Fnaf 3

3 0 0
                                    

Acest joc are loc la aproximativ 30 de ani după Five Nights at Freddy’s și are loc într-o locație complet nouă: Fazbear’s Fright, o atracție de groază bazată pe personajele Fazbear’s Pizza. Spre deosebire de jocurile anterioare, există un singur animatronic pe care jucătorul trebuie să-l îndepărteze, un iepuraș numit Springtrap.
Mulți ani mai târziu, William s-a întors la al treilea stabiliment când fusese mult timp abandonat pentru a distruge animatronicii clasici dintr-un motiv necunoscut. Acest lucru a eliberat spiritele copiilor din interior, iar ei s-au înghesuit pe ucigașul lor. Și-a îmbrăcat în grabă costumul pentru a-i păcăli, uitând că a fost deteriorat de ploaie și timp în acest moment. Afton a râs de victimele sale, crezând că este de neatins și că a scăpat din nou. Cu toate acestea, din cauza mișcărilor sale zdruncinate și a umezelii care se scurgea de pe acoperișul avariat, arcurile costumului au eșuat, cu William Afton înăuntru. Fiecare parte a corpului i-a fost înțepată în țeapă și lovită în bucăți, iar el a căzut pe podea zvâcnind în stare de șoc, unde a rămas întins, sângerând și murind în timp ce copiii au murit.

Cu toate acestea, halucinațiile altor animatronici deteriorați vor bântui jucătorul și vor cauza defecțiuni ale echipamentului. Unul dintre minijocurile din această intrare dezvăluie că William Afton deține Springtrap, iar jocul are atât un final bun, cât și unul rău, care dezvăluie soarta copiilor uciși care posedă ceilalți animatronici.

Fnaf lore🐻🍕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum