Chapter 9

345 19 1
                                    

Chapter 9

...............

"ℎ𝑒𝑦! 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑝". 𝑎 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑎 𝑚𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 , ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑎 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚. ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑓𝑢𝑟𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑒𝑛 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠.
𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑟𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒. ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑎 𝑚𝑎𝑛, 𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑛.

"𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛! 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑!" 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.
𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 ℎ𝑎𝑧𝑒𝑙 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒, 𝑛𝑜𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒, ℎ𝑖𝑠 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑚𝑜𝑜𝑡ℎ 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙. ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡 , ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑙𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑟𝑦 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡, ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑟𝑠𝑡𝑦. 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙, ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑠𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑙𝑙𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠, ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑝 𝑗𝑎𝑤𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑐𝑘 𝑙𝑖𝑝𝑠. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛. 𝑤ℎ𝑎𝑡! 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡? 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑡!
ℎ𝑒𝑐𝑘-
𝑖𝑠 ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑡?

"ℎ𝑒𝑦! 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑑𝑢𝑑𝑒? 𝑙𝑜𝑜𝑘, 𝑖'𝑚 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛𝑖𝑡𝑦, 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑏𝑒 𝑚𝑦 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡." 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑔𝑟𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑏𝑢𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑏𝑔 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛  𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑔𝑟𝑖𝑝. 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑑𝑑𝑦 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑠𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑑.

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑛, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑎 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑛. 𝑇ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑤𝑛𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑛𝑑.

ALIGNING THE STARS- TAEKOOK Where stories live. Discover now