~BAB 14~

2.7K 107 0
                                    

Rose memandang ke arah belakang"hello sayang apa Khabar"Adam tersenyum sinis dia memaut tangannye ke pinggang Rose "lepaslah Adam"Rose menolak kuat badan Adam

"Sayang duduk diam2 ok nanti orang dengar habis baby nanti"Adam mendekatkan mukanye ke leher Rose lalu dia mencium lehernye..

Rose cuba menolak Adam namun gagal dia terus menolak Adam hingga dia berjaya lalu dia berlari ke arah pintu utama dia melarikan diri dengan sepenuh ternaganye

Zakuan melihat itu terus mengejar Rose dia jika terjadi apa2..

Rose terus berlari lalu dia mendegarbunyi hon dia melihat ke kirinye dan..PIITT! BUM!..

Rose terbaring di tengah jalan badannye berasa sakit..Zakuan melihat ini terus berlari ke arah Rose dia mengangkat badan Rose...air mata Zakuan Mula menitis dengan laju"Please Rose stay with me.. please don't close your eyes sayang.. please sayang..stay with abang"

Zakuan membawa Rose ke keretanye..Penglihatan rose mula kabur.."Awak...saya...rasa...penat...sangat...saya...rasa...nak...tidur.."Rose melihat ke arah Zakuan matanye mula tertutup..

"Rose please keep your open eyes please.."air mata Zakuan Mula gugur dengan laju dia masuk ke dalam kereta"drive the car fast Arsyah please "

"What the heck is hap..."Arsyah terkejut melihat keadaan Rose..dia terus memecut laju kereta..

Setelah sampai di hospital..

"Arsyah I don't want to lose her"Zakuan menangis di bahu Arsyah air mata Zakuan tidak berhenti dari tadi kerana memikirkan dia akan kehilangan Rose.."damn men she will be okay and don't cry at my clothes it stink men your slammer is everywhere at my clothes dude"Zakuan mula nangis lagi teruk.. Arsyah menepuk kepala Zakuan

Setelah beberapa jam kemudian kelihatan doktor yang merawat Rose telah keluar dari bilik bedah doktor itu berjalan ke arah mereka Zakuan bangun dengan pantas bertanya"Doktor macam mana keadaan Rose"Zakuan memandang ke arah doktor tersebut"she ok but she going to be in a long sleep for simple it  coma it only thing I can help her"jantung Zakuan terasa berhenti air matanye mengalir dengan lebat dia jatuh terduduk"it not happening right Arsyah"Zakuan memandang ke arah Arsyah..

Arsyah hanya mampu diam"it really happening Zakuan"Zakuan memandang ke arah lantai"why is every bad thing happened at her"suara Zakuan mula serak Arsyah hanya mampu diam melihat kawan baiknye dia tak pernah melihat Zakuan menangis sejak kematian adiknye

Zakuan berjalan ke bilik wad Rose dia duduk di kursi yang bersebelahan dengan katil rose dia memandang ke arah Rose dia cuba mengukirkan senyum namun gagal

"Rose please wake up I need you.. sayang tolong bangun abang tak mampu nak tengok sayang sakit macam ni..sayang tolong lah bangun lagi 2 bulan kita dah nak kawin sayang... barang pun kita dah beli tolong jangan tinggalkan abang.abang tak sanggup nak hilang orang yang abang sayang lagi..abang tak sanggup nk kehilangan sayang..sayang dah bukakan pintu hati abang untuk sayang...abang jujur yang abang dah lama sukakan sayang sejak abang selamatkan sayang dekat bilik stor abang tahu sayang tak ingat abang but sayang please don't leave me Little Rose i can't live without you "air mata Zakuan terus mengalir..

Ye dia memang sayangkan Rose sejak kali pertama Rose masuk ke sekolah menengah yang sama dengannye.. Zakuan hanya mampu berdoa supaya Rose bangun..

Jangan sedih2 reader 😂

OG | THE POSESSIVE MAFIA HUSBANDWhere stories live. Discover now