Klasik çete kavgaları gibiydi başta. Oysa ki pekte öyle değilmiş...
Asena:-Hiçbir şekilde anlamıyorum Barlas neden aniden sinirlendin ki?
Barlas:-Bu Onur olucak sapık her önüne gelene yürüyor sence boşuna mı sinirlendim!
Asena:-Fazla abarttın sanki ne var ki kızda bu kadar.
İstanbul'un çokta büyük olmayan mahalle çetelerinden biriydi bu ekip. Herkes kendi halinde takılır kimseye hesap sormazdı .Çete lideri de bu durumu çok takan birisi değildi. Ta ki o kızı görene kadar.
*Aras'ın Ağzından*
"Esenyurt'tan bahsediyoruz ne kadar elit insanlar gelebilir ki?" diye düşünürken biri kız biri erkek olmak üzere iki kişi bizim çetenin önünden geçti. Buraya ait olmadıklarından emindim. Ve hiç şaşırmadım ki Onur her zamanki gibi adamın yanındaki kıza laf attı
Onur:-Oha İstanbul'da böyle kızlar vardı da bizim mi haberimiz yoktu be!
Kızı bilmem ama yanındaki adam Onur'u yiyecekmiş gibiydi resmen. Garip bir şekilde bu adamı daha önce bir yerde gördüğüme emindim ama nerde?
Kız:-Bana mı dediniz?
Asena:-Arkadaşımın kusuruna bakmayın biraz sakattır.
Kız:- Umm peki..
Onur alaycı bir tavırla:-Asena sakat falan ayıp olmuyor mu bu güzel hanımefendinin karşısında.
Barlas:-Haddini aşma bence!
Yanındaki adam birden kızı dürtercesine konuştu. İkisinin de Türkçesi biraz bozuktu tahmin ettiğim gibi Türk değillerdi.
Adam:-Gidelim artık.
Adamın yanındaki bodyguard birden adama fısıldadı ve bir arabaya doğru ilerlediler. Tam başımızı beladan kurtardık derken Onur yine uslanmadı ve kızın arkasından bağırdı..
Onur:-Ah be güzelim bu kadar çabuk mu gideceksin birer kahve içseydik ya!
Barlas'ın sinirlendiğini fark edince Onur'un kafasına vurdum.
Aras:-Bi kes çeneni!
Barlas:-Onur.. kaç aslanım.
Bu esnada yanımızdan arabayla o kız ve adam geçti. Adamla göz göze geldik
Aras:-ŞİMDİ HATIRLADIM!
yanlışlıkla bağırarak söyledim galiba.. Barlas bana bakarak anlam vermeye çalıştı fırsattan istifade Onur kaçmaya çalıştı
Onur:-Görüşürüz ezikler <3
kendimi bir anda kovalamacanın içinde buldum. Sorun şu ki Barlas elimi tutuyordu.
Asena birden Onur'un üstüne atladı ve boğuşmaya başladılar. Yani çok saçma değil mi sırf bir kıza laf attı diye bu macera fazla gereksiz!
Barlas:-Onur aslanım senin kafanda sorun mu var? Bir insan bu kadar mı salak olabilir.
Asena:-Tamam Barlas sende fazla abarttın.
Barlas:-Neyi abarttım Asena şimdi gidip bu aptalı bana savunma.
Asena:-Yani anlarsın ya..
Barlas:-Anlamıyorum Asena sizin bu saçma tavırlarınızı anlamıyorum!
Onur:-Tamam abi haklısın özür dilerim niye bu kadar taktın benim klasik hareketlerim bunlar ne var şu kızda?
Asena:-Onur haklı Barlas..
Asena: -Hiçbir şekilde anlamıyorum Barlas neden aniden sinirlendin ki?
Barlas:-Bu Onur olucak sapık her önüne gelene yürüyor sence boşuna mı sinirlendim!
Asena:-Fazla abarttın sanki ne var ki kızda bu kadar.
Barlas bir an duraksadı kavgaları ciddi değildi ama sanki kafasında bir şey vardı. Tam o sırada onları tekrar gördük.
Asena:-LAN BUNLAR ONLAR DEĞİLMİ?
Asena birden arabaya el sallamaya başladı.
Barlas ani bir hareketle:-Asena mal mısın acaba? Biz daha yeni bu olayı çözdük ve sen adamların arkasından el sallıyorsun oldu olucak su dök.
Aras:-Tamam Barlas kız eğleniyor işte uzatma.
tüm ekip aramızda biraz gülüşüp dağıldık. Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi olan bu gece birden son bulmuştu. Ve ben hala Barlasın elimi tutmasının şokunu atlatamamıştım. Asena, Barlas ve ben birlikte eve dönerken Asena önüme eğilip;
Asena:-Ya Aras sen az önce neyi hatırlamıştın .
Barlas:-Aynen niye bağırdın mesela?
Aras:-Şeyi ya.. aaa neyi?
Asena:-Ciddi bir soru sordum Aras şakanın sırası değil neyi hatırladın!
Aras:- Asena canım arkadaşım valla hatırlamıyorum
Barlas:-Tabi canım kesin.
*içimden*- keşke o adamı daha önce gördüğümü söyleyebilsem ama konusu zaten kapandı ne gerek var-
Asena:-Neyse ne biz Barlas'la bu taraftan gidicez eve geçerken abur cubur alıcam görüşürüz Arascım!
Aras:-Peki yarın görüşürüz kaptan!!
Bu akşam Asena ile büyük dedikodu dönücek belli.
1. BÖLÜM SONU...
Yazım hatalarının kusuruna bakmayın :)