Modum çok düşmüştü ama neden? Düşünceleri bırakıp antremana odaklandım ve antranörümüzü dinledim o ise ısınamızı yapıp özel porogramımıza göre yani bazılarımız kuvvet yaparken bazılarımız topla antreman yapacaktı ve sonra değişecektik bense ilk topla antreman yapanlardan olacaktım yarımız kuvvet antremanı için sahadan çıktı sahada Ebrarı bana bakarken gördüm çok ama çok mutlu olmuştum ne? Bidakika noluyo bana? Ne? İçimdeki duyguları bastırdım onu sadece arkadaşım olarak görmem lazımdı ve ben ondan hoşlanmıyorum öyle olması lazımdı yani zaten o normal bir kadın benim gibi lezbiyen değil hayatta istemez beni ben ne düşünüyorum ya o sadece arkadaşım...
Bir yandan esneme hareketlerini yapıyordum bir yandan düşünüyordum kafamı sola çevirdiğimde esneme hareketleri yaparken bana garip garip bakan ve onunla konuşan Edayı gördüm ve Ebrarı gördüğüm anda gözüm bacaklarına ve kolundaki dövmeye kaymıştı ay ben napıyorum hayır kendi içimde savaşırken Eda ablanın seslenmesiyle içimdeki savaş sona erdi
-Pişt Mile
-Mile
-Mile aloo
-MİLEEEE
-Ha ha şey efendim
-Noldu kız sana Mile
-Yok bişey dedim
Ama bunu gözüm yine Ebrara kayarken söylemiştim belki ben onu seviyordum ama o beni asla istemezdi ısınma hareketleri bitmişti ayağa kalkıp elime top aldım ve ayaklarım Ebrara doğru gitti onunla ısınma eşi olmak istiyordum duygularımı bastıramıyordum Ebrara yaklaştım Zehrayla konuşuyordu,
-Ebrar
-Buyur
-Eş olmaya ne dersin bu aralar aramız soğuk galiba yanlış birşeymi yaptım
-Yoo yapmadın peki olalım
Elimdeki topu Ebrara verdim karşımda öyle bir güzellik vardı ki gözümü ondan alamıyordum Ebrar başlamıştı bile kendime gelip onunla oynamaya başladım nedensizce aşırı mutluydum ısınmaya devam ettim Ebrar en sonuncu olarak smaç atacak bende karşlayacaktım sonra ben smaç basacaktım...
Ebrar smacı bastığında karşıladım her şey iyiydi sıra bendeydi topu aldım, attım ve zıpladım, vurdum tam yere düşerken Ebrar kaçan ilkinin topunu istemsizce benim ayağımın altına attı düştüm ve tamda topun üstüne ve bileğim döndü hafif inlemeyle yere yığıldım Ebrar korkuyla hemen yanıma koştu sahanın ortasındaydım kafama veya herhangi bir yerime top gelmemesi için panikle beni kucağına aldı bileğim çok kötü dönmüştü beni kenara getirdi.....