2. Bölüm

95 8 18
                                    

Bölüm yeniden düzenlendi arkadaşlar.

Yazar Notu : Gençler Deniz'in büyük aşkının ismini değiştirdim. Bundan sonra adı Kaan :D Hadi iyi okumalar. - Esra ( sessizsehir )

Diger Yazar in notu: Arkadaslar kitap hakkindaki dusuncelerinizi yorum a yazin. Ve oyuncular. Kitabimizin okunma sayisi artsin istiyoruz. Bu yuzden sizden bi ricam var. Arkadaslariniza bn bu kitapta oyuncuyum sizde olabilirsiniz. Diyerek okunma sayisini artirmamiza yardim edebilirsiniz.-gamze(catastrophe1989) ve medya izledikleri film

---

Kaan yanıma doğru geliyordu.

Kalbim Ramazan davulu gibi atarken rüya olmaması için hayatımda hiç etmediğim kadar dua ediyordum. İmanlı kız olmuştum birden. Allah'ım lütfen bu rüya olmasın, lütfen. Valla bir daha küfür etmeyeceğim. Yok bu imkansız. Bir daha alt komşumuza işkence yapmayacağım.

Sonra hayatın bana bir ibneliği olsa gerek, her şey ağır çekimde değilde hızlı bir şekilde gözümün önünden geçmişti. Kaan somurtkan bir yüz ifadesiyle içeri girer. Beni hiç görmemiş gibi yaparak yanıma doğru gelir gibi yapar ve önümde ki sıraya çantasını koyup tekrar dışarı çıkar.

Ve bende salak gibi benim yanıma geldiğini düşünürüm.

Bir dakika. Ben Kaan'la aynı sınıftayım ! Millet sevdiği çocukla aynı sınıfta olmak ister. Ama, ama ben heyecanlanırım. Bir de geldi pezevenk önüme oturdu. Dersi dinleyemem ki. Dayanamam yapışırım arkasına bir daha da bırakmam. Yaparım ben biliyorum. Benim acil ya sınıfımı ya da sıramı değiştirmem gerek. Bu seferde diğer zilliler geçecek Kaan'ın arkasına. Ben böyle işin.. anladınız siz.

Ben düşüncelerim içinde boğulurken kapının açılıp kapanma sesini duydum. Dönüp baktığımda Esra'nın gelmiş olduğunu gördüm.

''Burada böyle sıkıcı sıkıcı oturmaya devam mı edeceksin. Eğer edeceksen şunu bilmen gerek çok sıkıcı bir insansın. ''

Esra çok açık sözlü birisiydi. Düşündüğünü korkmadan yapacak bir tipti. Fakat bunların yanında da çok iyi bir arkadaş olmaktan kaçınmıyordu. Gruptaki diğer kişilerde öyleydi. Onlarla arkadaş olmak istiyordum. Bana güven veriyorlardı.

'' Biraz moralim bozuk '' diye geçiştirdim.

Esra'nın birden yüzündeki mimikler değişti. Bana güven vermek istercesine içimi ısıtacak bir şekilde bakıyordu. Samimi bir şekilde '' Anlatmak ister misin ? '' diye sordu.

Aslında her şeyi anlatmak istiyordum. İçimde kala kala koca bir dağ olmuşlardı. Acılarımı haykırıp yine kendi sessizliğime sinmek istiyordum. Bu hızlı duygu değişimim beni şaşırtmıştı.

'' Hayatımda o kadar çok çukur var ki, birinden kurtuldum derken diğerine takılıp düşüyorum. Öncelikle Kaan.'' Derin bir nefes alıp tekrar devam ettim. '' Bu okula geldiğimden beri onu seviyordum. Her ne kadar sevgim bizi hayallerimde yakınlaştırsa da gerçeklerle sarsılıp tekrar imkansız olacağını düşünsem de, içimde hep bir umut vardı.'' Gözlerim dolmuştu. Ama devam etmek istiyordum. İçimdeki her şeyi anlatmak ve bir nebze de olsa rahatlamak istiyordum.

''Kendi kendime diyordum ki, belki beni gördüğünde bana aşık olur veya tanışırız zamanla alışır bana. Ama o hayallerimden hiç birisinin mümkün olamayacağını anladım bugün. Sınıfa girdi ve ben yokmuşum gibi davrandı. Yüzüme sadece bir ara bakıp tekrar çevirdi. Yoktum onun için. Öyle hissettim.Ama ben 3 yıldır onun yüzünün her ayrıntısını ezberledim. O ise sadece bir saniye bakıp umursamadan çevirdi kafasını. ''

Dayanamayıp ağlamaya başladığımda başımı göğsüne yaslayıp saçlarımla oynamaya başladı.

'' Sadece Kaan' da değil. Başka sorunlarım da var. Fakat anlattıkça daha da kötü oluyorum. Ama içimde kalırsa da daha çok acı çekiyorum. '' Hıçkırıklarımın arasından konuşurken daha bugün tanıştığım kızla ne ara bu kadar yakınlaştığı sorguladım kendimce.

Watty ArkadaşlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin