⇐ 1. Bölüm ⇒

17 1 1
                                    

Lisa'nın gözünden :
Ben Lisa İngiltere'de yaşıyorum..19 yaşında üniversite öğrencisiyim..Son günlerde aile içi sıkıntılarım büyüdü..Babam özel bir nakliye firmasında çalıştığı için eve 2 ayda 1 geliyor..Bende artık çok sıkıldım.Anneme beraber teyzemin yanına gidelim dedi ama o burada bir dernek başkanı olduğu için buradan ayrılamam dedi.Bende tek başıma İstanbul'a teyzemin yanına geldim.İstanbul'a ilk gelişim değildi.Çok görkemli ve her tarafı parıl parıl parlayan bir şehir.Gece hayatım az da olsa vardı.Gece kulüpleri de çok eğlenceli oluyordu.Hayatım sabah kalkıp alışverip yapıp eve gelmekte ve sosyal medyayla rutin olarak devam ediyor..
⇒ 2 Ay Sonra.. ⇒
Her gün aynı şekilde dev ediyordu hayatım..Ancak son günlerde kendimi çok kötü hissetmeye başladım.Bu Arada bizim komşumuz olan ve benle yaşıt Sinem diye biriyle tanıştım.Kendisi çok iyi ve en iyi arkadaşım diyebileceğim bir arkadaş olmuştu bana.Son günlerde kötü hissettiğim için Sinem'le doktora gittik.Hastane'de doktorun odasına girdik ve muayeneden sonra tahlil yaptırdım.Tahlil sonuçlarını bekliyorduk Sinem'le..Kafeterya'da otururken bir çocuk gördüm çok yakışıklıydı gerçekten.Bi' kaç dakika sonra bizim yanımıza oturdu.Tanıştık hepimiz.O da hafif bir motor kazası geçirmiş ve kolu alçıya alınmış...Tekrar görüşmek istedi benimle ve sonra oradan ayrıldık..Tahlil sonuçlarını almak için doktorun odasına doğru gittik...

---------------------------------------------------------
İlk Bölüm için Yorumlarınızı Alayım...

Aşk ve Dostluk  :Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin