-Çağan Efe Ak'la hep sevişirdik. Ama şuan başını göğüsüme yaslarken ki gibi atmamıştı kalbim. Tüm kollarını bedenime dolarken, hiç böyle hissetmemiştim.
Sanırım, onun sevgi dili gerçekten dokunmaktı.
Sıcak elleri göğsümü kavramıştı, nefesini boynumda hissediyordum. Arada bir huzursuzca kıpırdanıp, bana daha sıkı sarılıyordu.
"Kıpırdanıp durma Efe, uyuyamıyorum."
Dedim gözlerim kapalı. Bir kaç dakikalık sessizlikten sonra havalandığımı hissettim. Kucağında olduğumu farketmem saniyelerimi aldı. Başımı göğsünü bastırdı, ve ellerini belime yerleştirdi.
"Rahat değilimdim, şimdi daha iyi."
Yarım uykulu sesi gerçekten aşırı çekiciydi. Gözlerimi kapadığımda, belimdeki ellerinin yavaşca kalçalarıma ilerlediğini hissettim. Hafif avuçladığında, kendimi ona biraz daha ittim.
"Y-yapma."
Sesim kısık çıktı. Diğer eli saçlarımda dolaştı, karanlıkta bile belli olan elalarına baktım. Kalçamdaki elleriyle beni daha çok kendine çekti, sarmaladı.
"Küçücüksün."
Utanç içimi bürürken, başımı göğsüne gömdüm. Hep beni böyle sevelerdi, küçük çocukmuşum gibi. Çok utanırdım. Alnıma küçük küçük öpücükler bıraktı, ona baktım başımı kaldırarak. Gözlerini hiç ayırmadığında başımı geri yerine koyacakken elleriyle nazikçe saçlarımdan tutarak yüzüne doğru bastırdı. Haftalar sonra, tekrar onun dudaklarını tattım. Ne olduğunun farkına vardığımda geri çekilmeye çalışsamda izin vermedi.
"Çağan!"
Üst dudağımı acıtacak kadar emiyordu, o sırada istemsiz karşılık vermeye başlamıştım. Dilini dudaklarımın arasından geçtiğini hissettim, bedenim istemsiz üstüne çıkmıştı. Elleri uyluğuma doğru ilerlediğinde, omuzlarından tutarak ittim sertçe. Elimin tersiyle dudaklarımı silerken gözlerimi ona diktim sinirle.
"Hani dokunmayacaktın!"
Sanki benim sinirimin bozulmasından zevk alıyordu Pislik! Alaylı yüzüne birini patlatmayı o kadar isterdimki. Bakışlarımı ondan çektiğimde bir anda belimden tutarak üstüne düşmemi sağladı.
"İnan bana, dokunsam daha kötüsü olurdu."
Kalın sesiyle ürperdim, gözlerimi elalarına çıkardım. Yapardı. Gerçekten daha kötüsünü hayal bile edemezdim. Elleriyle perçemlerimi kulağımın arkasına yerleştirdi.
"İyi geceler küçük"