Un nou seguidor

7 1 1
                                    

En Pau era un adolescent normal i corrent. Amb això no vull dir que no tingues les seves peculiaritats o rareses, tots les tenim, amb això el que vull dir és que no tenia cap motiu aparent per a preocupar-se, almenys això és el que pensava ell.
Cada dia abans d'anar a dormir, en Pau, com la immensa majoria de la gent, agafava el sont lliscant vídeos i imatges amunt i avall de la pantalla. I com no podia ser diferent, les hores passaven sense que un s'adoni van tocar dos quarts de dotze. Aquest, va decidir arraconar el mòbil i, un cop va preparar la motxilla per a l'endemà, va tancar els ulls decidit a endinsar-se, com cada nit, en un son relaxant. Quina va ser la seva sorpresa quan instants després de tancar els ulls el mòbil va emetre una ràfega de llum que va il·luminar tota l'habitació. Aquest senyal similar a un radar de tràfic, significava que algú havia interaccionat amb ell per Instagram. En Pau, no va poder esperar fins a l'endemà per a descobrir l'origen de la notificació i, innocentment, va repetir amb gran agilitat una acció que tenim mecanitzada tots. En qüestió d'un parell de segons va desbloquejar el mòbil i va entrar ràpidament a l'apartat de notificacions.
Que estrany! Va pensar el protagonista quan va veure el nom del nou seguidor. Però com molts cops fem, l'emoció de tenir un seguidor més, per molt desconegut que sigui, va fer que en Pau seguis de tornada aquell usuari per por que marxés.
Pocs instants després de fer-ho, es va adonar d'un fet que el va fer recórrer un calfred de punta a punta del cos. Com és que al nom de l'usuari només tenia números? Però això no era el que més por li va fer, sinó que el més desconcertant era que la successió de números era idèntic a la data d'aquell dia: 29112023.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

El likeWhere stories live. Discover now