝟐 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧. 𝐈 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐮𝐝. "𝐓𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐢𝐭 𝐛𝐚𝐛𝐲, 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐨." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬, 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬. 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲, 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗺𝗻 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐦𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭. 𝐇𝐞𝐬 𝐬𝐨 𝐚𝐝𝐨𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭. 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦. 𝐇𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭, 𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐮𝐭, 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞, 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞- 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞. 𝐈 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞. 𝐇𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐬𝐞 𝐧𝐮𝐝𝐠𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐢 𝐜𝐮𝐦 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞.