TOP 5
5. Lady-Windsor
Gyönyörű lett. Annyiba kötnék bele, hogy nincs rajta a Te neved. Örültem volna neki, ha rá került.
4. TheFanniny
Tetszik a kép (régen ezt a képet használtam fel én is hozzá). Kritikát nem tudok rá mondani, mivel itt az utolsó ötnél már kábé csak az a versengés megy, hogy melyik tetszik jobban.
3. Lady-Windsor
A felhasználó neved... megint. Tudod. Amúgy tetszik a kép meg minden. Annyira nehéz választani!!!
2. TheFanniny
Ez a borító nagyon megfogott és a TOP 5-nél tényleg a legnehezebb volt kiválasztani, hogy melyik legyen a nyerő.
1. Lady-Windsor
Remélem nem gond, ha egybe vettem őket. Nagyon tetszik a kép. Azt hittem, hogy a világos kép nagyon zavaró lesz, de annyira nem az. Bár főszereplőnk egyáltalán nem lesz annyira tiszta és kedves, mint amennyire erről a képről leolvashatni lehetne, mégis nagyon megtetszett. Egy fajta ellentét van benne. A cím, a felhasználó nevem is szépek (és igazán különlegesen írtad fel a felhasználó nevem. Nem is gondoltam rá, hogy így is lehetne). Kicsit hiányolom róla a tiédet (amit lehet, hogy megkérnék, hogy szerkessz rá még). Gratulálok!
Mindenki másnak is gratulálok. A résztvevők, mind kérhetnek itt egy könyvükre vonatkozó ajánlást. Ez mit is jelent:
Természetesen azt, hogy elolvasom az adott könyvedet, amire az ajánlást kéred, majd egy könyvemben, ahova az ajánlásaimat szoktam kirakni posztolom. Amit még kikötnék: 6 vagytok. Én meg egyedül. Szóval biztos, hogy az első helyezettével fogom kezdeni és onnan visszafelé haladni. Az ajánlást lehetőleg olyan könyvedre kérd, amire jó véleményt tudok mondani (mert ha csupa helyes írási hiba, meg képek vannak benne szöveg helyett arra kritikát kellene mondanom, nem ajánlást. Ha valaki úgy gondolja, hogy a könyvére inkább tanács kellene, hogy mit hogyan vagy hogyan ne, akkor azt is szívesen elvállalom). Persze a határidőm azt nem tudom megszabni, de próbálok majd sietni vele.Köszönöm a részvételt!
DU LIEST GERADE
j'aime beaucoup. . . ( borítók )
SonstigesKÉRÉSEK FOGADVA ( !!! ) borítós könyv, amiben - csodák-csodájára - borítók vannak. rendelést vállalok. egyéb információk a könyvben. ⎯ ⭑★⭑