bölum 5

12 3 0
                                    

HELOOOOO YINE BEĞNNNNNN. DIGER BOLUMUi SEVDIM BAK BU BOLUM KÖTU GIBI OLUCAK BILMIYOM OYLE BIR HIS VAR IÇIMDEEEEĞ

neyse aga sıkmayim sizi iyi okumalarrrrrrrrrrrr

Jisung tuvelete giridiginde karşinda minho yu görmüştu. Hizlica minho nun yanina koşmuştu jisung.
Eliyle kan akan yere bastirmişti jisung. "N-nasil.. minho dayan.." jisung aniden bağirmaya başlamişti "Yardim edin lütfen!" Jisung bağirirken tuvelete üçlu grup girmişti. Yeon nun söze atlamasiyla jisung kafasini çevirip sinirlice bakiyordu "Vayyy yeni çocuk ne bu sevgi ahh gercekten dram cok üzüldüm şuan." Üçude aniden gülmeye başlamişti. Jisung sinirinden patlayacakti resmen. Hizlica ayağa kalkip yeon nun uzerine yürümeye başlamişti jisung. "Seni öldüreceğim! Çok ciddiyim mezarin bile bukunmayacak!" Yeon sırıtiyordu. Birden dudaklarini büzmüştu yeon "çok korktum şuan ağlayacağim." Jisung yeon un yakasindan tutup sinirlice soluyordu. Aniden yumruk atmişti jisung. Yeon nun burnu kaniyordu. Jisung hizla kapiden çikip bağirmişti "Yardim edin lutfen!!" Hizla müdür tuvelete girmisti yerde kanlarin ustunde yatan minho yu gorunce hizlica koştu "kim yapti bunu!" Jisung, yeon ve ekibine bakmışti "onlar yapti" jisung elini minho nun yuzune koyup okşam2qqişti "dayan sevgilim.." mudur oglunun yaptigini öğrenince bağirmişti "siz mi yaptınız gerçekten!" Yeon nun başi düşerek "baba.." müdur cidden kızgın görüküyordu "Kes sesini!" Müdur cebinden telefonunu cikarip ambulans i ariyordu. Minho nun hala gözleri açikti. "Jisung.." jisung minhoya dönüp "gücunu harcama sevgilim dayan sadece" jisung un gozunden yaş damliyordu. "Seni seviyorum jisung.." jisung aniden daha fazla ağlamaya başlamişti "b-bende bende seni seviyorum." Minho nun gozleri kararmaya başliyordu. Golzeri kapanacak gibiydi. Jisung birden minho nun goz kapaklarindan tutup kaldirmaya calisiyordu. "Hayir hayir hayir kapatma gözlerini. "Minhonun yüzunde bir gülümseme oluşmuştu. "Dünyada uzun zaman geçiremezzsek diğer dunyada fazlasiyla zaman geçireceğiz" jisung un ağlamasi kuvvetlenmisti. "Minho hayir... bu dunyada da diğer dunyada da çok guzel zaman geçireceğiz.." minho o gün nün son gülümsemisini sunup gözlerini kapatmisti. "Minho! Minho hayir! Aç gozlerini minho!" Jisungun elleri tir tir titriyordu. "Minho lütfen!" Ambulans gelmişti. Ekipler minho yu hastaneye göturuyorlardi. Jisung tuvelette eğilmiş tek başina hıçkirarak ağliyordu.

...

Minho ameliyata alinmisti. Jisung ameliyathane nin önünde çökmüş agliyordu. Yanina birden bir bayan gelmişti. Minho!. Nerede o!.." sesi ağlamaklı çıkıyordu.
Jisung kafasini kaldirip "Ameliyat a alindi.." demeyi becere bilmişti. "Sen kimsin minho nun kimsesi yok." Bayan sorusunu sormuştu. Jisung ise cevaplamişti "sevgilisiyim. Siz kimsiniz?"
"Ben teyzesiyim" jisung bayana bakip geri kafasini bacaklarinin arasina almişti "durumu nasil?" Jisung kafasini kaldirmadan cevaplamişti bu sefer "hiç bir bilgi gelmed-" ameliyathane nin kapisi açilmişti. Jisung hizlica soktirun yanina koşmuştu. "Durumu nasil!?"
Doktor gülümseyerek cevap vermişti "durumu gayet iyi ameliyat i cok guzel geçti geçmiş olsun" jisung ve miho nun teyzesinin içleri rahatlamişti.
Birkac dakika sonra minho ameliyat haneden çıkarılmistı. Jisung hızlica minho nun yanina koşmuştu öpmek istedi ama doktorlar mudehale etmişti "Ya neden öpemiyorum sevgilimi birakin beni aaa!" Minho nun teyzesi gulümsemişti. "Beyfendi lütfen zorluk cıkarmayin." Jisung sinirlice bakmişti dokyora "aman be bende sonra doya doya öperim sevgilimi" minho nun teyzesi aniden gülmeye başlamişti. "Ya sen niye gülüyon hakliyim alla alla" minho nun teyzesi elini jisung un omzuna atip "ee yeğen imin sevgilisi taniyalim" jisung gukumseyip minho nun teyzesine dönmüştu. "Adim han jisung minho ile ayni sınıftayim" minho yu oda ya dogru goturyorlardi. "Jisung guzel isim bende jung soojin"
"Taniştiğima sevindim teyzecigim" jisung gulumsemisti ." Bende oğlum bende. Minho nun yanina gedelim şimdi" jisung kafasini aşagi yukari sallayarak onaylamisti

...

Jisung minho nun baş ucunde oturmuş barmaği ile oynuyordu. Minho gozlerini acmişti "yine mi hastane ciddimisin yaa..." jisung kafasini hizlica kaldirip minho ya bakip "uyanmişsin!" Minho nun karninda bir aci vardi. "Neden buradayim" jisung un mutlu yuzu bir anda solmustu "boşver sevgilim ufak bir bıçak yedin sadece" minho kaşlarini havaya kaldirmisti. "Nasil ,kim bana bıçak sapladi" jisung minho nun yüzunu tutup "simdi bunlari konuşmayalim lütfen"
Minho merakliydi kim yapmıştı bunu hc birsey hstirlamiyordu. "Iyi öyle olsun" jisung yaklaşip minho yu öpmuştu. "Sana sinirliyim lee minho" minho saşirip "aaa ben ne yaptim"
"ne yaptim"
"ne mi yaptin"
"Evet ne yaptim" jisung hizlica solumuştu. "Ya ne demek dunyada uzun zaman geciremezsek! Ikimizde mükemmel zaman gecireceğiz ikimizde mutlu olacagiź mutluca yaşayacagız!" Minho gülmeye başlamişti "ne güluyorsun ya!?" Minho gulerken "valla doğru söylemişim bebeğim durumum belli ortada" jisung un sinirleri iyice yukseliyordu "minho! Sus yaşayacaksin sen" minho gülüp jisung a yaklaşıp jisung u öpmüştu "sen nasil istersen sevgilim" jisung un yuzunde gurur gülümsemisi oluşmuştu. "Sozumu dinle minik kedi" minho gülmüştü "minik kedimi? küçuk sincapcik"
"Evet minik kedi sen minik bir kedi sin" jisung minho nun burnuna dokunmuştu "ben bilirim ama minik kediyi. Sana minik kediyi gosteririm ben." Minho sırıtmaya başlamişti. Jisung ufak bir yutkunup "minhoo ben fesatim yapma konuyu başka yerlere çekiyorum" minho gülüp "peki bende o anlamda soylediysem" jisung un yutkunuşu daha yüksek çıktı bu sefer. "Minhoo korkutmaa"jisung minho nun omzuna yavaşca vurmuştu. Minho gülmeye baslamisti. "Sen istiyorsun küçüğüm" jisung gülüp "aslinda hayir demem biliyormusu-" odaya jisung un annesi girmişti nefes nefeseydi. "Jisung oğlum!" Annesi hemen yanima koşmuştu "hııhh ne olmuş sanaa" jisung ne olduğunu anlayainca gulmustu "anne iyi merak etme" annesi sinirlenmisti. "Oğlumun sevgilisine kim böyle birsey yapar!?" Minho da gulmeye başlamisti. "İyiyim been birşeyim yok" birsure sonra annesini sakinleştirmistik. Odaya yeni bir misafir daha girmisti tabiki minho nun teyzesi "Minho!" Jisung gülüp "aha yine bir drama geliyor" jisung un dediği seye minho da gülmuştu. Teyzesi tek değildi kuzeni hyunjin de gelmisti. "KUZEEEĞĞNNN KİM YAPAR SANA BUNU AĞHHHH İYIMISIĞNNNNN" ikside tamamen drama seviyorlardi.
Jisung ve minho ikilisi gülmekten yarilirken hyunjin kendini yerden yere atiyordu. "Ya hyunjin kes kes sana bundan sonra drama queen demezsem en adi şerefsizim" hyunjin minho ya yaklasip "kes kes benim biricik minnak kuzenim bicaklanmis yaralanmis minicik karnini mi deldiler cenin ağhhhhhh" jisung gülmekten artik yere atliyacakti "benim biricik sevgilim yaralandi eveğttt" hyunjin ani donmuştu "oha oha ohaaaaa SİZ SEVGILIMISINIZ!?" Minho ve Jisung kafalarini sallamistilar. "SIZ CIDDIMISINIZ OHAAAĞ MINHO NIYE SOYLEMIYON PIÇ GEL BI DE MATIITAM OLDU DIYE" minho hyunjine bakip "kuzen sussmazsan burda ben degil sen yatarsin" hyunjin masum rolune girip "aa ama kuzen ne dedim alla alla şaşiramazmiyim ne yani bi ananamadim soyleseydin keşke. Minho ufak güldugunde "ulan sanki sen felix le sevgili oldugunde bana çok söyledin. 5 ay geçti öyle söyledin" araya jisung girmisti "bir dakika bir dakika lee felix mi?"
"Hm hmm" jisung aniden donup "lan o benim kuzenim!" Mingo ve hyunjin bakmistilar birbirlerine ve aniden gulmeye başlamişlardi"

....

~aradan 2 gün geçeğrrr~

Minho hala hastanedeydi jisung da onun yaninda kaliyordu. "Minhoo ne zaman gidicezz" minho gülumseyip. "Bebeğim istersen sen gide bilirsin tek te kalirim ben yada hyunjin ve teyzem gelir" jisung minho ya yaklaşip "ben seninle gitmek istiyorumm"
Minho biraz yana kayip eliyle yanini işaret etmisti. "Gel" jisung minho nun yanina uzanip kafasini minho nun omzuna goturmuştu. Dısarida yagmur yağyodu şimşek çakiyordu. "Hava çok bozuk" minho jisung a dönüp. "Evet taburcu olsam bile gidebilirmiyiz bilmiyorum". Jisung da minho ya dönünce burun buruna gelmişlerdi. "Rüzgar esmiyor gideriz" minho birazdaha yaklaşip jisung u öpmustu ama bu sefer kısa süreli değildi. Jisung karsilik veriyordu. Ikiside yarin yokmuşcasina öpüşuyorlardi. Bitiren minho olmuştu.
"Mükemmelsin minnik kedicik" minho jisung a bakip. "Bilerekmi yapiyorsun sincapCIK" jisung gülmüştu "sanirimm evet" minho sırıtiyordu "canin acir ama deyim" jisung da sırıtmışti ve elini altan minho nun aletine atip okşamişti. "Hmm sen yapicakan acı çekmeye raziyim" minho aletine gelen elle ufakca inlemişti. Birkac saniye sonra odaya doktor girmişti. Jisung hizlica minho nun aletinde olan elini çekip doktora bakmışti. Normalde kalbi sıkıştıginda goturulen hastanede değildi. "Minho bey, birkac rahatsizlik gorduk sizde" ikili doktoru dikkatlice dinliyordu "minho bey kalbiniz zayif bunun için ilaç kullaniyorsunuz değilmi" minho kafasini evet anlaminda sallamışti. "Eski gittiğiniz hastane raporlariniza baktiğimizda durumunuz 1 ay önce daha değişikti daha iyiydi yani ama git gide nabzinizin düstüğunu gözlemledik" jisung un mutlu yuzü solmustu jisung meraklica sormustu "yani ilaclar etki etmiyormu?" Doktor kafasini sallayarak "mağlesef" jisung minho ya bakip "hayir hayir etki edicek ne yapip edicegiz ama iğlesiceksin. Ben inaniyorum artik hasteye gelmeyeceğiz acı çekmeyeceksin buna inaniyorum ben." Jisung un ufaktan gözü doluyordu.
"Bebeğim doktoru duydun bunu değiştirmememiz nerdeyse imkansiz. En azindan son günlerimi guzel geçi-" jisung eliyle kulaklarini kapatip ses cikarmişti. "Dinlemiyorum seni cünkü senin son gunlerin degill. Lalalalallalala" minho jisung un bu haline gülmuştu. Minho elleriyle jisung un basini arasina almişti. "Bebeğim kabullen artik. Öldugum zamanda uzulme tamammi" jisung un dolan gozlerinden bir yaş akmisti ellerini kulaklarindan yavaşca indirmisti "kabullenmek istemiyorum minho... çünkü sen ölmeyeceksin" minho yavaşca gülümsemisti. "Seni seviyorum lee jisung" minho jisung un adini kendi soy adiyla soylediginde jisungun kalbi hizlica atmaya başlamişti. "Ehm minho doktor." Minho hizlica lafi toparlamişti. "Taburcu olabilirmiyim" doktor guler yuzle cevap vermişti "a evet evet hemen bir hemşire gonderiyorum" doktor oda dan çikip bir hemşire gondermisti. Hemşire minho yu kontrol etmisti. "Evet minho bey gayet iyisiniz dikisleriniz de tutmuş çika bilirsiniz" minho tesekkur etmişti. Jisung minhonun koluna girip oda dan cıkmişlardi. "Jisung hava çok soğuk burdami kalsak" jisung minho ya donup "ben üşümuyorum  sen üşuyordan kalalim" minho kafasini iki yana sallayip. "Üşümuyorum" jisung gülumsemisti "bu gun sendeyim" minho şaşkinca jisung a bakiyordu "annen?"
"İzin aldim" minho mutlulugunu belli edemeden. "O kediciğin hesabini sorayim o zaman bu gün" minho gulmeye başlamisti "olmaz sevgiliim daha bu gun taburcu oldun bu gün olmaz" jisung gülmüştü. Sonunda hastanenin çıkis kapisina cikmişlardi. Ikiside kapidan çiktiklarinda yagmurun yağmasiyla islanmişlardi. Minho bu yagmurun tadini cikarmak istiyordu. Jisung u kendine çekip belini sarmişti jisung gülumseyerek minho ya ufak bir öpucuk kondurmuştu. İkiside yagmurun altinda sırıl sıklam islanmislardi. "Seni seviyorum jisung..." minho kafasinı jisung un kafasina yaslamişti. "Bende seni seviyorum sevgilim"

...

OHA AMK 1533 KELIME YAZMIŞIM JSCKKEKCKDKDSKCKS NEYSE GUZEL GIDIYOR FIC
DIĞER BÖLÜMDE BITER BÜYÜK IHTİMALLE♡♡♡♡♡

liseden mezara...~minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin