debora villain

12 1 0
                                    

dit verhaal speelt zich af in 2022


debora is een zwerver geworden en ze loopt op een verlaten haven op zoek naar haar dealer. maar eigenlijk zat de dealer in een maffia bende en ze wilden debora vermoorden om een onduidelijke reden. ze zijn verschuild achter een paar containers en een ander zit in een hijskraan. hijskraan persoon tilt een vat met een aparte vloeistof op. dan gooit ie het op de nietsvermoedende debora. debora kijkt om zich heen en zien een vat met spul haar kant op vliegen. haar ogen worden groot (behalve haar pupillen want die waren al groot want ze was high)

BOEM

het vat klapt uit elkaar op debora's hoofd.Debora is bewusteloos. de maffiabende denkt dat ze dood is dus ze gaan weg (ze zijn niet zo snugger). uren later word debora wakker. ze zit onder de rare vloeistof.

"AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH HET KWAM IN MIJN OGENNNN!!!!!!!!!!"

dan word ze ineens overspoeld door een grote haat naar mensen. 

"GRRRRRRRRRR"

ze staat op en rent naar school. daar is meneer wollersheim. ze rukt zijn tas uit zijn hand en duwt m door zijn strot. (alle kinderen met wiskunde B klappen). "help!" roept meneer wollersheim. huh? denkt debora. er zit een tas in zijn strot dan kan hij toch niet praten?

zo kwam debora erachter dat ze gedachten kan lezen.

"debora je bent een held!" roept Sigrid, in tranen van geluk.

een held? Debora wil helemaal geen held zijn! en dat zal ze laten merken ook! ze rent naar het allergeliefdste persoon: ons willinetje. debora zwiebert willine door de kantine. ze doet een vijfdubbele salto en een flikflak en kom netjes op haar voeten terecht. 

debora wat heb ik je ooit aangedaan? denkt willine 

jacolien probeert debora te stoppen. debora probeert jacoliens gedachten te lezen maar het lukt niet want jacolien is heel overpowered (of gwn hersenloos) 

debora is afgeleid en jacolien pakt haar katana voor een episch duel. debora ziet nu al dat ze niet gaat winnen dus ze geeft het op. daar is tamara. ze is aan het nadenken over dat ze debora wel wil joinen en samen wereldleiders wil worden. 

"oke" zegt Debora en ze gaan naar hun paleis de taj mahal. (of hoe je het schrijft) en jacolien mag in de logeerkamer slapen en gratis eten eten. 

debora word wereldberoemd om haar gave om gedachten te lezen en word elke avond ingehuurd om zich achter de bank te verstoppen van getrouwde vrouwen die denken dat hun mannen aan het vreemdgaan zijn. zo verdient ze miljoenen met alleen maar gedachten van een vreemdgaande man te lezen. easy bussiness immers

and everyone lives happily ever after.
















behalve de maffia bende die het vat op debora heeft gegooid. die zijn allemaal uitgemoord door debora.


:)



Y/n x Pixi Star naja zo begon hetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu