- Némi eligazítás -
A királynék felsorolásánál, a lila háttér jelöli az utolsó királynét.
A halvány, szaggatott vonalak a hercegek édesanyját jelölik.
A hercegeknél a sárga háttér a mártírokat, a piros a királyt - vagyis a hóhért - jelölik.
A képen található információk ( először a családfa, majd az oldaljegyzetek):
/ A király mellett a királynék nevei szerepelnek, alattuk a testvéreiké. /
1.Holló: (Oda) Nobuyoshi Castillion / Nateria
2. Holló: Koharu Castillion / Celine, Julia, Nora
Daiki Castillion
Takeshi Castillion
3. Holló: Akira Castillion / Reyna
Kaine Castillion
4. Holló: Derius Castillion / Gaia, Bellona
5. Holló: Mamoru Castillion / Carina
Yasashi Castillion
Ulrich Castillion
6. Holló: Hiro Castillion / Aurira
Rory Castillion
Arthur Castillion
Derius Castillion
7. Holló: Kenji Castillion / Yura, Kaina
Erion Castillion
8. Holló: Jorah Castillion / Laelia
Damen Castillion
Oscar Castillion
9. Holló: Theron Castillion / Nadya, Goran, Niyen
10. Holló: Ansel Castillion / Darya, Isleen
Siella Castillion (hercegnő)
Raban Castillion
11. Holló: Sigurd Castillion / Amand, Aiena, Scarlett
Rehan Castillion
Kazuo Castillion
12. Holló: Killian Castillion / Amelia, Sienna
Shin Castillion
Azriel Castillion
Callum Castillion
13. Holló: Rayner Castillion / Margaret
Azriel Castillion
Zen Castillion
Aivar Castillion
14. Holló: Daiki Castillion / Rieka, Udia
Ermin Castillion
Owari Castillion
Tadashi Castillion
15. Holló: Aivar Castillion / Epona, Joanna, Frina
Kyota Castillion
16. Holló: Reynard Castillion / Nirari, Jhena
Ethon Castillion
( 17. Holló: X ) -
X
Shin Castillion
Laraki Castillion
⤜ ♛ ⤛
A Castillion nevet Yima Syrk ajándékként ajánlotta fel Nobuyoshinak. A Masdo-zoi szigeten élők beszélik a legősibb nyelvet - úgy is szokák mondani, hogy az istenek nyelvén beszélnek -, ezt pedig silcának hívják. A "castillion" silca nyelven "pikkelyes holló"-t jelent.
⤜ ♛ ⤛
Nobuyoshi az élete alatt több naplót írt, feljegyzéseket, listákat készített és korábbi élete történeteit papírra vetette. A vastárban található egy hosszú névvlista, melyet maga a Castillion alapító írt össze - és csak japán neveket tartalmaz.
⤜ ♛ ⤛
Leszármazottai előszeretettel válogattak a listájából, ám sokszor hatással volt rájuk feleségeik származása, kultúrája és nyelve. Ritka, hogy egy királyné nemesi származású legyen. Ennek oka, hogy a családok ritkán vállalták a kockázatot, hogy a feleségjelöltjük belehaljon a vérszertartásba - és amikor megpróbálták, rendszerint ez történt. A vérszertartás résztvevői nagyrészt közemberekből álltak, néha még rabszolgák és kurtizánok is szerencsét próbáltak.
A 4. Holló, Derius Castillion első felesége, Gaia királyné, egy heliclea-i származású kurtizán volt.
⤜ ♛ ⤛
Siella Castillion az egyetlen Castillion hercegnő, aki messze Wyriától, Heliclea határánál nevelkedett. Ő volt Nadya királyné egyetlen gyermeke, és miután elszakították őket egymástől, a királyné levetette magát az egyik toronyból. Theron Castillion-t sorra érték a csapások, első felesége halálát követően, második felesége, Niyen királyné is öngyilkos lett - tőle nem született utódja -, Goran királyné pedig második fiúk, Raban Castillion szülésébe belehalt. Theron magányosan, egyedül halt meg, miután végignézte, ahogy a fiai kivégzik a lányát a csontveremben, majd egymás ellen fordulnak. Nyros Crazna mester feljegyzései szerint, a király megnyugvást lelt abban, hogy nem Raban lett az utódja, akit egész életében megvetett és gyűlölt, amiért "megölte a királynét".
⤜ ♛ ⤛
Bellona királyné - más néven Isabellorya -, egyike azon kivételes királynéknak, akik nemesi származásúak ( Belor család ). Ő volt Derius király második felesége, miután Gaia királyné egy baleset következményében elhunyt. Derius és Bellona szerelme rengeteg költő, író és dalnok fantáziáját megmozgatta, úgy tartják, kevesei azoknak, akiket valamilyen oknál fogva elkerült a Castillion átok, és végül együtt haltak meg, követve fiaikat, Yasashi-t és Ulrich-ot.
⤜ ♛ ⤛
Damen Castillion a dinasztia egyik legjelentősebb irodalmi figurája. Róla írták a legtöbb regényt, verset és dalt, őt tartották a tökéletes "mesebeli" hercegnek, aki kiváló harcos, bölcs, kedves és nem mellékesen szép és jóképű férfi volt. Állítólag olyan vonzereje volt, amivel férfiakat is képes volt elbűvölni. Castillion "Mese-hercege" azonban végül mártírként végezte a csontveremben, legidősebb testvére, Jorah kardja által.
⤜ ♛ ⤛
Aivar Castillion-t az egyik legkegyetlenebb királyként tartják számon. Uralkodása alatt évszázadokig háborúzott az északi tartományokkal, az volt a nagy álma, hogy egyesíti az egykori Virsgardot Khairosszal, ezzel pedig ő lehetett volna a kontinens legnagyobb királyságának uralkodója. A több évszázadnyi háború azonban nem hozott eredményt, ugyanis Yima Syrk megtagadta a segítségét, és megtiltotta a Vaskereszt részvételét a király háborújában. Aivar uralkodása alatt, több millió ember vesztette életét, ezért a mesterek erre az időszakra a " Vérrel írt évszázadok"-ként hivatkoznak.
YOU ARE READING
CASTILLION: Vérvonal Trilógia [ Segédlet, extrák, illusztrációk... ]
FantasyTérképek, illusztrációk, szótár, 'érdekességek', plusz infók és egyéb extrák a Vérvonal trilógiához. A befejezett első és második kötetet megtalálhatod a profilomon ( CASTILLION: Vérvonal I. - A Khrila & CASTILLION: Vérvonal II. - A Vérhozó )