Çocukken en sevdiğim şarkıyı kendime göre değiştirdim.....
Bir gün bir gün bir çocuk eve de gelmiş kimse yok açmış bakmış odayı öldü de sanmış babayı ölmüş ölmüş dirilmiş akşama sancı başlamış kıvrım kıvrım kıvranmış depresyonu boylamış.....
Kapı Tık tıklandı!
Ceyda: Gel!
Kaan: Ceyda Hanım yeni davanızın dosyaları hazır.
Ceyda: Tamam Kaan masaya koyup çıkabilirsin, teşekkürler.
Yeni gelen dosyaları bilgisayarımdan incelerken telefonum çaldı. Beyza arıyordu ve sesi kötüydü
Beyza: Başınız sağ olsun , çok üzüldüm senin adına!
Ceyda: Anlamadım, ne oldu?
Beyza: Doğru üzüldün sende tabi
Ceyda: Sana son kez soracağım ve cevap vereceksin, ne oldu?
Beyza: Duymadın mı? Baban....
Beyza tam bana söyleyecekken kapıdan biri girdi.
Kaan: Ceyda Hanım babanız evde ölü bulunmuş.
O an Kaan'a bakakaldım kahramanım hayatta en çok değer verdiğim kişi beni bırakıp gitmişti. Artık ben tek başımaydım.....
Kaan: Ceyda Hanım iyi misiniz? Ceyda Hanım! Ceyda iyi misin beni duyuyor musun
Bir anda etraf karardı gözlerime açtığımda hastanedeydim. Aniden kapı açıldığında refleks olarak gözlerimi kapattım. Sesleri çok tanıdık geliyordu ilk başta çıkartamadım sonra Beyza ve Kaan olduğunu anladım.
Beyza ve Kaan konuşmaya başladı:
Kaan: Beyza anlamıyor musun? Ben Ceyda'dan hoşlanıyorum. Seni arkadaşım olarak görüyorum.
Beyza: Arkadaş mı? Dün akşamki Kaan'a ne oldu?
Kaan: Dün akşam hiç konuşmamışız gibi düşün
Artık konuştuklarını duymak istemediğim için gözlerimi açtım Kaan'ın böyle düşündüğünü hala anlayamamıştım.
Kaan: Beyza, Ceyda uyandı sussan mı artık.
Ceyda: Kaan çabuk beni babamın yanına götür yoksa beni kimse tutamaz.
Kaan: Ceyda şuan hastanede olmamız gerekiyor. Seni hiçbir yere götüremem.
Ceyda: Kaan ciddiyim ya götürürsün ya da ben giderim.
Ben tekrar üsteledim, Kaan mecburen kabul etti.
Kaan: Ceyda iyi değilsin gitmeyelim.
Ceyda: Ya benim babam öldü! Babam ben bu durumda kendimi mi düşüneceğim?
Kaan: Tamam sakin ol, doktorunla konuşacağım ama sakince beni bekleyeceksin tamam mı?
Ceyda: Tamam.
Kapı açıldı ve içeriye Kaan girdi.
Ceyda: Kaan ne oldu? Gidebilir miyiz? Ama ben zaten her türlü gideceğim zorla olsa da.
Kaan: Doktor serumun bitince gidebileceğimizi söyledi.
Serumum bitmişti ve hastaneden çıkmıştık. Kaan'ın arabası ile babamın cenazesinin yanına gidiyorduk her şey o kadar ani olmuştu ki aynı annemde olduğu gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM (GÜZEL) EVİM
Mystery / ThrillerÜnlü dedektif olan Ceyda Işık'ın en yakınlarının ölümünden sonra hayatının değişmiştir.