²🌘Sigma O Mu?🌘²

62 8 7
                                    

Minho'dan Anlatım

Telefonumuza gelen mesaj bu şekildeydi.

Merhabalar şimdi sizlere çok önemli bir bilgi vereceğim. Bugün okulunuza gelen yeni kişiler var. Nereden bildiğimi sormayın. Neyse devam ediyorum. yeni kişilerin ikisi kardeş ve ikisinin de anne babası delta. Anladınız mı olayı? Bu demek oluyor ki ikisinden birisi sigma olabilir ki öyle zaten. Yani okulunuzda en nadir türlerden biri var. şimdi yüzü gözükmeyen bir foto koyacağım fakat saç rengine, kıyafet rengine filan aldanmayın çünkü her ikisi de saçlarını her renk boyadı. Mavi, mor, kırmızı, pembe, siyah, kahverengi, sarı vb. şimdi ise fotoğraf geliyor...

Bulun bakalım sigmayı size kolay gelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bulun bakalım sigmayı size kolay gelsin.

Bu mesajı gören herkes bir onlara bir de fotoğrafa bakıyordu. Herkes şaşkındı çünkü bunun doğru olacağına kimse inanıyordu. Bu sırada bizim ikili kıkırdıyorlardı. Acaba neden kıkırdıyorlardı? Komik birşey yoktu ortalıkta.

Jisung'dan Anlatım

Hyungla beraber motoru parkettik ve motordan indik. Şimdi ise bir süpriz yapalım dimi.

Planımız şu şekilde. Soobin hyung bizim kuzenimiz ve o bu okulda okuyor. Ondan yardım istedik. Biz kasklarımızı çıkardıktan birkaç dakika sonra herkesin telefonuna mesaj gelicek. Aynı şimdiki olduğu gibi. Orada ben ve hyungdan bahsediyor. En sonda ise hangisi sigma onu bulun diyor ve benim fotoğrafım var tabi maskeli halim. Bu yüzden herkes bir bize birde fotoğrafa bakıyordu.

Bu durum abimle benim komiğime gitmişti. Bu yüzden kıkır kıkır gülmeye başladık. En sonunda okula girdik ve müdürün odasına çıktık.

*Merhabalar müdürüm biz yeni öğrencilerizde sınıfımızı öğrenebilir miyiz?* Diye giriş yapmıştım.

*Tabiki gelin içeri oturun bakalım.*

*Tamamdır müdürüm.* Hyung devam ettirdi konuşmayı.

İçeri geçip oturduk. Müdür bize sorular soruyordu bizde cevaplıyorduk. En sonunda sınıfımızı öğrendik ve odadan çıktık.

Abim 2. katta ben ise 1. kattaydım. Bu yüzden abimi yukarı kata yolladım ve sınıfıma ilerlemeye başladım.

Sınıfa giderken herkes bana bakıyordu. Kıyafetimden veya elimdeki takıdan dolayı diyeceğimde yanlış olacak. Hem o süprizimiz için hemde çok zengin oluşumuz için bana bakıp duruyorlardı.

Ben ise telefona bakarak sınıfa ilerliyordum. Bu sırada zil çaldı.

🔊

Herkes sınıfına girdi fakat hala bana camdan bakıyorlardı. Bir anda çok popüler olmuştum.

Müdürden ilk dersi ve öğretmeni sormuştum ve buna göre hazırlık yapmıştım. Şimdi ise hocanın gelmesini bekliyordum.

3 dakika sonra hoca geldi ve ilk sınıfa girdi.

*Bugün sınıfınıza yeni arkadaş geldi. Onunla iyi anlaşmaya çalışın. Han Jisung gelebilirsin.*

Hemen hocanın yanına gittim.

*Hadi kendini tanıt.*

*Merhabalar ben Han Jisung. 17 Yaşındayım. Bir tane abim var ve genellikle bana süslü Ji diye seslenilir. Neyse tanıştığımıza memnun oldum.*

*Şu en arka sıra boş oraya geçebilirsin Jisung.*

Kafa salladım ve hocanın dediği yere geçtim.

Sınıftaki çoğu kişi bana bakıyor yada fısıldaşıyordu. Duyuyor yada görüyordum ama takmıyordum. Bu yüzden haberim yok sanıyorlardı.

Bi 10 dakika sürdü bazıları derse odaklanmıştı ama bazıları halen bana bakıyordu. Bende hemen kafamı çevirip onlara bakmaya başladım. Bakışımdan korkmuş olucaklar ki hemen kafalarını önlerine çevirmişlerdi.

Öğle arasına girmiştik. Tabiki diğer tenefüslerdeki gibi hyungum yanıma geldiydi. Ondan ne kadar kat be kat güçlü olsamda başıma bir şey gelir diye korkuyordu. Canım hyungum.

Beraber kafeteryaya indik. Yemeğimizi alıp duvar kenarında ki boş bir sıraya geçip yemeğe başladık. Taki o sesi duyana kadar.

*Lan SANG İLE SUNG BANA YER AYIRIN*

Gerizekalı Soobin hyung bağırınca doğal olarak tüm kafeterya bize bakmıştı. Alışmıştım ama yine de garip geliyordu.

Bi 5 dakika aradan sonra Soobin hyung ve sevgilisi yanımıza geldi.

*Tanıştırayım bu sevgillim Yeonjun. Bebeğim bunlarda benim mal kuzenler Sung ile Sang pardon Jisung ile Jisang.*

*Tanıştığıma memnun oldum.* İlk cevabı abim vermişti.

*Demekki kuzenler grubunda anlatıp bitiremediğin sevgilin bu yakışıklıymış.* Soobin Hyungu sinir etmeyi seviyordum bu yüzden hemen sinir olucak bir şey söylemiştim.(cümleyi tam kuramadım kusura bakmayın)

*Seni öyle bir silkelerim ki Sung olmayan beynin yere düşer.* Hemen tehdit etti beni pis hyung.

*Tamam sustum.*

Düzgünce sohbet ederek yemeğimizi yiyorduk. Tabi ben sohbete dahil olmuyordum. Sosyal medyada geziniyordum. Bir süre sonra başım ağrımaya başladı. Durumu hyunga söyledim. O da hemen Sooobin hyungu sınıfıma gönderdi ilacımı getirmesi için bu yüzden Soobin hyung hıp hızlıca koştu.

Size söylemeyi unutmuşum. Her kişinin kendine özel gücü vardı. Soobin hyungun ise hızlıca koşma. Bu yüzden o koşarken herkes ona bakmaya çalışıyordu ama başaramıyorlardı.

En sonunda Soobin hyung ilacımı getirdi. Bende içip rahatladım.

Bi 5 dakika geçtikten sonra kafetaryaya bakmaya başladım. 7 kişilik bir grup vardı ve direkt gözlerini bizim masaya dikmişlerdi. Benim gördüğümü bilmiyorlardı çünkü sırtım onlara dönüktü. Benim nasıl gördüğümü sorabilirsiniz. Siz sormadan ben açıklayım. Benim özel gücüm her şekilde görebilmem. Mesela arkamı rahatça görebilirim veya gözümü bağladıkları zamanda görebilirim ama onlar bunu asla farketmez. Aynı şimdiki gibi.

✧✧✧
Bölümün sonuna geldin...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın!!!!

Sınır:
5 OY
5 YORUM

önceki sınır dolmadığı için aynı sınırı koydum ve istina olarak sınır dolmadan bölüm attım. Ama birdaha ki bölümü böyle atmıyacağım üzgünüm.

Nadir / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin