Özellikle BL okuyanlar İçin bu bölüm ilaç gibi gelecek:)
Hayır hayır bölüm çok konik değil sadece 29. Bölüm biraz...
Neyse aramızda BLyi okumayanlar da var şimdilik bişey demiyorum
Tugay yorulmuş bir şekilde eve geldi marketten
dönüyordu ve Ünal'ın seveceği bir şeyler yapmak istiyordu. Bu yüzden market alışverişi uzun ve yorucu geçmiştiÜnal salonda kanepede bir şeylere bakıyordu ve tugayı görünce hemen telefonu bıraktı "nerde kaldın?i kaç saattir mecnunu bekleyen juliet gibiyim evde"
"Senin seveceğin şeyler almak istedim aşkilotoperralamsucukluşekerparecim"
Ünal yüzünü buruşturdu "sucuk mu?"
Tugayda yüzünü buruşturdu "sevmez misin? Ama listede sevdiğin yazıyordu almıştım yüzden"
"Ne listesi?" diye sordu Ünal. Tugay; "sevdiğimiz yemekleri sıralamıştık ya hani bi ara o zaman ben çaktırmadan yazmıştım. Ve listesini çıkardım." Sonra tugay elindeki listeye baktı... Bu liste neden gözüne bir anda farklı gözükmüştü ki?
Ünal masum masum güldü "AGAHAHAHAAHA, teşekkür ederim tugaycıkçıkım hiç gerek yoktu diyeceğim ama Bartu gibi açım"
O sırada yandaki en son 1958te açılan dolap açıldı ve içinden sandviç gömen bartu "bon no oloko omonokoyom"
"Lan sen nirden çıktın?" Ünl ve tugy dihştle bartuya bakıyordu
"Goçon gon portodoykon oykoyo dolmoşom do" hala sandviç yiyordu...
"Lan sen kaç haftsdır burda uyuyon mu?"
"Ovıt" ve hala...
"Ln sndviçi niye hala bitirmedin sn?"
"Bon botordom do poç yozoron kolovyosu bozolmuş o ve o hrflri (çko anladınız şu an) çoloşmoyo oşondoğo oçon do tomor otmoyo sonro noyo borto şoşmon!"
Türkhish it is speking meal:(çevirirdik kadın dublajları gibi okuyun)
"Ben bitirdim de p.ç yazarın klavyesi bozulmuş ve a ve e harfleri çalışmıyor, üslendiği için de tamir etmiyo. Sonra bartu niye hep şişman!"
..."Niye zaman atladı şimdi durduk yere mk herşey hala aynı."
Bartu boğazını temizledi ardından sevinçle "ARTIK A VE E HARFLERİNİ ÇIKARABİLİYORUM YAŞASINNN" ve sekerek sahneyi terk etti
(Burda yazarınız size klavyesini tamir ettiğini telepati yoluyla beyninize sokmaya çalşiyir. 🥰😍😊☺️)
"E o zaman ben şu malzemelerle yemek yapıyım aşkilotopırasacacığıklıomletim"
"Aman aman çabuk yap sen benden de açsın hemen yap yoksa yakında bana pirzola etim falan da deyip üzerime atlarsın."
Saatler sonra...
Zavallı Ünal en sonunda açlıktan ve uykusuzluktan masada uykuya dalmıştır... Tugay binbir zorlukla başla canla Ünalı uyandırmaya çalışıyordur... Alttan geçen fare bile ağlıyordur bu acıklı sahneye... oysaki ne günlerdi.. sanki daha dün tugayla Ünal birlikte bahçede koşuşturuyorlardı... tıpkı dünmüş gibi atıştırmaları...
İnandınız mı? 🤓
Hayır hayır olanlara değil tugayla Ünal'ın sakin bir şekilde kavga etmeden koşuşturmasına.
Ha bi de Ünal'ın uyuması, konu yemek olunca yiğidimiz aç bir kurt misali elbette avını bekler
İkili masaya oturduktan sonra saatlerce beklemenin de yorgunluğuyla Ünal'ın gözleri bir açılıp bir kapanıyordur. Tabi tugayda saatlerdir yemek yaptığı İçin yorgundur en sonunda Ünal ağzına bşr çatal götürür yemeklerden, fark etmede bir tane daha, acıktığı İçin bi kaç tane daha ondan bundan şundan götürür ağzına ve...
"LAN" koşa koşa lavaboya ışınlanır. Tugay ne olduğunu anlamaz ve sevgilisinin peşinden gider.
Gördüğünde Ünal yüzünde benekler, kızarıklıklar(bukelimeniyebukadaruzun), şişikler vardır "noldu yüzüne aşkilotopirzol-" "EĞER O KELİMEYİ DEVAM ETTİRİRSEN ŞEHADET GETİRMEN GEREKİR" dedi ünal insancıl bir ses tonuyla
"Ama noldu yüzüne sevgilim?"
"Tugay, yemeklere sen ne koydun?"
"İşte listede senşn sevdiğin şeyler var ya onları koydum aşkilotopmuzellam"
"O listeyi görebilir miyim?" Tugay yandan listeyi uzattı
Ünal'ın yavaş yavaş mimikleri değişmeye başladı "tugay bu senin tuttuğun liste eminsin di mi?"
"Bilmiyorum ki o galiba ama bana da bi değişik geldi"
"TABİ DEĞİŞİK GELİR MAL" Ünal bir anda bağırmaya başladı "SEN O LİSTEYİ DEĞİL BENİM ALERJİMİN OLDUĞU ŞEYLERİN LİSTESİYLE ALIŞVERİŞ YAPMIŞSIN"
....
5. Bölüm sonuuu...
Özlediniiiiz mii??
Bölümlere çoğunlukla ilham gelmediği için yazamıyorum, yani üşengeçliğimden de olabilir biraz ama...
Immmm tavsiyeniz varsa da buraya yazabilirsiniz
Bir sonraki bölümde görüşmek üzereee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TDÇxX(Ünal Ulusoylu)🥰🥰🥰
FanfictionEvt asko tam da aklına gelen tugay ve Ünal ficini okuyorseen Toxic kitleye karşı uyarı: eğlencesine yazılmıştır tsk