3

122 4 5
                                    

"Sıla sen arabaya geç ben soyunma odasında üzerimi değiştirip geliyorum"

"Tamam"

Abdüş soyunma odasına gitmişti bende olduğum yerde biraz telefonumla oyalandım sonra arabaya yürümeye başladım soyunma odasının önünden geçiyordum. Arkamdan kapı açılma sesi geldi ve.

"Sıla" Yine berattı.

"Ah merhaba"

"Merhaba, yarınki maça geliyor musun" 

"Evet"

"Güzel" sanki bir şey söyleyecek ama çekiniyor gibiydi.

"Birşeymi söyleceksin"

"Aslında evet, maçtan sonra yemeğe gelir misin benimle takımdan bazı oyuncularda olucak" 

"Ah şey t-tabiki" 

Ensesini kaşıyarak.

"Ee tamam o zaman haberleşiriz"

"Tamamdır" bu ne ya aptal aşıklar gibi.

Gülümseyerek yanımdan uzaklaştı. Bende o sırada arabaya gidip ön koltuğa oturdum. Çok geçmeden abdüş geldi.

"Of çok yorucu birgündü, kahvaltıya gidelim mi"

"Olur"

Güzel ve fazla kimsenin olmadığı biryere geldik. İki kişilik bir masaya oturduk garsona:

"Güzel serpme kahvaltı istiyoruz ikimizde"

"Tabi efendim" dedikten sonra garson yanımızdan uzaklaştı.

"Yarın maçtan sonra beratla yemeğe çıkıyorum"

"Beratlamı" dedi tek kaşını havaya kaldırarak.

"Evet bir şeymi oldu"

"Yok hayır olmadı, bu arada yemekte bende varım"

"Aa ne güzel" dedim gülümseyerek o sırada yemeklerimizde gelmişti .

-

Yemeğimizi yedikten sonra abdüş beni eve bıraktıp gitmişti. 

Eve gelince direk kendimi koltuğa bıraktım. Masanın üzerinde duran telefonumdan bildirim gelmişti instagramdan.

Elime alıp bildirimlere baktım.

beratayberkozdemir5 seni takip etmeye başladı. 

Beni takip mi etmişti. Bende hemen onu takibe almıştım. Evin içinde mutluluktan ne yapacağımı bilemiyordum. 

Yarın maça giderken 5 numara ve arkasında ismim yazılı olan formayı giyecektim detayı kaçırmamam lazım ama degil mi, yani hoşlandığımdan değil sadece yakışıklı bulduğum için detay vermek istedim yoksa zaten neden beratın forma numarasını giyeyim degilmi ama. Arkadaşım olarak bile görmüyordum sonuçta henüz tanışmamıştık sonuçta. 

Hemen banyoya gidip ılık bir duş aldım. Birazda cilt bakımı yaptıktan sonra odama gidip pijamalarımda giydim ve tekrardan oturma odasına gittim saçımı kurutup taramıştım.

Televizyondan netflix'e girdim güzel bir film bulup onu açtım. Saat biraz geçti ama yarıda bırakıp sonra izlerdim.

Ve söylediğim gibi oldu saat 3'tü yarın maç falan vardı biraz erken uyusam iyi olurdu ama yapacak bir şey artık. Odama gidip yatağa attım kendimi cidden çok yorulmuştum.

-

Satır aralarına yorum yaparsanız çok mutlu olurum ve oylarınızda bekliyorum.

İyi günler.💙

İhtimaller | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin