Tanıtım

962 128 50
                                    

Kitabı okumaya başladığınız tarihler neler alayım hemen?

Öncelikle, videonun bu kadar tutmasını ve sonrasında fic'i yazacağımı söylediğimde gelen ilgiyi açıkçası beklemiyordum.. TEŞEKKÜR EDERİM <3

Tamam tamam tutmuyorum geçtim.

——

2 sene öncesi

"Tanrı aşkına Taehyung cidden sen benimle kavga etmekten zevk mi alıyorsun?"

Ayağımı yere hafif vurdum ve sinirli halimle hızlıcana odamızın olduğu üst kata doğru ilerleyip girdikten sonra da hiç bir yere bakmadan direk olarak odanın içerisinde olan balkona ilerleyip sandalyeye oturdum.

Derin nefes alıp vererek temiz hava ile sakinleşmeye çalışırken gelen ayak seslerini her ne kadar duysam da duymamazlığa vermeyi seçip gözlerimi kapattım ve temiz havayı içime çekerken bir süre sonra yavaş yavaş mayışmaya başladığımı hissetsem de görmezden gelmeye çalıştım.

"Güzelim, haklısın.. cidden ne desen haklısın ama ben de buyum ne yapabilirim"

Sesinin yanımdaki sandalyeden gelmesi ile gözümü irkilerek açıp bakışlarımı ona çevirdim anında, ne ara yanıma gelip oturduğunu anlamazken bunu sorgulamamayı seçip gözlerimi devirdim dediklerine karşılık.

"Cidden 'ben buyum' imajın eşini, evlendiğin insanın arkadaşıyla olan ilişkisini başka yerlere yormak mı? Cidden mi?"

Bu sefer benim dediklerimin üstüne Taehyung gözlerini devirirken başını olumsuz anlamda salladı ve cevap vermemeyi tercih ederek elindeki özür niyetine getirdiği beyaz çikolatayı bana doğru uzattı.

"Senin için.. seversin"

Gözlerimi kırpıştırdım bir süre ve sonrasında yavaşça elindeki çikolatayı alıp açarken ilk ısırığı onun da yemesi için yüzüne yaklaştırdım, hafif tebessüm etti ve karşı gelmeyerek bir ısırık aldıktan sonra ayağa kalktı.

Sessizce elini bana uzatıp izin istediğini görmemle uzun zaman sonra ben de kıkırdadım ve çikolatadan ısırık alıp köşeye bırakırken aynı zamanda da elini tutup ayağa kalktıktan sonra kollarımı boynuna dolayıp sarıldım.

Taehyung da hemen karşılık vererek ellerini belime doladı ve belimi okşadı ayrılana kadar.

——

Sallantılı geçen gecemizin ardından olayın tatlıya bağlanması ile tüm sinirim yok olmasıyla güneşin gözüme vurması ile gözlerimi zorlukla açarken yatakta yan tarafımı yoklamıştım elimle, boşluk hissi ile kaşlarımı çatarken doğruldum ve sonrasında da yataktan çıkarken kapının açık olmasından faydalanarak yüksek sesle bağırdım.

"Taehyung?!"

Bir kaç dakika sonra adım sesleri gelmesi ile hemen peşinden de kapıda tebessüm eden eşimi görmem bir olmuştu.

"Günaydın güzelim, hadi güzelce elini yüzünü yıka ve sonrasında da kahvaltımızı yapalım senin kadar olmasa da güzel yaptığımı düşünüyorum."

Kıkırdadım ve başımı olumlu anlamda sallarken havada öpücük atıp hızlıcana banyoya giderek rutin işleri hallettim ve mutfağa doğru ilerledim.

Mutfakta Taehyung'u görmezken etrafa bakındım ve sonrasında üstünü giyinmeye giyinme odamıza gidebileceği aklıma gelirken o anda salondan gelen taehyung'un sesini duymuştum.

"Salaklar..! Elimize yüzümüze mi bulaştıralım istiyorsunuz tanrı aşkına orası o haldeyken ben jungkook'u nasıl getirebilirim şirkete?"

Sessiz konuşmasından kaynaklı ne dediğini anlamazken kaşlarımı çattım ve yavaş adımlarla salona doğru ilerleyip doğrudan tekli koltuklarda oturan taehyung'u gözlerim bulmuş ve adımlarımı ona doğru ilerletip koltuğun kol kısmına oturarak yüzüne bakmaya başlamıştım, onun da gözlerini gözlerimden ayırmadan aynı şekilde bana bakıyor olması ile gerilmesi bir olmuştu.

"Tamam hoseok, ben geldiğimde o dosyayı kontrol edeceğim geldiğimde görüşelim."

Hemen ardından ise telefonu kapatıp cebine koyduktan sonra ellerini belime yerleştirip hafif tebessüm etti.

...

Burda kesmemin iki sebebi var birini söyleyemem fakat diğer sebebi şu ki dediğim gibi bu her ne kadar cumartesi yüklerim desem de hep aksilikler üst üste geldiğinden fazla yazamadım.

Bölümler her hafta cumartesi günü aynı şu anki gibi 21:00'da gelecek haftaya kadar size bir kaç soru sormak istiyorum ve sonrasında da iyi günler dileyerek kapatayım diyorum.

Sizce taehyung hoseok dediği kişi ile neden öyle konuştu?

Telefondaki kişi gerçekten de taehyung'un kuzeni aynı zaman da ortağı hoseok mu sizce?

Kendinize bu hafta çok çok iyi bakın, ve kendinize dikkat edin.. diğer bölümde görüşürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

priority | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin