Ben Ladya. İsmim ne garip değil mi? Anlamı yok. Ya da ben bilmiyorum.. bilemiyorum, her neyse.
Size kendimi tanıtamam, çünkü ben bile kendimi tanımıyorum.
Bazen derin düşüncelere kapılıyorum. Ölmek. Çok büuük bir kavram. Ben bu kavrama çok yakınım, bunu biliyorum. Her geçen gün bir adım daha. Ama ben bunu istemiyorum. Acı olan bu. Dayamamıyorum. İhtimaller varken yaşayamıyorum. Dünyaya sığamıyor, aşıyorum sanırım.
Kalbim göğsümü tekmeliyor. Sanki son atışları. Dudaklarımda bir gülümseme peyda oluyor bu düşünceme. Alaycıl. Aslında gerçekten son atışları.
Acıma karşılık kahkaha atıyorum. Gözlerimden yanağıma, yanaklarımdan boynuma doğru yol alıyor yaşlar.
Korkuyorum ama sığınabileceğim bir limanım yok. Beni seven birileri yok. Bir kez olsun.. bir kez. Dudaklarım titriyor. Ağlamamak için verdiğim mücadele son buluyor.
Canım yanıyor. Bileğime açtığım derin kesikten bağımsız. Ruhum yanıyor, kanıyor.
Midem bulanıyor. Ben insan değilim. Bir insan bu kadar zorlanır mı hayata tutunmakta?
Ağlamayı kesiyorum. Bir yere varamam çünkü ağlayarak.
Tek bir çarem var. Tek bir çare.
Bazen istemesek bile yaşayacağımız şeyler vardır ve bunların önüne geçemeyiz.
Ben Ladya. Henüz 17 yaşındayım. Hayallerim var. Dı. Ama mahkumum. Hayal kuramam. Ölüme mahkumum. Ben aslında bir hiçim. Bu dört duvar arasında sıkışıyorum kalıyorum. Yalnız doğdum yalnız ölüyorum. Kimse hatırlamıyor, bilmiyorlar bile hatta.
Yeniden ağlamaya başlıyorum. Biliyorum, son gözyaşları. Döktüğüm son gözyaşları bunlar. Dayanamıyorum.
Artık dayanamıyorum. Mide bulantım artıyor. Baş ağrım çekilmez bir hal alıyor. Uykum geliyor ancak biliyorum, bu uykunun sonu ölüm.
Kendimi yere bıraktım. Soğuk zemine uzandım. Bedenim titriyor. Zangır zangır titriyorum. Beni yine kimse görmüyor. Kalbim ölümü kabullenircesine yavaş atmaya başlıyor.
Artık ben de karanlık uykuya bırakıyorum kendimi.
Çabuk pes etmiyorum. 17 yılım acıyla geçti.
Mutluluk bana uğramadı. Şöyle bir yanımdan bile geçmedi. Haram. Sanki haram.
Aslında bir mutluluk sebebim var: Asil Ilgın Karaca.
Aklıma gelince burukça gülümsüyorum. Ah Asil'im Ilgın'ım. Kalbimde sen, aklımda gözlerin varken ölmek bile hoş geliyor.
Ben seni en sevdiğin resim sanatçısından, en sevdiğin çalgıya kadar her şeyini biliyorum. Ama sen benim varlığımı bilmiyorsun neredeyse. Çok acıtıyor. Çok acıyor.
🧸🪅🪅
yeniii kurguu💕 cokcokcok severim.. konusundan biraz bahsetmem gerekirse -ki pek istemiyorum ama kiyak geciyorum- Ladya pek sevilmemis guzel bir kizimiz, belkj de o oyle saniyodur ama isler farklidir. bunu bilemeyizz tabii. soyleyecegim her sey spoiye giriyo bu yuzden susuyor ve kaciyorum bebislerim😼🫶🏻🫶🏻🫶🏻🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim gibi
Teen Fictionbenim gibi?.. hayir. hakkimda ne biliyor, hicbir sey. ben gorunmez bi' kizim. o da beni gormuyor, tipki herkes gibi.. kimsenin beni gormedigi gibi. hikayeme hosgeldin. gorunmez olmak nasil bir sey, sana ogretecegim.