A spirituális hadviselésről

1 0 0
                                    

A spirituális hadviselésről


[Azokról, akik csak magukkal törődnek, és a sátánizmust csak önmaguk vallásának tekintik, és semmibe veszik a Sátánt]
"Nekem nem fontosak." -Sátán

Olvastam olyan cikkeket, amelyekben a szerző grandiózus ötleteket mutatott be a Pokol Hadseregéhez való csatlakozásról a halál után; hogy "áthajózzák a Styx folyón, és csatlakoznak a pokol erőihez a túloldalon". Ez nem így van. A harc itt és most zajlik, és a Föld csataterén zajlik. Sátán hosszasan beszélt velem ezzel kapcsolatban Beltane előestéjén, 05.04.30. Minden lélek, amely szellemi formában a Pokolban lakott, a közelmúltban reinkarnálódott, és csatlakozni fognak a Pokol soraihoz itt a Földön. Ez egy kibaszott totális háború!

A xianok évszázadok óta könyörtelenül támadnak minket, és ezt teszik a mai napig. Oda üldöznek bennünket, ahol képtelenek vagyunk nyíltan, nyilvánosan kialakítani saját sátáni istentiszteleti helyeinket. Gyakran el kell titkolnunk hiedelmeinket és gyakorlatainkat mások elől, hogy megőrizzük munkánkat, elkerüljük a családunkkal való nagyobb összetűzéseket, valamint elkerüljük az üldöztetést és zaklatást. Egyre szűkösebbek azok a helyek, ahol fekete gyertyákat és más sátáni tárgyakat vásárolhatunk, és lehetetlen hozzáférni a sátáni imakönyvekhez és az inspirációhoz a Xian mocsokkal elárasztott mainstream üzletekben. Túl régóta fordítjuk az arcunkat. Legfőbb ideje, hogy elkezdjünk agresszívan és bosszúállóan visszavágni. Az égető napok véget értek, és megvan a lelki erő.

A fundamentalista xiánok folyamatosan azzal kérkednek, hogy "megkötik a Sátánt", "megkötik és átkozzák a démonokat" és így tovább. Mind beszélik a beszédet. Itt az ideje, hogy megmutassuk nekik, mi az *igazi* kötődés és átok. Az égető napok elmúltak, és nincsenek törvények a lelki káromkodás és a pszichés megtorlás egyéb cselekedetei ellen. Amit az elméd erejével teszel a rituális kamrádban az ajtón belül vagy azon kívül, az legális és ingyenes.

A Sátán azt akarja, hogy az ellenség teljesen kimerüljön hatalmas pszichés energiaörvényéből, és elpusztuljon.

A Sátán minden elkötelezett sátánistát arra kért, hogy vegyen részt a spirituális háborúban. Csapatként kell együtt dolgoznunk, mint egy ütőképes kos, könyörtelenül, pszichés eszközökkel támadva az ellenséget. Mindenki végezhet legalább egy rituálét, vagy ráköthet egy energiavezetéket és/vagy irányíthat pusztító energiát az ellenség felé. Sokan közületek, akik valóban elhivatottak és képesek, szertartást szeretnének végezni a Sátánnak, harcosként szentelve szolgálataikat, és elkötelezték magukat, hogy rendszeres pszichikai pusztító munkákat hajtanak végre az ellenség ellen. Covens is megteheti ezt, és minél többen vesznek részt, annál nagyobb a hatalom.

Itt fontos csendben és titokban dolgozni. Acélozza meg a szívét és acélozza meg az elméjét. Ahogyan az egyiptomi istenek képei megmutatták nekünk, karjukat keresztbe a mellükön, a szív és az emberi érzelmek ki vannak téve a manipulációnak. Az ellenség ezt kihasználja. Ez az oka annak, hogy a nazarénust általában nyitott karral mutatják be. Ez az emberi érzelmek kihasználása. Soha nem szabad elfelejtenünk az és azt, amit ártatlan emberek millióival követtek el Xian uralma alatt.

Egyetlen ember sem fontosabb a Sátán számára, mint egy harcos. A Sátán bőségesen megjutalmaz téged, ahogyan velem is. Most van itt az ideje, és a Sátán mindannyiótokat arra kér, hogy csatlakozzanak a harchoz, és kényszerítsék térdre az ellenséget, és pszichés eszközökkel teljesen megsemmisítsék. Az erőmeditáció a Sátán ajándéka. Sokunk életét jó irányba változtatta. Itt az ideje, hogy mindannyian visszaadjunk valamit hálából. Minél többet teszel a Sátánért, annál többet tesz érted. Minden harcos különleges elismerésben és kiemelkedő rangban részesül a pokolban.

Ami az önelégült "élni és élni hagyni" hozzáállást illeti, és inkább figyelmen kívül hagyják a folyamatosan előretörő xian-problémát, amely átkozza és gyalázza Istenünket, és olyan törvényeket hoznak, amelyek örökre elveszik jogainkat, és szüntelenül harcolnak ellenünk. még azt sem érdemlik meg, hogy sátánistának nevezzék. Csak be kell írni a "spiritual warfare" és a "Sátán" szavakat bármelyik keresőbe, hogy több ezer militáns Xian webhelyet hozzon létre, amelyek bizonyítják, hogy könyörtelenül támadnak minket. Eddig a legtöbb sátánista elfordította a másik arcát. Ezt korrigálni kell.

Sátáni Zsidó ellenes RituálékWhere stories live. Discover now