ភាគទី០១ កូនចង់បានអ្នកម៉ាក់

8K 223 6
                                    

    ស្ថិតក្នុងបន្ទប់ធំទូលាយមួយដែលដូចជារាជដំ
ណាក់របស់ស្ដេចគង់ប្រថាប់នៅ  សំឡេងចម្លែកអ្វីមិនដឹងដែលឮឡើងមកពីខាងក្នុងបន្ទប់នោះ ក្រលេក មកមើលទិដ្ឋភាពក្ដៅគគុករវាងគូរកំលោះក្រមុំ ដែលកំពុងស្អិតរមួតដូចស្ករទាញរមាក់រមួលជាមួយគ្នានោះ មិនប្រាប់ក៏ដឹងដែរថា ពួកគេកំពុងតែធ្វើស្អី?

     ១ម៉ោងក្រោយមក

    « នេះប្រាក់! បើនាងនៅស៊ូមិនស្លាប់បាន១អាទិត្យ ខ្ញុំនិងចូលទៅស្ដីដណ្ដឹងនាងមកធ្វើជាប្រពន្ធ ប៉ុន្តែបើនាងស៊ូមិនបាននោះគឺជាវាសនារបស់នាងហើយ »

    « នាងខ្ញុំព្រមធ្វើគ្រប់យ៉ាង ទោះបីជាត្រូវស្លាប់ជាលើកទីប៉ុន្មានដូចជាពួកនាងអស់នោះ ខ្ញុំក៏ព្រមឱ្យតែបានក្លាយជារបស់លោកម្ចាស់ » ស្រីល្អបរបូរមាត់ក្រហមឆេះវាចាផ្អែមល្ហែម ដៃរវាមលូកឱបចង្កេះរឹងមាំពីក្រោយ ជុងហ្គុកងាកមកវិញដោយទឹកមុខស្មើរមុននិងច្រាននាងទៅលើពូកវិញនិងបន្តសកម្មភាពមួយនោះម្ដងទៀត ប្រាប់ឱ្យហើយថា ត្បិតថាជាកំលោះពោះម៉ាយក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែក៏ល្មោភណាស់ដែរ....
.....

    ប្រហែលជាមួយអាទិត្យក្រោយមក ដំណឹងអកុសលបានឮមកដល់ត្រចៀករបស់អ្នកសង្ហា វាគឺដូចតែមុនៗអ៊ីចឹង មនុស្សស្រីដែលនៅជាមួយនាយថ្ងៃមុននោះ ស្រាប់តែបានដំណឹងមកថានាងបានស្លាប់ដោយគ្មានមូលហេតុ ប៉ុន្តែមិនអាចបន្ទោសនាយបានទេ ពួកនាងគឺជាអ្នកស្ម័គ្រចិត្តដោយខ្លួនឯង នាយមិនបានបង្ខំ ទោះបីជាដឹងលទ្ធផលហើយថាពេលមានមេត្រីជាមួយនាយហើយត្រូវស្លាប់ ពួកនាងក៏នៅតែព្រម តើពួកនាងល្ងង់ឬក៏ជាបណ្ដាសារនាំផ្លូវឱ្យពិតប្រាកដ?

    « ស្លាប់ទៀតហើយហ្ហេស? មើលទៅជាតិនេះ យើងប្រហែលរកប្រពន្ធឱ្យជាប់លាប់មួយដូចជាគេមិនបានទេ » ជុងហ្គុកអង្គុយរអ៊ូម្នាក់ឯង មិនដឹងថាជាកម្មអកុសលស្អី រកប្រពន្ធម្នាក់មកគ្រប់គ្រងផ្ទះ មើលថែកូនមិនបាន ប៉ះម្នាក់ក៏ស្លាប់ ប៉ះដប់ក៏ស្លាប់ទាំងដប់ នេះនាយជាមច្ចុរាជប្រហារមនុស្សស្រីច្បាស់ណាស់ កោតមានមនុស្សស្រីអស់នោះហា៊នចូលមកក្បែរនាយទៀតទាំងដែលដឹងរឿងហើយ

🍑មន្តស្នេហ៍កំលោះពោះម៉ាយ🚬 ( ចប់ )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ