4.Bölüm

64 5 1
                                    

Bobby'den

"Bobby:sonunda"

Sonunda chris'in Kordinatlarını buldum ve onunla en fazla 2-3 aydır görüsmüyoruz bunu sadece kuzenim'in hayla hayatta olduğumdan emin olmam için yapıyorum ve o hayattaysa....umarım Benden nefret etmez.
Aile fotografına baktıkça Hayla aynı anı kafamda dönüp duruyor.

"Bobby:Ihhhh n-neden hayla bu kabusu hatırlamak zorundayım"

Korkunç anı

"Kurina:hadi kuzenlerim beni yakalayın"

"Bobby ve Chris:seni yaklıcam"

Çarpışırlar.

"Bobby:hey önüne baksana Chris"

"Chris:asıl sen önüne bak"

"Kurina:ah yine mi kavga ediyorsunuz,hergün kavga edilmez be,hadi ayrılın artık"

"Bobby:sen karışma Kurina"

Kurinayı iter.

"Chris:Kurina hayır"

Kurina bobby'nin itmesi sonucunda kayalıklardan şelaleye düşer,chris ve bobby şoktaydı,Chris hemen şoku atlatıp kurina'nın peşinden şelaleye atar,çünkü kurina yüzmebilmiyordu.

2 dakika sonra

Bütün 1545 ve 1455 ailesi (kurina'nın ailesi) kurinayı aramış ama ne cesedini bulmuşlardı neden sesini duymuşlardı,bobby kuzenini öldürdünü Chris'ten biliyordu (o ana Chris olamsaydı bunların hiç birinin olmicanı düşünüyordu.)

"Bobby:HEPSİ SENİN SUÇUN CHİRS eğer beni sinirlendirmeseydin ve Bizi kavgaya Tutuşturmasaydin bunların hiç biri yaşanmicaktı"

"Chris:NEEE ASIL HEPSİ SENİN SUÇUN BU HAYATTA NEDEN DEĞER VERDİGİM ŞEYLERİ HEP ELİMDEN ALDIN ŞİMDİDE KURİNA'YI ÖLDÜRDÜN ŞİMDİ SIRADAKİ KİM HE SIRADAKİ KİM söyle"

Bobby bir boşluğun icindeydim,ne yapıcamı bilmiyirdum,ilk kez iç sesimi dinledim ve kaçtım.

Bobby'nin annesi:bobby bekle"

Tek duyduğum şey annemin sesiydi evden baya bir uzakkaşmıştım ve kurina'nın öldünü şelaleye gitmiştim ve orda uzun uzun vakit geçirdim.
Bir hafta sonra annemle baba beni eve gördüler.

Korkunç anı bitti

Şuan Chris'in yeni evinin kordinatlarını bulmuştum ve onunla konuşmaya gidiyordum ve evinin önüne geldim kapıyı tıklattım içerden bir kaç ses geldi ve gözlerime inanamadım karsımda Anna duruyordu ve beni gördüğü an hemen korkup içeri kaçmıştı.

Chris'ten

Ben çalışma odamda yeni bir şirket kurmak için çalışırken,Anna'nın sesini duydum

"Anna:Chris yardım et bobby burda (ağlayarak)"

"Chris:NE...B-BOBBY'Mİ?"

Hemen aşaga indidim ve bobby karşımda duruyordu ama boraloyu göremedim neden olmadinı da biliyordum kurina bana haber vermişti neden çünkü 1545 ailesinde en Çok sevdiği kişi benim ama bunun konumuzla hiç alakası yoktu.

"Bobby:Chris içerde konuşan bilirmiyiz"

"Chris:tabi geç"

İçeri geçmiştik ve Anna biraz dolaşacağını söylemişti bende ona izin vermiştim çünkü bobby'den korkuyordu ona en son yaptıgından sonra...
Bobby salona geçmişti bende su içmeye mutfaga gitmiştim,çalışma odasındayken Yerimden kalkmadan çalışıyordum bundan dolayı su içmeyi bile unutmuştüm...off off hayla işlerim bitmemişti.
Cebime baktım,ama cebimde ki fotoğrafın bulamadım,umarım fotoğrafı salonda düşürmemişimdir.

KarmaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin