2.scene

31 5 5
                                    

Kutuyu elimdeki makasla açmaya başladım içimde bir endişe vardı nedense normalde gelen kargoların üstünde veren kişinin adı yazardı ama bunda yazmıyordu... umarım unuttuğu için yazmamıştır diye içimden geçirdim.

Kutunun içindeki şey kanla kaplı bir yetişkin oyuncağıydı..korkudan yere fırlattım elim titriyordu ve korkuyordum kim böyle bir şey yapsın ki bu çok iğrenç diye düşünüp endişe içinde iç çektim.

kutunun içinde bir not olduğunu farkettim ve okumak için kağıdı elime aldım içimden okumaya başladım "canlı konser ver lütfen yoksa bunu ilerde başka yerinde görebilirsin..nerden adresimi bulduğumu merak ediyorsundur.. attığın fotoğraflardan öğrendim evini en büyük hayranınım eğer polisi ararsan evine gelip aklına gelemeyecek şeyler yapabilirim" yazıyordu o kadar korkmuştum ki ne yapacağıma şaşırtmıştım.

Polisi de arayamazdım...sadece 1 günde patronumu nasıl ikna edeceğimi düşünürken aniden aklıma önceden gitmek istediği bir film olduğunu ve bilet bulamadığı aklıma gelmişti bilgisayarımı alıp bilet aramaya başladım. Yarım saat sonra bir AVM'de buldum ve rezervasyon verdim.

Bunu bir rüşvet olarak kullanacaktım.Endişeli bir şekilde patronumu aradım :

Sindy: selam tome bey nasılsınız

Tome: iyiyim sindy benimle resmi konuşmana da gerek yok ahahah

Sindy: tamam efendim

Tome: bak yine öyle konuştun sende alışkanlık olmuş herhalde

Sindy: üzgünüm efe- tome

Tome: ahahah sorun değil sadece kendini rahatsız hissetme diye öyle demiştim bu arada beni neden aradın

Sindy: izlemek istediğiniz "under the moonlight" filminin biletini buldum ve sizin için rezerve ettim

Tome: ne kadar arasam da bulamamıştım teşekkürler sindy

Sindy:rica ederim..

Tome:eee... birşey istemeyecek misin

Sindy: şey isteyecektim..

Tome: ne isteyeceksin

*Ensesini ovuşturarak*

Sindy:yarın canlı konser vermek istiyorum da..

Tome:bende tam bunun hakkında konuşacaktım bir firma ile anlaşma yaptık ve senin için bir sahne kiraladık orda konser vereceksin

Sindy:nerde olcak konser

Tome: zamanı gelince söyliycem sürpriz olsun neyse benim biraz işim var sonra konuşuruz bunun hakkında görüşürüz sindy

Sindy: sabırsızlıkla bekliyor olucam yarını.. görüşürüz

Telefonu kapatıp iç çekerek koltuğa uzandım yatağıma  gidemeyecek kadar yorgun olduğum için koltukta uykuya daldım.

Uyandığımda da akşam olmuştu bile ayağa kalkıp Mutfağa gittim su içmek için ve mutfak camının açık olduğunu farkettim..açık unutmuşum heralde diyip bardağa su koydum ve sandalyeye oturdum içmek için tam sudan yudum alacakken bir ses geldi içerden aniden irkilip titremeye başladım elime bıçak alıp yavaş yavaş ilerledim ışığı açtım ve içerde olanın kedi olduğunu farkettim beyaz renkli mavi gözlü bir kediydi çok tatlıydı.

Aç görünüyordu kucağıma alıp mutfağa götürdüm dolaptan Ton balığı çıkardım ve bir kaba koyup kedinin önüne koydum yemesi için büyük bir iştahla yiyordu.

Elimde olsa sahiplenirdim ama çok meşgul olduğum için yapamazdım.Aniden kapı çaldı ve kapıyı açtım kapı da yan komşum duruyordu hiç sevmesem de arada konuşurdum eskiden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✧porcelain doll✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin