Soguk

24 3 4
                                    

Yorucu bir gunden sonra evin yolunu tuttum.Ama olacaklari bildigim icin biraz korkmaya basladim.Onu sevmiyordum.Sevgilimi..

Ne kadar kurtulmak istesemde olmuyordu.Herseyi bosverip kulakligimi takip sarki actim.

Kisa surede eve dondum.Odama gecip ustumu degistirip mutfaga ilerledim.Dolaptan bir takim seyler cikartip yemek hazirladim.Sonra Sunghoon u cagirdim.Yemegi yedikten sonra eteafi topladim.

Sunghoon beni cagirdinda korkmustum bana bisey yapicak diye

Sh:JUNGWON!

Jw:Efendim

Sh:GEL BURAYA

Sunghoon'un cagirmasiyla gittim.Diyecegi seyi merak ettim fakat bisey demeyebilirdi herhangi biseyde yapabilirdi.

Sh:Gel otur

Jw:Noldj

Sh:sunoo kim

Jw:Arkadasim

(Arkaddasagim)(elmosanladi)

Sh:Eminmiyiz

Jw:Yalan mi soylicem

Sh:Senden beklerim

Jw:Arkadasim iste

Sh:Yalan söyleme

Jw:YALAN SOYLEMIYORUM ARKADASIM

Sunghoon'a ilk kez bagirmistim.Yapacagi seyi tahmin ettim tokat atacakti.Ve tahminimde dogru cikti.

Sh:BANA BAGIRARAK CEVAP VERME

Bir sey demeden odadan ciktim.Alistigim icin bir sey hissetmemistim.Yani ne aglicaktim ya da baska bisey.

Saat 7:30 Cumartesi

Sh:UYAN ARTIK

Jw:Hmh noldu

Sh:Saat yedi bucuk oldu kalk artik

Jw:Ne o kadar oldu mu

Sh:Oldu

Jw:Tamam sen gec ben geliyorum

Yattagimdan kalktim.Yuzumu yikadim ve ustumu degistirdim.Cok uykusuzdum bayilacak gibiydim.Basim donuyodu yuruyodum ama sanki ilerlemiyodum.Kafam karisti(yanlislikla kafkef yaziodum mk) Gozum bulaniklasti dengemi kaybediyordum.Dun bisey mi yemistim boyle yapicak.Gerci yemegi kendim yapmistim.Sunghoon mu bana bir sey mi yapmisti.Ama ne yapabilirdi ki.Mutfaga gittim zar zor.Geceden biraktigim dolu bir bardak suyu aldim ictim tam olmasa da kendime gelmistim.

Iceri girdim.Sunghoon bana bakiyordu.Neden ki?Hicbir sey yapmamistim.Tanrim sanirim azdi.Ben onu taniyorum sesimi cikartamayacagim.(ARKADASLAR BANA SOVMEYIN KENDIMDE YAPMAK ISTEMIYORUM)

Sh:Jungwon

Jw:Efnedim

Sh:Gel

Diyerwk kucagini isaretledim.Cani istediginde beni kullanmasi beni hosnut etmiyordu.Icimden bagiriyoedum adete.Dona kaldim nedensizce.Hareket etmeyerek.Sunghoon beni dondugumu anlayinca ellerini yuzumun onunde salliyordu.Sonra bi an duzeldim.Istemesemde gittim ve kucagina yerlestim.

Sh:Aferin,Simdi ne dediysem onu yap

Jw:peki

(Arkadassaklar aglicam😭)

Saat 9:02

Jw:Ben cikiyom gorusuruz

Sh:Nereye?

Jw:Ise gidicem

Sh:He tamam

Is binasina dogru ilerledim.Yolda Sunoo ile karsilastim

Jw:Aa Sunoo selam

Sn:Selammm

Sarildik.Kisa bir sohbetten sonra ayrildik

Sn:Gorusuruuzz

Jw:Baybayy

Bir anda soguk vurdu.Ruzgar siddetini arttirdi.Hasta olmamak icin is binasina hemen girmek icin kostum.Yaklasim 5 dk ya vardim

Saat 18:40

Eve gitme vaktim geldi.Eve gittim.Anahtarimi cikardim kapiyi actim.Iceri girince kadin parfumu kokusu geldi burnuma.Ve bir canta gordum.Salona baktim.Sunghoon'u goremedim.Yatak odasina dogru ilerledim.Ebed o burda!Fakat yanindaki kim.Uzuldum degil.Mutlu oldum.Yatak odasina girdim.Karsilastigim goruntuye sasirmadim.Gayet normaldi ve umursamadim.Sadece evde mi diye baktim.Esyalarimi birakip mutfaga ilerledim.Aksam yemegi icin bir seyler hazirlicaktim.Esyalari cikarttim ve bir seyler yaptim.

Saat 23:50

Gec olmustu uykum geldi ve uyumak icin yatagima gectim.Yarin tatildi is yoktu.Kulagligimi taktim sarki actim.Ve uyudum.

Onlar, anlatsan da anlamazlar
Bir anlam da yüklemezler
Çıldırdığını düşünürler
O büyük düşünürler

Saat 10:00

Sunghoon yanimda degildi.Aramak icin ayaga kalktim.Hizli kalktim ki gozlerim karardi.Ama sorun degildi.Tekrar oturdum.Bir sure gectikten sonra tekrar ayaga kalktim ve Sunghoon u aradim.Evde degildi.Sanirim bugun benim gunum herseyi yapicaktim.

Kimse beni sinirlayamazdi.

421 KELIME

Arkadaslar
E
Bise
Demixem

Neyim Var Ki<>JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin