Рік тому
Детектив Джобс заходить до кімнати, одягає свої латексні рукавички. Дитяча Мрія розшукувати предмети перейшла в дорослому віці у розслідування вбивства. Джобс відразу прийшов у себе, як вдихнув різкий запах розкладання трупа.
Його смугляву шкіру покрили мурашки, які виникли від холодної температури повітря в кімнаті.
На своїх кінцівках він побачив синюшність, і відчув поколювання в руках. На голові детектива було чорне волосся,яке спадало до плечей, але прилизане з переду і зав'язане на затилку в хвостик.Пів року потому
Напередодні свята Миколая, коли діти натирають до блиску свої чобітки, щоб у них поклали подарунки. Під чиїсь дім вже прямує трагедія, яка завершить кінець святкування для всіх.Тепер
Джим підходить до робочого місця, надягає на себе халат і шапочку з під якої виглядає чорне пасмо. Хлопець ненавидів будь-який бруд на своєму тілі,взутті чи на одягови.
Не через те що на ньому можливо залишився запах, а через бруд, який він міг принести до свого дому.Обернувшись Джим побачив позаду себе детектива, який весь час чекав поки, він завершить свої роздуми і візьметься до роботи, щоб відати йому результату. І почути мою думку йому буде ніяк не цікаво.
Хлопець ніколи не розумів Джобс,як людина зі своїм ніжним і добрим характером під час розслідування перетвориться в жорстоко і амбіціозного детектива. Сьогодні Джобс не в настрої. Завжди веселий і посміхаючись чоловік перетворився за останні дні на бридкого дідуся зі своїми нотаціями з похмурим голосом.Лікар підходить до столу одягнувши рукавички і взявши до рук скальпель береться за свою роботу.
-Доброго ранку Джим! -похмуро привітався детектив, але по його голосу і виразу обличчя можна зрозуміти, що для нього він точно проходить не добре.
-Для кого як, а вам я бажаю гарно провести день. Вип'єте зі мною ? - відповів і запропонував лікар
- О, ні, ще одного вечора без сну мій організм не витримає- відмовився Джобс
-Детектив думаю ви можете прогулятися, бо я тут надовго. Не хочу вас затримувати- запропонував Джим
-Мене повністю влаштовує ваша пропозиція, тим паче я ще маю багато документів для розгляду. - сказав детектив і побажав успіху в роботі Джиму