4. Bölüm

124 19 7
                                    

Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Neredeyse 2 yıldır hiç kitaba devam getirmedim, ama bundan sonra düzenli olarak hikaye yazmaya devam edeceğim. Neyysee iyi okumalar~🤍~

Jisung- ah çok yorucuydu. Ne zaman talile girecez biliyomusunuz?
Felix- salakmısın Jisung 20 dakika önce karne aldık ya hani, 2 haftalık tatile girdik ya hani.
Jisung- aaa doğru evet. Napim kafamı kaldı bende Minho ile uğraşmaktan.
Seungmin- ee naptınız Minhoylaa.
Jisung- Hiç öyle lunaparka gittik, ama hemen gitmesi gerektiğini söyledi. Üzerinde çok durmadım bende. ( Yalan söylüyordum, Minhoun beni aldattığından emindim, ama bunu ona söylemiyeceğim, bana zamanında herşeyi açıklamasını bekleyeceğim.)
Jeongin- iyi iyi, ee neysee ben gidiyorum bişi diyomusunz?
Felix- sen nereye hemen, dinlen birazcık
Jeongin- ya changbin varya onu çok bekletmemem lazım.
Seungmin- ooo bir çift daha var galiba.
Jeongin- yok be, ben sadece şey ııı notlar, notları istedi onu vercem.
Felix- iyi öyle olsun bari.

Jeongin dışarı çıkar ve changbin'in hep gitti yere gider.

jeongin- aay bugün niye gelmemiş ki. Acaba gelirmi? A ama ya 10 dakika önce geldiyse ve gittiyse. A ben böyle duramam, hemen onu bulmam lazım.

Ve Jeongin, Changbin'i aramaya başlar. En sonunda hava iyice kararır. Jeongin yurda dönmeye karar verir.

Seungmin- Felix aradınmı şunu neredeymiş?
Felix- yok ulaşılmıyo.
Jisung- ah işte bu harrika bi haber.
Seungmin- ya o daha 5 yaşında, o daha bebek nasıl bu saate kadar gelmez. Ben onu ellerimde büyüttüm ya.
Felix- bende onu düşünüyorum.

(kapı açılır) ve içeri Jeongin girer.

Seungmin- ulan göt nerdeydin sen he?
Felix- Changbinide aradık onun yanında yokmuşsun?!
Jeongin- yaa tek tek sorun- NEE NAPTINIZ!?
Jisung- lan bağırma yurtta bişi oldu sancakklar.
Jeongin- YA NE SANIRLARSA SANSINLAR SİZ NEYAPTINIZ YAA!
Seungmin- ya bukadar tepki verceğini bilseydik yapmazdık böyle bişey.
Felix- dur ya sen changbinin yanına gidicektin? Onun yanında yoktun nereye gittin sen?
Jeongin- ahh başım ağrıyo, ben yatıcam yarın anlatırım.

Evett bu bölüm biraz kısa oldu ama bir sonraki daha uzun olacak.
Her cumartesi sabah veya öğlen kitabın devamını getirmeye çalışıcağım. Bayy bayyy~🤍~

Zorbam/jeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin