AKONG UYAB NGA PALA UT*G
chapter 2Gipakuha na namo among basura ug nangaon na, nabantayan nako nga gnina ra ga sugat ang kilay ni Knox.
“Na unsa ka?” pangutana nko
”Wa uy.” tipid niyang tubag
“Pagdali dihag kaon, ikw mang hugas ug plato sige rakag pa ut*g wa kay trabaho.” sulti nko ug gihipos akong kinan an
“Unyang kadlawn, Shane. ” sulti niya ug mi duol nko
“Kayat*n tikag taman.” sumpay niya“Hilom, pagdali dihag hugas kay adto dw ta ila lola. Adto dw ta mag stay ug 1 week kay wala siyay kauban.” sulti nako ug ni tando rapud siya.
Nag impake na mi ug nag byahe padung ila lola, 2 hours ang byahe maong nag decide ko nga matug nlng sa. Mga pila ka minuto naka dungog kog ungol sa bus, sa akong ka curious gi buklat nko akong mata ug nakit an nako si Knox ga lusi while ga lantaw ug s*x videos.
“Knox, ga damak² mn ka diha” bulyaw nako sa iyaha ug gi dukol.
“Ch*paa love bi” sulti niya nga gika init nko y*wa mani uy
“Babe uy, kapoy kaayo ba” reklamo nko kay at*y masakpan mi ka uwaw ra
“Tago lng ari alihan ra tikag bag, sige na lami na kaayo gud” sulti niya.
Dli ni siya mo hunong ug dli nko dayon tumanon, dli rmn guro mi masakpan nangatug mn pd ang mga tao.
“20 minutes lng, pag timer dha” sulti nko ug ni pwesto
Ni nganga palang ko gi dasok ng Knox iyang ot*n sakong baba hapit pako natuk an y*waa jud aning tawhana.
Gi chup* nko iyng ot*n while gina bunlot ni knox akong buhok. ” Uhmnm ugh ” dungog nakong ungol ni Knox
“Hapit na, babe ugh fvck lamia jd nmo mo chup* uy” sulti niya ug gipaspasan nlng nko ug um um hangtud sa nagawsan siya ug gitulon nlng nko aron way mahabilin tul*s sa bus.
“Unya napd, kayat*n jd tika ig kadlawn” sulti niya ug gi isnob na lng nko atay kapoya uy pist*
Timing pag human namo naabot nami, maong ni baba dayon mi sa bus ug ni padong sa balay nila lola.
YOU ARE READING
AKONG UYAB NGA PALA UT*G
Randomwritten's by:chenx WARNING ⚠️:(this story is not suitable for young mind) {SPG}∆