༻░ 𝓣𝓗𝓔 𝓜𝓐𝓓 𝓗𝓐𝓣𝓣𝓔𝓡 ░༻

449 9 3
                                    

➳༻❀✿❀༺➳
**✿❀ " 𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓻𝓲𝓼𝓴𝓼 𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓪 𝓯𝓾𝓽𝓾𝓻𝓮"❀✿**
➳༻❀✿❀༺➳
⊱ ────── {.⋅ ♫ ⋅.} ───── ⊰

         " 𝓢𝓸 𝔀𝓮 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷 𝓣𝓻𝓪𝓿𝓮𝓵𝓮𝓻? 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓘 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓸 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓱𝓶𝓶?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" 𝓢𝓸 𝔀𝓮 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷 𝓣𝓻𝓪𝓿𝓮𝓵𝓮𝓻? 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓘 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓸 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓱𝓶𝓶?"

" 𝓕𝓸𝓻 𝓘 𝓪𝓶 𝓼𝓸 𝓰𝓻𝓪𝓬𝓲𝓸𝓾𝓼 𝓽𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓿𝓲𝓭𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓸𝓯 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂, 𝓷𝓸?"

" 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀 𝓶𝔂 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀 𝓶𝔂 𝓫𝓮𝓬𝓸𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓸𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾'𝓵𝓵 𝓻𝓾𝓷 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓸𝓯 𝚃𝚆𝙸𝚂𝚃𝙴𝙳 𝚆𝙾𝙽𝙳𝙴𝚁𝙻𝙰𝙽𝙳"

────── {.⋅ ⋅.} ─────
~Key words~
Y/N = your name
[REDACTED] = unavailable wording
H/C = hair color
E/C = Eye color
Mad hatter = ????
───────── 🌺 ─────────

" The grand college of Night raven to some a curse to others a blessing. Believing in the great 7, yet now we have more trouble with the entering of... Y/N [REDACTED] What will happen to this ever so gracious academy? We'll take a look dear traveler "
(Forgive my awful descriptions)
I was practicing my singing in the studio. I then turned to see my mirror shining while hearing a voice.

"𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐲 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐚𝐜𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐥𝐚𝐧𝐝."

I was confused by the words of the mirror but im always up for an adventure even if ir reminded me of... HIM.

I shook it off walking into the mirror only to find a woman in a plaid skirt,a top hat,a cane,along with pecjliar frizzy hair...

"𝐒𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐚𝐜𝐨𝐧..? 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐍𝐄𝐖 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮! 𝐎𝐡 𝐡𝐨 𝐡𝐨 𝐡𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐢 𝐚𝐦 𝐬𝐨 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐭𝐢𝐜 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮! 𝐎𝐡 𝐡𝐨 𝐡𝐨 𝐡𝐨"

The woman was laughing weirdly and honestly it made you think of she was mentally sane. You just regretted going into the mirror and i dont blame you!
───────── 🌺 ─────────
(MORE COMING SOON I SWEAR-11/22/23)

𝐌𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝! 𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬!

𝐄𝐥𝐲𝐬𝐢𝐚'𝐬 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐦𝐨𝐫𝐬!:

" 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐘/𝐍 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐭 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲? 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐤!"

-𝐖𝐨𝐫𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐄𝐥𝐲𝐬𝐢𝐚/𝐀𝐮𝐭𝐡𝐨𝐫-𝐜𝐡𝐚𝐧

' ' 𝐢 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤! 𝐀𝐥𝐥 𝟑𝟐𝟎 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮! ' '

⏤͟͟͞͞☆ 𝐀 𝐑𝐄𝐃 𝐌𝐄𝐋𝐎𝐃𝐘 ⏤͟͟͞͞☆Where stories live. Discover now