01

454 9 0
                                    

Medyayı dinleyin..

Chase Atlantic - İnto İt.


.................

"Burda yapmak zorundamıyız?"

Tenimdeki öpücükleri, sanki beni deli etmek istermişcesine yavaştı. Soruma bir cevap vermek yerine beni üstümdeki formadan kurtardı. Soğuk elleri tekrar belimi kavradığında beni kendine biraz daha itti. Boynumdaki dudakları oraya kendinden izler katmak istercesine küçük küçük ısırıklar bahşederken, ellerimi boynuna doladım.

"Çağan"

Kısık sesim duyulmamıştı bile. Boynuma saplanan şiddetli sızıyla kendimi tutamayarak bir acı inlemesi çıkmıştı ağzımdan. Olduğumuz duş kabininde üstümdekileri umursamadan suyu açtığında bedenime değen soğuklukla ne kadar çığlık atmak istesemde elleriyle ağzımı kapatmıştı.

Bir kaç dakika sonra dayanamayarak dudaklarımın üstündeki ellerini çektikten sonra ayak ucumda yükselerek dudaklarına yetişmeye çalıştım. Ne yaptığımı anladığında yüzündeki o alaylı gülüşü görmüştüm. Kalçalarımdan tutarak beni yukarı kaldırırken, ayaklarımı beline doladım. Soğuk duvarla buluşan sırtımla titredim. Beni çok bekletmeden yavaşca dudaklarını bastırdudaklarıma. Alt dudağımı çekiştiriyor, ısırıyor, emiyor, ve dilini dilime doluyordu sabırsızca.

Çağan Efe Ak basketbol takımındaydı. Bense, şuan erkekler soyunma odasında onu tatmin etmek için vardım. Aslında buraya onu almaya gelmiştim. Sonraysa bu tür şeyleri evde yapmaktı aklımdaki senaryo, ama içeriye girdiğimde birden dudaklarıma yapışştı.

Ondan hoşlanıyordum.

Ondan çok hoşlanıyordum.

Bana yazdığında gençlik, okul aşsenaryoları kurmaya başlamıştım bile. Ama bana yatak arkadaşı olmamı istediğinde hepsi yıkılmıştı. Çağan yakışıklıydı, herkesin isteyeceğiydi.

touch me, leyçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin