Modelimsin

34 24 18
                                    

Selam arkadaşlarrrr bu günün 2 ci bölümü artık sıkca bölüm atlcam güzel okumalarrrr 💙🪼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alarmın sesiyle başlayan sabahıma söverek uyanmıştım. Rutin işlerimi hall etdikden sonra sütlü kahve içmiş bir azcık bir şeyler atışdırmıştım. Odama geçtiğimde bu gün nasıl giymem gerektiğini düşünüyordum. Ben modeldim. Özel şirketlerin reklamlarında modellikle meşguldüm. İşimi çok seviyordum giydiğim her şeyin bedenimdeki duruşu kendimi daha çok sevmeme sebep oluyordu. Bu gün yeni bir şirketin reklamına gidicektim. Bu gün beyaz olma fikri bana çok cazip gelmişdi. Beyaz güzel bir etek üstüne yakışan bir şeyler buldum ona uygun takımı da taktım, saçlarıma şekil verdim. Veeee yine muhteşemdim. Kendimi ayna karşıslnda övdükten sonra yola koyulmuştum. Arabaya binip tatlı asistanım Jimini de aldıktan sonra söylediği konumu girmiştim. Tanıdık şirkete varmamla , içimi müthiş heyecan kaplamıştı. Acaba Bay Jeon beni görünce nasıl tepki vericek.

Koridorda yürürken heycanlandığımı Jimin hissetmiş olucak ki, sorgulamaya başladı.

- Noluyo Taehyungie ne bu aceleci tavırlar?
- Yok ki ,bir şey olmadı.

Jimin benim çocukluk arkadaşımdı o çok zekiydi bunu biliyordum bu yüzden onu sekreterimden daha çok yöneticim gibi görüyordum. Tüm problemlerimi aileme anlatamazken ona rahatlıkla anlatıyordum. O benim minik ailemdi.

- Ben salağım tabi . Görmüyormuyum kızarmış yanakları, kıpraşan seni ?
- Off Jimin neden beni bu kadar iyi tanımak zorundasın
- Anlat diycem de şu an işteyiz eve dönünce anlatırsın.
- Tamam

Ona gülümsedim her ne kadar yakın arkadaşım olsada işinden taviz vermiyordu.

Bir kaç gün önce boğularak çıktığım odanın yeniden önündeydim.
Gözlüklü Raymondun beni görmesiyle , yanıma koşması bir olmuş bizim için Patronundan izin istemişdi.
Adımımı attığım andan genzimi yakan kahve kokusuyla dudaklarımı ıslatma gereği duymuştum. Jimin benden önce lafa atılarak kendini tanıtmış ve el sıkışmıştı. Bana uzattığı damarlı ele bakmış sonra bakışlarımı üstüne giydiği vücut hatlarını belli eden uzun kollu
T- shirtden çekememiştim. Muhteşemdi. Sadece eriyip yok olmak istedim o an. Jiminin hafif beni dürtmesiyle uzattığı eli tutmuşdum.
- Kim Taehyung
- Jeon Jungkook
- Memnun oldum bay Jeon
- Bende

Bir birimizi bakışlarımızla yiyip bitirirken ellerimizi hiç birimiz çekmiyorduk. Jiminin hafif öksürmesiyle uykudan uyanmış gibi elimi çekmiştim.

- Efendim bu gün şartları konuşmak için burdayız. Müsadenizle bizim bir kaç şartımızı sunayım.

Jungkook başını aşağı yukarı sallamış izin verdiğini belirtmişdi.

- Bildiğiniz üzere Taehyung her şirketin reklam teklifini kabul etmiyor. Ancak sizin teklifinizi kabul ettik.
1) Taehyungun belirli zamanlarda işinin bitmesi lazım akşam saatlerinde bir çok işleriyle ilgili olarak erken çıkması önemlidir....

Jimin şartları klasik olarak söylerken ben tüm odağımı karşımdaki seksi adama vermiştim. Öyle mükemmeldi ki ona tapa bilirdim. Sahi ben ne zaman kapıldım bu adama ? Aniden bana dönen bakışlarıyla şaşırsam da bakışlarımı çekmemiş iddialı benden taviz vermemişdim. Gözleri önce açıkta kalan göğsümde sonra dudaklarımda oyalanmış ve bunu uzun sürdürmeden Jimine odağını vermişti. Bana bakmaması moralimi bozmuşken bakışlarımı ondan çekmiş Jimine odaklanmıştım.

- Peki Bay Park sizin tüm şartlarınızı kabul ediyorum eğer siz ve Taehyung bey de şartları kabul ediyorsa, imzaları atalım.

Jimin bana bakmış gözleriyle razılığımı beklerken başımla onaylamıştım. Zaten dünden Jiminle şartları konuşmuş , tüm şartları okumuştuk. Ama asla Jungkook'un patronum olacağı aklıma bile gelmemişti.

- Evet Efendim, imzaları atalım.

- O zaman Kim Taehyung artık modelimsin...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Her kese yeniden merhabaaaa . Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bol bol yorum yapmayı ve fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın lütfennn💝💘💞💓💗💕

Jeon jungkook'un fotosu

Jeon jungkook'un fotosu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung'un fotosu

Kim Taehyung'un fotosu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park Jimin'in fotosuu

Park Jimin'in fotosuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin