𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐭𝐢 𝐡𝐞𝐫𝐨, 𝐛𝐲 𝐭𝐚𝐲𝐥𝐨𝐫 𝐬𝐰𝐢𝐟𝐭.
𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬𝐧𝐭 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐬𝐩𝐫𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐢 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐧𝐞 <𝟑
𝐓𝐖: 𝐈𝐌𝐏𝐋𝐈𝐄𝐃 𝐒𝐔𝐈𝐂𝐈𝐃𝐄
𝐓𝐨𝐫𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝟐 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬. 𝐈 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩, 𝐢 𝐛𝐥𝐨𝐠, 𝐢 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐝𝐢𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐦𝐨𝐧𝐚𝐝𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞.𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐠𝐠𝐬 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐬𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞. 𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐨𝐫 𝐜𝐢𝐯𝐢𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐮𝐦𝐬𝐧 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐚𝐠𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐚𝐦 𝐧𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥, 𝐧𝐨𝐫 𝐜𝐢𝐯𝐢𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝.
𝐀𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞, 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐀𝐩𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐚𝐬 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝. 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐞𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐚 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝟐 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬. 𝐈 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐢 𝐚𝐦 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐬 𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞.
𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐌𝐢𝐜𝐡𝐞𝐚𝐥 𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐨. 𝐇𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐚 𝐝𝐚𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐛𝐢𝐠 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐞. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦. 𝐇𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐢 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐥𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐭 𝟓 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞. 𝐀𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐬, 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. 𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧. 𝐈 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐢 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐢𝐜𝐡𝐞𝐚𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐫𝐢𝐧𝐠𝐲 𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐦𝐞.𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐚𝐩𝐲, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 '𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐜𝐨𝐩𝐞'. 𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲, 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬. 𝐍𝐨𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐢𝐟 𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭, 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭. 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧, 𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐚𝐩𝐲 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐬, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫. 𝐁𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐚𝐩𝐲 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐥𝐞𝐬𝐬. 𝐈𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞. 𝐈𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐭𝐲𝐩𝐢𝐜𝐚𝐥, 𝐥𝐚𝐳𝐲, 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐭𝐞𝐞𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐚𝐧𝐲 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞.
𝐈 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐣𝐮𝐦𝐩 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞.
--------------------------------------------------------------
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠! 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐢𝐟 𝐮 𝐬𝐩𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰.
𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝! 𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐟 𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐮𝐩𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫!
YOU ARE READING
He was sunshine, I was midnight rain🖤(a solitaire story)
FanfictionTitle - midnight rain by taylor swift There isnt enough sprolden storys out there so i thought id make my own Post-solitaire. Tori is struggling after the events of solitaire. Luckily, micheal is there to be her rock.