Jungkook
Taehyung hyung abim yanında mı?Taehyung
Yanımda Jungkook
Bir sorun mu var?Jungkook
Saat 12'yi geçti ve annem de
sinirlenmeye başladı söyleniyor
ondan dolayıTaehyung
Namjoon şu an baya sarhoş
Eve getirdiğimde yardımcı ol
Jungkook
O iş bende 😉
görüldü-
Telefonu kapattıktan sonra onun için hazırlandığımı anlamasın diye hafiften süslendim.Aslında annem kızmaya başlamamıştı.Ama onu ne kadar erken görsem kârdı.Süslenmem bitince camın oraya, geliyorlar mı diye bakmaya başladım.Evlerimiz yakındı 5-10 dakikaya gelirlerdi.Taehyung benim aynı zamanda hocam.Ama aramızda çok yaş farkı yok.Ben 19 o ise 23.Hâlâ lise de okumanın sebebi de 12.sınıfken yani geçen sene abim ile baya kavga etmiştik o da inadına edebiyat sözlüme düşük vermişti.Zaten notlarım düşüktü,sözlülerde düşük olunca sınıfta kalmıştım.Zaten tek iyi olduğum ders Taehyung'un dersi,İngilizceydi.Sebebi söylememe gerek yok herhalde?
Taehyung'un abimi omzuna atmış gelirken aşağı indim.Kapıyı açtığım da Taehyung ağırlıktan abimi aşağı attı."Şu abine söyle bir daha bu kadar sarhoş olacak kadar içmesin."
Bu dediğine gülüp"Ne kadarlık içti ki?"diye sordum.70'lik içtiğini söyleyince ağzım açık kaldı.Abim asla bu kadar içmezdi.
"Niye bu kadar çok içti?"
"Senin şu arkadaş var ya,Seokjin.Huyuna gidiyormuş.Bugün de çok sinirlendirince siniri geçsin diye içti.Dinlemedi beni."Seokjin abimden hoşlanıyordu.Ve onun dikkatini sinirlendirerek olacağını sanıyordu."Tamam uyarırım."dedim.
Sonra ikimizde abimi kaldırıp odasına sessizce götürdük.Tabi abim hâla uyuyordu."Ben gideyim artık."dedi.Bu kadar az görmeme üzülsem de kapıya kadar eşlik ettim.Sanırım üzüntüm yüzüme geçmiş olacak ki Taehyung bana garip garip bakmaya başladı.Bakma be adam!Heveslenip sonra gerçekler tokat gibi yüzüme çarpıyor.
"Noldu?Bir modun düştü gibi oldu."
"Bir şey olmadı sadece bugün bir arkadaşla tartıştım."
"Bir arkadaş?"
"Tanımazsın boşver."bu dediğime sinirlenmiş olacak ki yüzü ciddiyet ile bakmaya başladı.
"Peki,iyi geceler."diyip arkasını dönüp gitmeye başladı.Kıskanmış mıydı beni?Yok canım bana öyle gelmiştir.Kapıyı kapatıp odama gittim.Baya uykum geldiği için direkt uyumaya koyuldum.Taehyung'un peşinden koşmak,ona kendimi göstermek beni yoruyordu.Her zaman ki gibi onun ile ilgili hayaller kurup kontrolsüz uykuya daldım.
-
Koyulduk bir işe hadi bismillah.Okunmayacağını biliyorum ama bir arkadaşım yaz dediği için yazdım.Umarım konuyu anlamışsınızdır.
İyi günler/geceler.
🦢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
madonna lily | tk
FanfictionJeon Jungkook abisinin arkadaşı aynı zamanda öğretmeni olan Kim Taehyung'a aşıktı.