Akşama doğru dışarı çıktı.Arkasına, evine bakma zahmeti bile göstermeden.Sadece önüne veya sağına soluna bakardı.Ayaklarıyla o kuru toprağı ezerek yürüyordu.Rüzgar yüzüne ve bedenine çarpıyordu Polonya'nın.Üstündeki kıyafeti, çekiştirerek sarıyordu kendini.
Etrafı o kadar sessizleşmişti ki, sert adımlarının sesini duyuyordu.Adımlarını yavaşlattı.Gerici ortamları hiç sevmez, bu yüzdende kiliseyi sürekli ziyaret ederdi, huzur bulmak için.Yine kiliseyi ziyarete gidiyordu.Avrupa'nın o lanet hissinden hoşnut değildi fakat tek kalıp düşüncelerine çekilmekde onu boğuyordu.Onun için bu çözüm, tek ve en iyi (en huzur verici) çözümdü.Yavaş yavaş artık kiliseyi uzaktan bile olsa görmeye başladığında, adımlarını bir tık daha yavaşlattı.İbadet bir yana, kilisenin yanında bulunmak bile onun için bir huzur kaynağıydı.
Kilise yakınlarındaki bir ağacın dibine eğildi ve oturdu.Başını ağaca yasladı, ah, yıldızlar nede parlaktı..Cebinden çıkardığı ekmekten birer parça alıp yedi.
"Tanrı'm."
Polonya yıldızları seyredurdu, cam gibi gözlerinden gökyüzünün yansıması sanat eseri gibi görünüyordu.Üstündeki kalın paltoyu iyice sardı etrafına, şuan ondan huzurlusu yoktu.Huzur bulduğu yerde, gürültü patırtı olmadan oturuyordu.Daha sonra uyuyakaldı.
- . . .
"Meleğim, uyan."Polonya aniden gözlerini açtı, karşısındaki adamı beklemiyordu.Uzun kanatları, yaralı bir şekilde yere değiyordu bu yaşlı adamın.Rengide pek bir soluktu.Üstündeki kıyafet eskimeye yüz tutmuş, hatta yırtık yerleri bile vardı.Gözleri en temiz karlardan bile beyazdı, ve yorgun.Boynuda hafif eğikti.Aniden toparlanıp ayağa kalktı Polonya, hiç beklemiyordu bunu.Rüyada mıydı ondan bile emin değildi..
Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu...
-Açıkçasıı dayanamayıp şimdi yayınladım, ama devamını da yazıp bitirdiğim zaman kesinlikle haber edeceğim:D!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍷[] 𝑺𝒆𝒗, 𝒀𝒂𝒔𝒂𝒕 𝒗𝒆 𝑶𝒌𝒖!
FanfictionSev - Yaşat - Oku CountryHumans hikayesi - 3 kutsal kitabın, ilk kelimeleri baz/ilham alınarak, CountryHumansa kurgulanmış hikayelerdir.