0

54 3 0
                                    


- Haide Jeongin, trebuie să lucrez.

   Chan stă în studioul său la JYP Entertaiment, căștile sale întoarse puțin pentru a auzi ce prietenul său are de spus, dar corpul său este întors complet înspre calculator. Este 2 dimineața și știe că va fi gata după răsărit așa că nu vrea să fie distras.

- Hyung, știi că lucrezi mai bine după un orgasm.

   Jeongin își pune mâna pe coapsa lui Chan, mângâindu-l și făcându-și drum până la scula sa. Un zâmbet răutăcios pe fața sa.

- De când ești tu atât de explicit? Intreabă Chan, tonul său mai înmuiat. E surprins de purtarea tânărului dar nu îi oprește mâna.
Maknaeul ridică din umeri și răspunde simplu:

- Felix.

   Chan dă din cap și zâmbește.

   Felix a fost o binecuvântare pentru grup încă dinainte de debutul Stray Kids. Când Chan l-a întâlnit era un copil speriat, năucit, care tocmai ce ajunsese din Australia, vorbind numai coreeană de bază. Dar când s-a apropiat de băiat, Felix i s-a deschis complet. Și desigur Chan a înțeles imediat că era o persoană extrem de deschisă la minte, în special când venea vorba de sex.

   Felix își zicea bisexual, a avut o mulțime de relații și peste toate nu era ruşinat să vorbească despre ele. Avea un mod de a gândi că în Coreea era poate nesupus, dar Chan nu voia să judece băiatul acela care era atât de însorit și dulce.

   Chan simte mâna lui Jeongin mângâindu-i scula prin pantaloni, care deja părea să fie parțial excitată. Își închide ochii și îl lasă pe Jeongin să îngenuncheze în fața lui.

- Ușa... Chan murmură, capul său plin de griji pe care nu putea să le silențieze.

- E deja închisă, hyung, relaxează-te, zice tânărul începând să deschidă fermoarul pantalonilor lui Chan.

   Într-o zi Felix a admis că a avut o mică simpatie pentru Chan, probabil pentru că era singurul celălalt australian în agenția JYP și păreau că se înțeleg unul pe celălalt perfect, dar atunci a înțeles că îl vedea mai mult ca pe un frate mai mare.

   După, într-o noapte Felix s-a oferit să îl ajute pe Cristopher să elibereze tensiunea și cel mai în vârstă îi permisese blondului să-i facă un masaj la spate. Și la naiba că era bun la asta, era atât de relaxant!

   Dar masajul nu s-a oprit la umeri. Mâinile mici ale lui Felix l-au mângâiat peste tot, până când Felix l-a întors și a început să atingă scula dintre picioarele lui Chan.

   Cel mai în vârstă n-a fost în stare să-l oprească, pe de-o parte din cauza rușinii, pe de-altă parte pentru că se simțea atât de bine.

   Felix era suficient de deștept pentru a ști că Chan era o persoană foarte strictă în privința relațiilor și sexului, așa că nici nu l-a dezbrăcat. Doar i-a frecat penisul cu mâinile până când Chan a orgasmat în boxeri. Apoi l-a pupat pe frunte și l-a lăsat sa se odihnească, ca și cum nimic nu s-a întâmplat.

   E nebunesc cum membrii mai tineri au fost întotdeauna mai confortabili cu chestiile sexuale și Chan e așa de agitat, după toți anii aceștia. Are o personalitate rigidă un superego care îl face să se simtă greșit, ca și cum nu îl mai respectă pe Jeongin dacă îl lasă să facă anumite lucruri.

   Dar Jeongin își mișcă gura în jurul erecției lui Chan și pare să se bucure. Limba sa tachinează vârful cald puțin, în timp ce mâna ține baza lungimii. Apoi ia membrul tare în gură cât de mult poate, controlându-și reflexul de a se îneca perfect.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 28, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Membrii Cu Beneficii // Stray Kids Smut [ROM]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum