.
.
.
.
.
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
ڕووخساری جۆنگکووک درەوشایەوە کە دایکم وەڵامی دایەوە، جیاواز لە هی من، ڕووم گرژ کردووە لە دایکم
"نەخێر" من ووتم سەیری دایکم دەکرد، جۆنگکووک نوشتایەوە لە وەڵامە بێ هیواکەرەکەی من
"بۆچی نا؟ هەفتەی داهاتوو دەڕۆم بۆ ئەوەی بچمە سیئۆل بۆ ماوەی سێ مانگ ، زۆر قورس دەبێت بۆت کە بۆ ماوەی ئەوەندە تەنیا بیت." دایکم بەرگری لە لای خۆی دەکات، منیش تەنها پردی لووتم گرژ کرد.
"ئۆهـ بەڵێ! ئەوە چارەسەر بکە بە پاڵنانی حەوت پیاو لە ماڵەکەدا لەگەڵمدا!" من ئەوەم زیاد کرد بە زانینی ئەوەی کە چیم وتووە زۆرترین مانای هەبوو، "تەنانەت هەرگیز ئەوانم نەبینیوە."
سەیری جونگکوکم کرد کە وا دیارە لە لێواری هێرشی ترس و دڵەڕاوکێدایە، "دەبێت ڕێگەیەکی تر هەبێت."
"پێموانییە، سەختە شوێنێک بەم شێوەیە لە کۆتا خولەکدا بەدەستبهێنیت." وەڵامی دایەوە و مۆبایلەکەی دەرهێنا بۆ ئەوەی دەست بکات بە نامە ناردن بۆ هاوڕێکانی.
بەڕاستی ڕقم لەوە دەبێتەوە کە بەم شێوەیە بیبینم، وە دەستم کرد بە بیرکردنەوە، ئەوان هاوڕێی جونگکوکن، چەندە دەتوانن خراپ بن.
وە من شێتێکی قەرزار بووم، ئەو هۆکارێکە بۆ ئەوەی خوێندنی ئامادەیی فەسادییەکی تەواو نەبوو.
جارێکی تر سەیرم کردەوە و بیرم لەوە دەکردەوە کە من چ هاوڕێیەکی خراپم کە یەکسەر نەمگوت بەڵێ، ئاخر ئەو لەم یەک دوو ساڵەی دواییدا قوربانی بۆ من داوە.
بە نەرمی ووتم: "باشە"، وا کرد دایکم پێبکەنێت و جونگکوک بە کەمێک دەمی کراوە سەیری لای منی کرد، "کاتێک دایکم بەرەو سیئۆل دەڕوات، دەتوانین لە ماڵەکە هاوبەش بین." بە زەردەخەنەیەکی کەمەوە سەیرم کرد.
لە وەڵام دا زەردەخەنەیەکی کرد، خۆشی لە چاوە تاریکەکانیەوە هەڵدەفڕێت.
لەکاتێکدا دایکم کاردانەوەی هەبوو و هاتە لای من بۆ ئەوەی باوەشم پێدابکات و ماچم بکات لەسەر ڕووتەکانم جۆنگکوک بەردەوام زەردەخەنەی دەکرد.
"سوپاس." ووتی کاتێک دایکم بەردەوام منی دەگوشی.
"باشە، باشە خودایە ئێمە بەدەستی دەهێنین." من پێکەنیم کاتێک دایکم بەردەوام منی دەهەژاند، ئەو زەردەخەنەی من کرد و پاشان بۆ جۆنگکوک ووتی "بەخێر بێیت بۆ ماڵەکەمان، ئەگەر شتێک بەسەر کچەکەم بێت، من سکاڵا لەسەر تۆ تۆمار دەکەم."
YOU ARE READING
R̶e̶d̶S̶e̶a̶ | p̶j̶m̶
Random"تایهیۆنگ شیکارکەری داتاکانی کۆمپانیای RedSeaـە، ئەو لەلایەن هۆسۆکەوە کاردەکات، کە زانای داتاکانە، ئێمە زۆر پشتیان پێدەبەستین. ئەوان هەموو شتێک دەزانن. ئەوان مێشکی کۆمپانیاکانن"جیمین ڕوونی کردەوە. "نامجون پێی وتیت کارەکەمان لە خەباتدایە، من وا گریما...