Bliztø-Ne yaşadığımı bilmiyor...

716 33 42
                                    

(Anlatıcı Blitzø)
Bu zamana kadar birçok kişiye aşık oldum.Bunların arasında en iyi arkadaşım,ünlü bir p*ç kurusu ve...Bir prens...Ama onu sevip sevmediğimi bilmiyorum.Beni sadece ucuz bir s*kişme için yanında istiyor...

Ona aşık olmaktan korkuyorum...Aşık olduğum tüm kişiler beni sattı.Onun gibi bir prens bana nasıl bakar ki...? Ben sadece bi b*ka yaramayan bi iblisim...

Onunla sadece şu aptal kitap için s*viştim...Ama sonra sülük gibi yapıştı!Yok "GünÜN nASıldI bENiM bÜYük y*RrAkLı bLİtzYm~" diyip duruyor.Fotoğraflarıma yorum yapıyor,şakalarıma hep o tatl- Uhmm şey yani aptal bir şekilde gülüyor...Benimle dalga geçiyor sanki...

İlk aşık olduğum kişi Fizzorolli idi...O benim çocukluk arkadaşım.Ama bana yapılabilecek en kötü şey oldu...

Fizzy'nin doğum günüydü.Uzun zamandır ona karşı hislerim vardı ve ona onun doğum gününde bir mektup ile söylemek istedim.Ama babamın(!) ona verdiği kart...O kartta "Keşke sen benim çocuğum olsan" diyordu...

- Babam beni hiç sevmedi...Fizzy'yi kendi çocuğu gibi görürdü,bana ise hep yabancı gözü ile bakardı-

O anda tüm hayallerim,duygularım,hislerim darmadağın oldu...Doğum günü pastasını taşıyan çocuğu istemsizce ittim ve...Yeşil ateşli mum ve pasta yere düştü...Heryer yanmaya başladı...Havaifişekler tam da Fizze'nin olduğu yerde patladı...Ben...Onu patlattım...Yardım arıyordum...Kimseyi bulamadım...Fizz yerde yanıyordu...Ona yardım edemedim...Çünkü annem...Ben yardım çağırmaya çalıştım...AMA YAPAMADIM!!HEM ANNEMİ,HEM FIZZY'YI KAYBETTİM...Tabi ben öyle sandım...
~


~
~

Helluva Boss Bliztø x Stolas Kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin