Ashley's POV:
Nechci s nikým mluvit. Chci jen spát, nic nedělat. A to všechno kvůli jídlu a Tomovi. Já myslela že mu na mně záleží, ale leze za bejvalkou. Co jsem si mohla myslet. Jsem naivní kráva. Tom je prostě děvkař a holky má jenom na debilní mrdání. Takhle si přemýšlím asi pět minut než uslyším kroky. Very dveřích se objeví Tom.T- Ahoj Ash...
A- Čau no, co je?
T- Já se chtěl oml-
A- Omluvit? Za to jak si mě včera večer líbal a pak si šel mrdat za tvojí bývalkou?
T- Mája mi řekla o tvých problémech.
A- P-počkej, cože?!
Jak mi tohle mohla udělat?
T- Nechceš nějak pomoct?
A- Ne, nepotřebuji pomáhat.
T- Jestli je to kvůli m-
A- Tome neomlouvej se. Nejsme ve vztahu, jsme jen přátelé. Každý má právo být s kým chce. Není to kvůli tobě.
Zase jsem lhala. Ale tak, co mu mám tady říkat? ,,Jo po první puse se vezmem!" ? To asi né že? A navíc Toma nemiluju. Může se mi líbit a můžu ho mít ráda ale na lásku jsem věřit přestala. Radši člověka opustím první než abych byla já ta opuštěná. Je to ošklivý, ale je to tak.
A- Tome jsem tvoje kamarádka a tak to i zůstane.
T- Jestli si to přeješ?
A- Jo...přeju....
T- Ale slibuju, že už neudělám nic, co ti ublíží.
A- Neslibuj to co na 100% nedokážeš dodržet Tome.....
T- Toto dodržím.
A- Jak myslíš....
Tom odešel z našeho pokoje. Jak mi tohle mohla Mája udělat? Já už nevím komu mám věřit nebo ne. Jsem z toho všeho hrozně unavená. Pujdu spát.
Time skip
Právě jsem se vzbudila. Je 22:21 a já jsem pořád unavená. Už mám lepší náladu. Nechtěla jsem být na Toma hnusná, chci se s ním aspoň normálně bavit. V tom jsem slyšlela sprchu. To bude asi Tom. Potom se mu omluvím. Mezitím jsem si vzala pyžamo:Oblékla jsem se a za dvě sekundy se otevřely dveře od koupelny a v nich stál Tom s ručníkem kolem pasu. Má tak krásné tělo. Párkrát mi sjely oči na jeho vypracované tělo.
T- Vyspaná do růžova?
A- Asi jo, ale jsem pořád celkem unavená.
Sedla jsem si na postel a Tom se převlékl. Já jsem mezitím sjížděla sociální sítě. Kluci mají zítra koncert, tak každý fandom Tokio Hotelu to furt píše na Tik Tok. Tom si sedne vedle mě a jen se na mě kouká. Vypnu mobil a podívám se na něj.
A- Tome, promiň.
T- Za co se omlouváš Ash?
A- Za to...jak jsem se dneska chovala...
T- Ash to nevadí. Já tě chápu.
A- Mohli bysme být aspoň ti kámoši?
T- Že se vůbec ptáš!
Usmál se na mě a objal měZasmála jsem se. Najednou jsme slyšeli něco z vedlejšího pokoje. Billova pokoje. Začal tam někdo vřeštět: ,,ahh Bille zaber!" ,,O můj bože Májo!" ,,Už budu!"
T- Tyvole si asi dělaj prdel ne?
A- Žárlíš?
Zasmála jsem se.T- Na mého bratra? Spadla si z višně? Ten byl před rokem ještě panic! To já, ja už jsem zkušenej!
Řekl s hrdým tónem.A- Nepřechval se!
Jemně jsem ho šťouchla do ramene.Po pár minutách Bill s Májou asi dokončili svou společnou aktivitu a my s Tomem jsme zhasli a šli jsme spát. Sice brzo ale kluci mají zítra koncert takže nesmí být unavení.
Cauko lidičkové😻
No tak jak jsem minule psala že budou vycházet za víkend dlouhé kapitoly, tak moje líná prdel se na to vysrala samozrejme🥰. Takze ted pisu neco na posledni chvilku aby se nereklo no
takze tak😴
Miluju vás🫶🏼:Mája⭐️
ČTEŠ
You and me, always forever.
RomanceAshley je 16. letá holčina. Má ráda hudbu, především lil peepa. Ash to nikdy neměla v životě lehké. Opustil jí otec, má problémy s jídlem a sh. Bydlí v Německu a chodí na střední školu do druháku. Najednou se v její škole ocitnou noví žáci....