3. bölüm

4.6K 58 98
                                    

( neler olduğunu unutuğum için bölümleri tekrar okudum eyer unutanlar varsa ki kesin vardır eski bölümleri okumayı unutmayın oy ve sınır hakında bölüm sonu konusucam)

Penisi boğazıma kadar köklemesiyle nerdeyse boğuluyordum. Koca bir siktir orta parmağını vajinama sokup çıkarıyordu .

Çıldırmak üzereydim.

O zaman çıldırtalım.

Penisini yalamaya başladığımda kafamı daha sert kendine bastırıyordu dişlerimi pensine sapladığımda  darenin yere düşmesi bir oldu.

Ben kimsenin altımda kalıcak istediğini yapıcak biri değildim .

Kışkırtıcı bir yavaşlıkta yerde nerdeye ağlamak üzerinde olan darenin üzerine çıktım. " Canın çok acıyormu kocacım" alayla sorduğum sorunun karşısında darenle yer değiştirmiştik bozağımı o kadar sıkıyorduki nefes almakta zorlanıyordum .

Kimin umrunda bu gece bu aşalık adam altım ağliycak bana o yalvarıcaktı.

Boğazımı sıkmayı bıraktığında betonda kayıp kendimi darenin kasığının ucuna öpücükler koymaya başlamam bir oldu.

O kadar şişmiş ve mosmor olmuştuki onun adına üzüldüm.

Daha gece yeni başliyor.

Penisini yalamıyordum onun resmen öpüşüyordum dilimi dışarı çıkarıp ucuna dokundurduğumda derenin inlemeleri kulağıma doldu . Kendimi yukarı çekerken bilerek dilimi dışarıda bırakmış kaslarını yalıyordum en sonunda ise boynunu yalamaya başladım emiyor ısırıyordum kocamın teni güzeldi.

Daren kafımı biraz daha yukarı çekip dukaklarıma yapıştı şehvetin etkisiyle nolup bitiğini bile anlamazken bende dukalarımı hareket etirdim dolgun dudakları etinimin üstünde ahenkle hareket ediyor şefkatle öpüyordu ki dudağımdan ayrıldığı anda çığlım tüm evde yankılandı.

Gözlerim yaşla doldu nefesim kesildi boğazım düyümleniyordu aşağılık daren önden nasıl becerdiğini anlayamadığım mio ise arkamdan girmişti .

Vajnam ıslaktı ancak tekte hem arkadan hemde önden o koca şeyleri alıcak derinlikte değildi .

Hayır. Daren içimde hızla hareket etmesiyle bir çığlık daha koymuş ağlamaya başlamıştım.

" Canın çok acımadıya karıcım " darenin alaylı sesi kulağıma dolduğu an onu öldürmek istedim hata yok etmek.

Eyer bir erkeğe bir şey yaptırmak istiyorsan bunun iki yolu vardı ya şantaj yada manipülasyon.

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladıığımda aynı kornizasyonda kafamı betona vuruyordum .

Daren kafasını yana çevirip acımasız içimde gel git yaparken bende çığlık atıp kafamı bir daha yere vurdum.

Yüzümü avuçlarının içine alan mio birazdan biticeğini sakın olmamı istedede daren gerçekten o kadar hızlı  hareket ediyordu ki her seferinde daha çok çığlık atıyordum.

Sonunda daren içime sktığında bu ızdırap bitmişti.

Salak herif.
" Şşt tamam biti kendine gel sakin ol "

Kolaysa gel sen sakin ol daren piçi ilk seferimde iki yarak yemişim hayvan gibi sikilmişim bi de bana diyor sakin ol sakinlik senin götüne batsın.

Yerden havalanıp yatağa konulduğumda zırlamamı iç çekişlere çevirdip.

Mio üstüme eyilip dudaklarıma ufak bir öpücük bırakıp beni kendi göğsüne çektiğinde daren sırıtıyordu.

Şeytan diyor çak bitane ağzına piçin.

Arkama geçip sarıldığında kolunu ısırıp koparmak gibi tatlı düşüncelerimi kulak arkasına atıp uyumak için kendimi zorladım.

Sınır konusüna gelicek olursak bir bölümü en az 600 kişi okuyor ölüm nerde bu oylar valla 15 oy  50 yorum sınır .

Zoraki Bxgxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin