𝓑𝓸𝓽𝓽𝓸𝓶- 𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸
𝓦𝓞𝓡𝓓𝓢- 1900
𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸'𝓼 𝓟𝓸𝓿
𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂 𝓲𝓼 𝓶𝔂 𝓰𝓻𝓪𝓭𝓾𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓱𝓲𝓰𝓱 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵 .𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓘'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂 𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓫𝓸𝔂𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭 ,𝓜𝓲𝓷𝓰𝓲, 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓜𝓻. 𝓗𝓪𝓼𝓮𝔂'𝓼 𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼.
𝓜𝔂 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭 𝓢𝓮𝓸𝓷𝓰𝓱𝔀𝓪 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓱𝓲𝓶 𝓛𝓮𝓮 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓼𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓼𝓲𝓶𝓲𝓵𝓪𝓻 𝓯𝓮𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓶. 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓾𝓭𝓲𝓽𝓸𝓻𝓲𝓾𝓶 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓻𝓪𝓭𝓾𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓱𝓮𝓵𝓭 𝓘 𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓼𝓪𝔀 𝓜𝓲𝓷𝓰𝓲
𝓘 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓱𝓲𝓶, 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮𝓭, 𝔀𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓱𝓪𝓷𝓭. 𝓘 𝓼𝓪𝓲𝓭, "𝓘'𝓶 𝓯𝓲𝓷𝓮, 𝓱𝓸𝔀 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾? "𝓘'𝓶 𝓯𝓲𝓷𝓮," 𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓹𝓵𝓲𝓮𝓭, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓶𝓮, 𝓼𝓸 𝓘 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓫𝓪𝓬𝓴. 𝓣𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓵𝓲𝓯𝓽 𝓶𝔂 𝓬𝓵𝓸𝓽𝓱𝓮𝓼 "𝓖𝓸 𝔀𝓮 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓭𝓸 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓷𝓸𝔀."
"𝓑𝓾𝓽 𝓫𝓪𝓫𝓮," "𝓦𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓱𝓸𝓶𝓮," "𝓯𝓲𝓷𝓮,"𝓐𝓕𝓣𝓔𝓡 𝓣𝓗𝓔 🎓
"𝓑𝓪𝓫𝓮, 𝔂𝓸𝓾 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮𝓭. "𝓙𝓮𝓼𝓾𝓼 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼𝓽, 𝓫gi" "𝓒𝓸𝓶𝓮 𝓸𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷𝓷" "𝓕𝓲𝓷𝓮 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓭𝓻𝓸𝓸𝓶"
𝓗𝓮 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓾𝓷𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓶𝓮, 𝓹𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓵𝓵, 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓾𝓷𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼 𝓱𝓲𝓶, 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓶 𝓲𝓷 𝓱𝓲𝓼 𝓾𝓷𝓭𝓮𝓻𝔀𝓮𝓪𝓻. 𝓗𝓮 𝓽𝓱𝓻𝓸𝔀𝓼 𝓶𝓮 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓸𝓯𝓯 𝓱𝓲𝓼 𝓫𝓸𝔁𝓮𝓻𝓼. "𝓑𝓪𝓫𝔂, 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓲𝓶𝓹𝓪𝓽𝓲𝓮𝓷𝓽, 𝓘 𝓼𝓮𝓮."𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓱𝓸𝓵𝓭 𝓲𝓽" 𝓱𝓮 𝓵𝓲𝓬𝓴𝓼 𝓱𝓲𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓱𝓸𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓻𝓮𝓮 𝓯𝓲𝓷𝓰𝓮𝓻𝓼 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓹𝓾𝓼𝓼𝔂 "𝓶𝓱𝓶𝓶 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂" "𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓹𝓾𝓷𝓲𝓼𝓱𝓶𝓮𝓷𝓽" "𝓜𝓶𝓶𝓱" 𝓱𝓮 𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓲𝓷𝓰𝓮𝓻𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓾𝓽𝓼 𝓱𝓲𝓼 𝓭𝓲𝓬𝓴 "𝓸𝓱𝓱 𝓶𝓶" "𝔂𝓮𝓼 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓼𝓬𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓯𝓸𝓻 𝓭𝓪𝓭𝓭𝔂" "𝓪𝓱𝓱𝓱" "𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓘'𝓶 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰" "𝓶𝓶𝓶"
𝓓 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓭𝓪𝔂.
"𝓑𝓪𝓫𝓮" "𝓜𝓲𝓷𝓰𝓲" "𝓖𝓸𝓭 𝓶𝓸𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓘 𝔀𝓪𝓼𝓷'𝓽 𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓘 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴𝓯𝓪𝓼𝓽" "𝓱𝓸𝔀'𝓼 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓮𝓰𝓼 "𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼𝓷'𝓽 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓼𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓱𝓾𝓻𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓯𝓾𝓬𝓴" "𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓮𝓪𝓽 𝓾𝓹" 𝓱𝓮 𝓹𝓲𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓾𝓹 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓴 𝓫𝓾𝓽 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓱𝓮 𝓪𝓽𝓮 𝓱𝓮 𝓻𝓪𝓷 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓸𝓲𝓵𝓮𝓽 𝓽𝓸 𝓿𝓸𝓶𝓲𝓽. "𝓑𝓪𝓫𝔂, 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓵𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽?" " 𝓖𝓲 " 𝓽𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓯𝓲𝓵𝓵𝓼 𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸'𝓼 𝓮𝔂𝓮𝓼 "𝓐𝔀𝔀 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓮𝓷𝓭" "𝓻𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓵𝓪𝓼𝓽 𝓶𝓸𝓷𝓽𝓱 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓼𝓮𝔁 𝓘 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓘 𝓰𝓸𝓽 𝓹𝓻𝓮𝓰𝓷𝓪𝓷𝓽" "𝓫𝓪𝓫𝔂 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓼𝓸 𝓘'𝓵𝓵 𝓫𝓾𝔂 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓽𝓮𝓼𝓽 𝓫𝓻𝓫" 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓮 𝓫𝓾𝔂𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓼𝓽 "𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓱𝓮𝓻𝓮 "𝓽𝓱𝓪𝓷𝓴𝓼" 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓮 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓼𝓽 "𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓘'𝓶 𝓹𝓻𝓮𝓰𝓷𝓪𝓷𝓽" "𝓪𝓻𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓸𝓾𝓼 𝓘'𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓭𝓪𝓭" "𝔂𝓮𝓼 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓭𝓪𝓭" 𝓱𝓮 𝓹𝓲𝓬𝓴𝓼 𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸 𝓾𝓹 𝓪𝓷𝓭 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓮𝓼 𝓱𝓲𝓶 . "𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓸 𝓶𝓾𝓬𝓱, 𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸."𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸𝓸, 𝓜𝓲𝓷." 𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓱𝓲𝓶 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓭𝓻𝓸𝓸𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓾𝓭𝓭𝓵𝓮𝓼 𝓱𝓲𝓶. "𝓑𝓪𝓫𝓮, 𝔂𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓼𝓲𝓷𝓬𝓮 𝔀𝓮 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓷𝓸 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵."𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓽𝓮𝓵𝓵 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂" "𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓲𝓼 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓾𝓶𝓶𝔂 𝓘 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝓪 𝓫𝓸𝔂" "𝓼𝓸 𝓜𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝓽𝔀𝓲𝓷𝓼" "𝓶𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓲𝓽'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓪 𝓵𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓵𝓮 𝓭𝓾𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓹𝓻𝓮𝓰𝓷𝓪𝓷𝓬𝔂 𝓫𝓾𝓽 𝓘'𝓶 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾" "𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝔀𝓱𝔂 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾" "𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝔀𝓱𝔂 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸𝓸"