Prolog

3 0 0
                                    

" hmmm hmmm hmmm" 

Tubuhku menggigil mendengar suara dari tangga yang semakin lama semakin dekat . Bau darah dan bangkai membuatku ingin muntah namun harus ku tahan . Aku tak mahu diseksa lebih teruk . 

Derapan langkahnya semakin dekat membuatkan aku menggigil dan menangis tanpa mengeluarkan bunyi . Bunyi tangisan hanya akan membuatnya lebih gila . 

" Hey sweetheart , i got a gift for you~~ " 

Lelaki itu tersenyum manis sambil membawa sebuah kotak .

"lets open it together " 

Kotak tersebut dibuka .

"tadaaaa , strawberry cake for you . You love cake right . " 

Aku menggelengkan kepala . 

Tidak . TIDAKK!!

" can you at least be grateful , and eat a piece of it , I am really sure you're gonna love it . " 

Dia memotong kek tersebut dan menghulurnya ke arahku  . 

Aku  mengelengkan kepala dengan laju . Air mata ku semakin deras mengalir . Bunyi tangisan keluar dari mulutku . 

"open your mouth and eat it please ~'

"taknak " jawabku dengan tangisan yang tidak berhenti . 

" haih , susah la ngan kau ni . MAKANN JELAHH BODOH !" 

Tangisanku semakin kuat . Bunyi tangisan bergema di dalam ruang bawah tanah yang kecil ini . Aku takut .

Aku tak nak mati . 

Kek tersebut disuap kasar ke dalam mulutku . Tangannya mengambil segenggam kek dan menyumbatnya ke dalam mulutku . 

"no fun la seksa kau nii , mampus jelahhh "  Dia menyumbat buah strawberry ke dalam mulut ku. 

I will die . Aku allergic strawberry . 

"BILA KAU NAK MAMPUS NIII , LAMBATLAHHH "  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Killing MeWhere stories live. Discover now