Jungkook sabah uyandığında deltasının kolları arasında olmayı bekliyordu ama kimse yoktu yataktan doğruldu ve etrafına baktı Taehyung'un telefonu komodinin üstünde değildi oysa ki Jungkook dün akşam oraya koyduğunu iyi hatırlıyordu. T-shirt'ünü kokladı ve gülümsedi aynı deltası gibi kokuyordu deltası da üstünde onun kokusunu taşıyordu. Komodinin üstünde duran telefonunu aldı ve mutfağa indi fakat Taehyung orda da yoktu teker teker bütün odalar baktı ama sonuç yinede aynıydı. Jungkook Taehyung ona haber bile vermeden evden ayrıldığı ve bir tane mesaj bile göndermediği için sinirlenmeye başlıyordu 'Off'layarak salona geçti ve Taehyung'a yazmaya karar verdi umarım geçerli bir açıklaması vardır yoksa Jungkook'tan büyük bir trip yiyecekti...
*
**
Vita'm x Delta'm
Vita'm
Taehyung nerdesin(9:24)
Neden yanımda yoktun
İşin mi var yoksa delta'm sonra yaz bana
(10:02)
Taehyung hala yoksun bir saat geçti neredeyse
Yazıyor...
Endişeleniyorum Taehyung bir sorun mu var??
Offf
Çevrimdışı...
Taehyubg Nw hslt yiyprsun canum axiyor
(10:45)
Delta'm
SİKTİRBebeğim özür dilerim gerçekten bir anda oldu hemen ittim zaten yanına geliyorum
Çevrimdışı...
***
Taehyung hızlı adımlarla şirketteki odasından ayrılmış ve asansör'e binmişti. Sabah güzeller güzeli eşiyle uyurken babasının ısrarları yüzünden erkenden şirkete gitmişti şimdi lanetler okuyordu ama kendisine keşke ayrılmasaydı küçüğünün kollarından şirketteki işlerini tam bitirmiş Vita'sına geri dönecekken tanımadığı birinin dudaklarına yapışmasıyla herşey boka sarmıştı kızı hemen ittikten sonra dün gece Jungkook'la onu kimse rahatsız etmesin diye sessize aldığı telefonuna baktı ve içinden sayamayacağı kadar küfür etti bir saniyelik bile olsa bir başkasının Taehyung'a dokunması Jungkook için tarifsiz bir acıya neden olmuştu. Taehyung trafik kurallarını umursamadan gazı köklemiş ve Jungkook'un evine doğru yol almıştı o kız nerden çıkmıştı da kendisini öpmüştü hiç bir şey bilmiyordu tek bildiği şey vita'sına durumu açıkladıktan sonra o kızı bulup öldüreceğiydi. O kadar sinirliydi ki feromonları onlarca insana diz çöktürmeye yeterdi. Sonunda vardığı eve gelip Jungkook'un ona verdiği yedek anahtarla kapıyı açtı içeri girdiğinde salonun dağılmış olduğunu gördü yastıklar, vazolar'ın kırılan parçacıkları ve daha fazlası Taehyung Jungkook'un ne kadar kızdığını yerlebir ettiği salondan da anlayabiliyordu küçüğü haklıydı. Taehyung çok iyi biliyordu ki eğer biri Jungkook'un saçının teline bile dokunursa o kişiyi öldürmekten daha beter yapardı. Jungkook'un odasında olabileceğini düşündü ve yukarı kata çıktı kapıyı fark ettirmeden açtı ve dizlerini kendine çekmiş dün gece Delta'sının kafasını koyduğu yastığa sarılarak ağlayan Jungkook'u gördü. Bebeğini görünce hafifleyen feromonları Jungkook'un onu fark etmesine sebep olmuştu. Taehyung Sevgilisine yaklaşırken Jungkook kafasını kaldırmış ve içinde gram sakinlik beslenmeyen gözleriyle adeta ona "git" demişti. Taehyung durmadı, sevgilisine gerçeği söylemesi gerekiyordu. Jungkook Taehyung'un hala kendisine yaklaştığını görünce hızla ayağa kalkmış ve iki elini yumruk yapıp göğsünün üstüne vurmuş ve bağırmıştı."NASIL İZİN VERİRSİN HA!!"
Taehyung tam ağzını açacakken Jungkook tekrar tekrar yumruk atmaya başlamıştı göğsüne..Taehyung bir deltaydı bu yumruklar ona hiç etki etmiyordu bu yüzden bekledi ve bebeğinin sinirini çıkartmasına izin verdi.
"NİYE GİTTİN YANIMDAN!! NEDEN BAŞKALARININ SENİ ÖPMESİNE İZİN VERDİN!!"
İzin vermedim diye bağırmak istiyordu Taehyung ama Jungkook hiç durmadan bağırmaya ve sinirini kusmaya devam etti.
"BENİ BİR BAŞKASI ÖPSE HOŞUNA GİDERMİYDİ TAEHYUNG HADİ SÖYLE GİDERMİYDİ!?!?"
Düşününce bile sinirleri tepesine çıkıyordu Taehyung'un. Göğsüne yumruklar indiren elleri tutup Jungkook'un beline yerleştirdi ve hareketlerini kısıtladı. Kıskanç bebeğine daha fazla açıklama yapmazsa boğazı bağırmaktan şişecekti.
"Jungkook...ilk önce dinle bi. Babam sabahın köründe aradı beni önemliymiş şirkete çağırdı gitmek istemedim seninle durmak istedim ama çok ısrar etti bebeğim üzgünüm mesajlarını görememişim telefonu kimse bizi rahatsız etmesin diye dün sessize almıştım."
Jungkook duyduklarıyla sinrinin azaldığını hissetmişti buraya kadar tamam ama öpme mevzusu ne olacaktı Jungkook en çok delirten de buydu zaten kimse onun olan dudaklara dokunamazdı.
"Tam şirketteki işlerimi bitirmiş sana gelecekken tanımadığım biri birden dudaklarıma yapıştı ama sana yemin ediyorum 1 saniye bile sürmedi ittim hemen güzelim ben senden başkasının bana dokunmasına izin verirmiyim ha? Senin dışındaki bütün dudaklar zehir bana"
Jungkook tamamen sinirlerinin yatıştığını hissederken kendisini deltasının yerine koydu normal bir şekilde yürüyorsunuz ve tanımadığınız biri bir anda gelip sizi öpüyor ilk önce hiçbir şey anlayamazsınız kendinize geldiğinizde ise o kişiyi kendinizden uzaklaştırırsınız. Jungkook deltasının haklı olduğunu anlayınca göğsüne attığı sayısız yumruklar yüzünden biraz suçluluk duymuştu ama sinirlenince kendini kontrol edemiyordu işte. Taehyung başka dudakların ona zehir olduğunu söylemişti öyleyse vitas'ı birazdan onu bu zehirden kurtaracaktı. Jungkook ellerini deltasından kurtarıp boynuna dolamış ve vakit kaybetmeden dudaklarına yapışmıştı öyle hırçın öyle hızlı öpüyordu ki Taehyung yetişememişti güzeline. Emiyor ısırıyor arada bir dilini değdiriyorlardı birbirilerine. Öylece ayakta kaç dakika öpüştüler ikisi de bilmiyorlardı nefessiz kaldıkları için ayrılan ikili hızlı hızlı soluklanıyor alınlarını birbirine yaslamış kalp atışlarının seslerini dinliyorlardı. Bir süre sonra Jungkook'un dedikleri şeyler onları yeni bir öpüşmenin içerisine çekmişti.
"Sen bana aitsin Delta. Ben senin vitanım,sadece bana mahkûmsun. Benden başkasına bakamazsın kimseye bana gülümediğin gibi gülümseyemezsin. Kimsenin sana dokunmasına izin veremezsin. İzin vermem..aksi taktirde sonuçlarına katlanırsın Delta..."
Jungkook, Taehyung'u her iki anlamda da yakıyordu.
***
Oy ve yorum vermeyi unutmayın 😽Hayat nasıl gidiyo mutlumusunuz ben değilim BTS 2025'e kadar bir arada olmicak offf eman eman eman😞😭
Tatlış şeyler işte💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VitaxDelta Taekook
FanfictionTaehyung, Vitasını bekleyen bir deltaydı...Ha birde okulda sürekli didişip durduğu cinsiyetsiz Jungkook ile sınıf arkdaşı...