(Anlatıcı Stolas)
Merhabalar saygıdeğer Y/N.Ben Stolas.Eşsiz ve b*ktan hikayemi sana anlatmak için buradayım...Ben bir prens ve baykuşum.Kendimi övmek gibi olacak ama iblislerden ve Deadly Sin'lerden(Türkçesini bilmiyorum 😀) daha güçlüyüm.Bu gücümü daha çok saldırı anında veya koruma amaçlı kullanırım.Neyse benden yeterince bahsettik.Şimdi hayatıma geçeyim.
Babam beni umursamazdı.Küçükken onu severdim ama şimdi daha iyi anlıyorum onu.Beni bir p*çle o evlendirdi çünkü...Asıl konularımızda bu konu da var zaten.
Karım ve ben geçinemezdik.Sırf uzuun bir süre Octavia için sabrettim.Ama o buluşmada yaşadığım şeyden sonra...Artık dayanamadım...Blizym...Yıllar sonra yine yanımdaydı.Ama bu sefer DAHA SEKSİYDİ!! (LEBDLDJŞEJDŞRKKR)
Bu şansı kaçıramazdım.Kabul ettim ve o gün...Ahhh...Mükemmeldi...Ama ondan sonrası hiç de öyle olmadı...O gün 👉🏿👌🏿👉🏿👌🏿 yaptıktan sonra balkondan atlamaya çalışmış ve tam da StELlA ve konukların oturduğu masaya düşmüş.Bağırma ve kırılma sesiyle kalktım. Ve sonra:
(Orion Records'a teşekkürler 😀)Stella
YİNE NE B*K YEDİN SEN STOLAS!!!??!!Stolas
Duydun işte...Artık-
EVLİLİĞİMİZ BİTİYOR!!!Ondan sonra hayatım battı.Stella beni öldürmek için planlar yaptı.2 kere aynı kişi tarafınfan öldürülmeye çalışıldım.Aslında seksi biri ama o kılıcı seksi değildi 😒.Blitz'n KIRMIZI Y****ĞI DAHA BÜYÜK VE ACITIYOR!!Herneyse...Octavia için üzgünüm...Daha reşit olmadan hayatını mahvettim...Ama...Ne yapabilirdim ki?? Beni sevmeyen bi insanla duramazdım...