HELLOOOO!!
Yeni bölümle karşınızdayım efendiiiimm
Umarım bu bölümü seversiniiizz
İyi okumalaaarr😻⭐•
Depresyon.
Üzüntü.
Yorgunluk.
Herkese göre göreceli bir kavram. Hayatım hiç olmadığı kadar düzenli bir şekilde ilerliyordu. Ta ki canımdan çok sevdiğim diğer yarımla ayrılana kadar. Mantık olarak ben ayrılmış olabilirim. Ama kalben hayır. Hâlân onu seviyordum. Ama ayrılmam gerekiyordu. Mecburdum. Yaklaşık 3 yıl süren bir birlikteliğimiz oldu Arda ile. Nişan tarihi bile almıştık. Aileler tanışmıştı. Ama kafada bittikten sonra bir ilişki devam etmez. Bende öyle yaptım. Her ne kadar üzülsem de toparlanmam lazım. Kendim için, kariyerim için. O yüzden bugün Dior'un ev sahipliği yaptığı davete katılıcam. Kaldığım yerden hiçbir şey olmamış gibi devam etmek zorundayım. Kendimle uzun bir süre aynada bakıştıktan sonra Asya'nın araması ile odağım kayboldu."- Günayyddıınn aşşk bahçeemmm"
"* Biri gene mutlu tarafından uyanmış"
"- Her zaman ki halim şekerim"
"* Keşke bende öyle olsam Asya"
"- Dur be kızım bari 1 dakika geçseydi mutluluğumu bozma"
"- Neyse durr"
"* Evet gene hangi bomba dedikoduyu buldun?"
"- Nerden anladın kızz"
"* İnsan kardeşinin ses tonundan bile anlar"
"- Ayyy evet evet. Dur konuyu dağıtma hemen"
"* Dinliyorum"
"- Biz şimdi davete katılıcaz ya hanii birtanem"
"* Evet"
"- Heh işte o davete Utku da geliyoooo"
(Ah ben size söylemeyi unuttum Utku Asya'nın aşık olduğu ve şuanda konuştuğu çocuk) (Bu şekilde yazılan yerler açıklama)
"* Eeee yani"
"- Yanisi şu hayatım açılmam için ve manşetlerde beraber fotoğraflarımızın çıkması için fırsat"
"* Manyaksın kızım sen"
"- Sana çekmişim 😉"
"- Neyse dur 15 dakikaya eve geliyorum işim bitti kuaför de"
"* Tamamdır bebem"
*ARAMA SONLANDIRILDI*
Manyak kız ama seviyorum işte ne yapayım. Telefonu kapatır kapatmaz hemen duşa koştum. Hızlı bir şekilde duşumu alıp çıktıktan sonra Asya gelmişti zaten.
"Oooo prenses hanım bıcı bıcı yapmış "
"Yaaa şımartma benii"
"Şımar şımar"
"Şimdi Asya kuşum hangisi sağ mı sol mu"